Gå til innhold

Gammel utroskap og alvorlig sykdom


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I og med, at til og nå sin hjelpeløse status, holder fast ved løgnene og ikke innrømmer, skal du ikke ha kaler med å gå

#bitikkehåndensommaterdeg

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vist han allerede har vært utro for endel år siden og noe dukket opp som er gammelt og som har med fortid å gjøre så hadde jeg ikke brydd meg. dere har jo tatt den praten ? har dere ikke? at den gaven som er flere år gammel dukker opp har jo ingenting med framtiden å gjøre

på den andre siden så hadde jeg aldrig stolt lengre på en mann som hadde vært utro, hadde vertfall vært på vakt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei ærlig talt! Han har vell ikke engang innrømt hva han gjorde på denne "gutteturen". Hadde det vært sånn at han hadde innrømt at han hadde vært utro, og ville prøve å fikse forholdet, så føler jeg det hadde vært noe helt annet. Men han benekter alt, når det er så åpenlyst at han har vært utro!
Husk at du må tenke på deg selv og din egen helse.

Skal bruke det mest populære på KG: DUMP HAN! Sånn seriøst.

Anonymkode: 9afbe...25a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Hvordan går det TS?

Frustrerende når man ikke får høre hvordan det har gått..

Anonymkode: 9afbe...25a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan går det TS?

Frustrerende når man ikke får høre hvordan det har gått..

Anonymkode: 9afbe...25a

Enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg levde selv sammen med en ektefelle som ble svært syk og ble pleietrengende i litt over et år. Hos oss var det ikke snakk om utroskap så den delen trengte jeg ikke å takle, men å være pleier for en ektefelle er ingen lett oppgave.

Jeg oppsøkte en forening for pårørende for alvorlig syke og i en periode hadde vi hjemmesykepleir fra kommunen.

Nå er heldigvis helsetilstanden til min ektefelle atskillig bedre og han/hun trenger ikke lenger stell.

Jeg tror det er viktig at du tar opp den vanskelige situasjonen med noen og ber om litt avlastning.

Hva du skal gjøre med utroskapen aner jeg ikke. Har ikke opplevd slikt.

Anonymkode: 4743d...731

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.2.2017 den 16.36, AnonymBruker skrev:

Han er alvorlig syk

Karma is a bitch....

Anonymkode: 82435...904

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2/25/2017 den 16.36, AnonymBruker skrev:

Må bare få lufte ut litt....

Jeg og min mann har vært et par i tyve år. Gjennom forholdet har jeg tilgitt løgner og svik alt for mange ganger. Hvorfor har jeg ikke gått fra han? Jo, fra barndommen av ble jeg innprentet at en skulle bare ha en mann. Om en ble enke, skilt, uansett. Vi er helnorsk, men  "sånn levde din bestemor, og sånn lever jeg (mamma). Det var også andre som presset på med lignende ting. Dette er idiotisk, men det sitter dypt i meg.

Derfor har jeg tilgitt og godtatt ting som jeg slett Ikke har villet leve med. For noen år siden mistenkte jeg at han var utro, ikke minst etter at jeg tok han på fersken inne på en "postordrebrud" side. Han benektet alt. Han var jo bare nysgjerrig, lurte på hva kameratene hans snakket om.... Han viste lite interesse for ekteskapet vårt på den tiden. Ingen som helst lyst til å prøve å få det bedre. Vi hanglet gjennom det også. 

For et par år siden fikk han en alvorlig progredierende sykdom. Brått var det ingen grenser for hvor viktig jeg var for han. Han elsket meg høyere enn noe. Vi skulle leve sammen for alltid. Det var ingen han noensinne hadde satt så pris på som meg. Jeg har slitt meg fullstendig ut. Jeg har tatt over alt som er slitsomt, kjedelig eller tungt. Alt har jeg gjort alene.

I dag skulle jeg lete etter noe for han (siden han ikke klarer å finne noe som ligger lenger unna enn rett foran nesa si). Jeg tok ut noe av et skap og en pose falt ut. Jeg kikket i posen og fant en julegave. Ble litt glad med en gang, fordi jeg trodde han hadde glemt å gi gaven til meg, jeg fikk jo aldri julegave i fjor. Det lå et kort under pakkebåndet. Jeg tok der ut og leste følgende:

"To xxx (ukjent kvinnenavn). With a little kiss. From xxx (min manns navn)".

Jeg ropte på han og ba han forklare hva dette var for noe. Han benektet alle kjennskap til både gaven og kvinnen. Han har en veldig karakteristisk håndskrift, og kunne ikke nekte for at det var hans håndskrift. Jeg ble frustrert og rev opp papiret. Der lå det en tidligere toppmodell av et nettbrett. Alderen på nettbrettet og også gavepapiret fortalte meg at det er noen år siden det var pakket inn, for jeg har kjøpt papiret selv.. Det kan stemme med den tiden han var på sjekkesiden, og ga totalt F i forholdet vårt. 

Jeg er sint, jeg er skuffet. Han benekter alt og påstår at noen "kødder med han". Orker ikke engang å kommentere det. 

Han er alvorlig syk. Jeg må bli hos han, for han kan ikke klare seg alene. Vet bare ikke hvor jeg skal orke dette nå... Jeg er så sliten og lei....!!

Hvor skal jeg hente kreftene til å forsette. Jeg vet ikke mer...

Anonymkode: 24036...100

Du MÅ ikke bli hos han bare fordi han er syk

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...