Gå til innhold

Synes dere kvinner helt ærlig at dere fortjener en mann med master?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest NorahLudoAllis
1 minutt siden, Gorgonzola skrev:

Nettopp

Ikke pålegg meg å fantasere om mindre intellektuelle menn. Jeg får innoverpupp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Denne overskriften er er i samme hysterike kategori, som;  "Ufør og bo i båt"!

:alice::hoho:

Endret av Perle
Skriveleifer
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, NorahLudoAllis skrev:

Ikke pålegg meg å fantasere om mindre intellektuelle menn. Jeg får innoverpupp.

Sånn kan det gå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vel med tanke på at de samme menn går på rundgang så er det tydelig at kvinner har bestemte trekk de går etter. Som at han er sammen med noen allerede, f.eks. Ingenting fungerer bedre som damemagnet enn at du er gift. Damer elsker muligheten å ha seg med en annen kvinnes mann. Et annet afrodisiakum er at du er høyt utdannet, for da har du makt og status. En kvinn blir mye lettere forelsket hvis du har på deg dyr dress og rødt slips enn hvis du har på deg jeans og genser.

Så ja, kvinner erkjenner det kanskje ikke, men de oppfatter det likevel som at de "fortjener" en mann med status, med høy utdanning, med høy stilling, med høy lønn.

Anonymkode: 96c41...bd1

For noe tull. Har master selv . Mannen min er ufaglært og tjener omtrent det samme som meg.  Så hvem er den "dumme" kan en jo stille spørsmål ved. Så ingen makt og status bare fordi en har en utdanning.  Forøvrig er jeans og tshorte drit sexy på menn . Rød slips og formell stil ?ÆSJ !!

Anonymkode: cf3f1...ca1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cartman

Giiiiiiid mann med master høres så tøft ut. Skikkelig mastermann! Hadde jeg vært homofil, så måtte mannen min hatt master. Han får ikke tilgang til oslofjordtunnelen min, hvis ikke han viser vitnemålet først :hjerte::hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Cartman skrev:

Giiiiiiid mann med master høres så tøft ut. Skikkelig mastermann! Hadde jeg vært homofil, så måtte mannen min hatt master. Han får ikke tilgang til oslofjordtunnelen min, hvis ikke han viser vitnemålet først :hjerte::hjerte:

:skratte: made my day.

Anonymkode: 4f134...645

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.2.2017 den 8.37, Raven.WritingDesk skrev:

...og hva med oss damer som faktisk har eller tar en master ? Hm, Hm?? Fortjener menn oss?!? - nei fra spøk til alvor; virkelig tåpelig tråd. Forøvrig interessant statistikk du kommer med, visste ikke at tallene for svennebrev var så lave! 

Master innen sosialantropologi og afrikstudier teller ikke lille søte deg. Det er bare slike tullestudier som er laget slik at kvinner har noe å bry sine små hoder med slik at de ikke forstyrrer mennene som bygger landet. Så får kvinner liksomstatus og samfunnet får nye godt av at menn ikke blir forstyrret av et irrasjonelt lite vesen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noe tilfeldig
17 minutter siden, amativeReflection skrev:

Master innen sosialantropologi og afrikstudier teller ikke lille søte deg. Det er bare slike tullestudier som er laget slik at kvinner har noe å bry sine små hoder med slik at de ikke forstyrrer mennene som bygger landet. Så får kvinner liksomstatus og samfunnet får nye godt av at menn ikke blir forstyrret av et irrasjonelt lite vesen.

Så mange store ord på en gang, tihijihi, jeg ble forvirret. Tror det er best jeg går på kjøkkenet og vasker kopper eller noe for å kjøle ned hjernen min. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er jente som liker jenter... jeg har virkelig ikke lyst på en mann med master!

Anonymkode: de521...a88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er jente som liker jenter... jeg har virkelig ikke lyst på en mann med master!

Anonymkode: de521...a88

Hva med en mann med en domina i stedet for en master da?

Sorry, den var tørr. Veldig tørr. 

Anonymkode: 96c41...bd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 25.2.2017 den 10.47, Coolaid skrev:

Hva er det du tror egentlig? At klær skaper mannen, at master skaper mannen? At du tenker slik viser bare at du prøver å kompenserer for et eller annet. Hvorfor tror du ikke at du er god nok som du er?

(Det blir litt sånn, "jeg kjører dritdyr bil derfor er jeg attraktiv som kjæreste".... )

 

En master kan kompensere for bitteliten pikk :)

De fleste med fagbrev har kjempepikker, de med master har som regel bare små sossisser.

Det var derfor de måtte ta master... de måtte da ha noe å bruke som agn... 

 

Anonymkode: 6fd61...dc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var sammen med en med master. Han var ikke mye mann, mer feminin enn meg jo.

Så var jeg sammen med en som var i militæret, og hadde gått krigsskolen, det var mannemann det, ble kanskje bare litt for mye mann.

Hva slags utdannelse mannen har, kunne jeg ikke brydd meg om. Jeg vil ha en som har gode verdier, og behandler meg bra.

Anonymkode: d5046...ce5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du tar en master for å få dame TS, så er du helt på feil bærtur :fnise: 

Indre verdier gutt. Det er det som betyr noe i det lange løp. En douch med master er mindre verdt enn en snekker med hjerte og hue på rett plass. 

Vi fortjener en som ser oss for den vi er og som elsker oss. Ikke en selvsentrert vott. 

Anonymkode: 8536c...77c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Samboeren min har en bachelor og tjener helt greit med det. Jeg er snart ferdig med min bachelor, og jeg har tenkt til å jobbe litt før jeg tar master. Han har i utgangspunktet ikke lyst å ta master fordi han trives godt i den stillingen han har nå, noe som er helt greit for min del, viktigste er jo at han trives. 

Det er uansett bevist at barnas utdannelsesnivå og inntekt blir påvirket mer av mors utdanning enn fars. 

 

Anonymkode: aa2c0...266

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da på ingen måte unikt med master! Og det har ingen ting med om man er "mannemann" å gjøre.

 

Anonymkode: 7c86e...71c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.2.2017 den 10.13, AnonymBruker skrev:

Eh... Har master selv, det sier ingenting om meg som menneske, bare at jeg har interesse innenfor et spesielt fagfelt, og er ambisiøs på egne vegne. Heller en varm og sjarmerende håndtverker, enn en hoven blei av en lektor! 

Anonymkode: cad0e...d3d

Det synes jeg er en litt rar ting å påstå. Utdanningsvalg sier selvsagt noe om deg som menneske, på både godt og vondt. Det er ikke dermed sagt at en med masterutdanning er et bedre menneske enn en med svennebrev, men det er da fortsatt en ganske viktig del av identiteten til begge to.

Anonymkode: 3aee7...c73

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man er bra korka om man virkelig synes det er essensielt at en potensiell partner har mastergrad. Det sier kanskje litt om gjennomføringsevne, men det sier fint lite om personen ellers. Jeg vet om veldig mange idioter som har mastergrad, og som jeg ville anbefalt selv mine verste fiender å holde seg unna...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...