Gå til innhold

Klødde i øyet etter at jeg onanerte....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg håper det ikke er tilfeller! Isåfall veldig flaut. Har hatt øyekatarr/betennelse den siste uken, og det blir behandlet, men er ikke blitt så særlig bedre. Kom på at jeg onanerte og klødde meg i øyet etterpå....ugh. Tenk om det har gitt betennelse'a? Så flaut, kan jo ikke si det til legen.

Anonymkode: 5fca5...887

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er jo litt forskjell på hvilket hull du har lekt med. Ferske vaginasafter er temmelig rene.

Anonymkode: 68380...001

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo helt normalt å få øyebetennelse, du trenger da ikke oppgi grunnen til at du har fått det? Det er jo mange som ikke aner hvordan de har fått det. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hatt det siden ungdomsåra, så er litt uvant, og ubehagelig. Går over...

TS

Anonymkode: 5fca5...887

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har ikke hatt det siden ungdomsåra, så er litt uvant, og ubehagelig. Går over...

TS

Anonymkode: 5fca5...887

Hvis du har fått øyedråper/krem så går det nok over ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er jo litt forskjell på hvilket hull du har lekt med. Ferske vaginasafter er temmelig rene.

Anonymkode: 68380...001

Er ikke TS, men hvor har du dette fra? Har du kilde? Kunne tenkt meg å lese om det

Anonymkode: ac0f8...803

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er jo litt forskjell på hvilket hull du har lekt med. Ferske vaginasafter er temmelig rene.

Anonymkode: 68380...001

Eh, det er ikke sant. Det er en hel masse bakterier som lever i underlivet, som stafylokokker, streptokokker og en rekke andre. Disse kan være farlige å få andre steder i kroppen. 

Anonymkode: 785bb...05f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men så samtidig er jeg forkjøla og, og legen sa det antageligvis er virus. Men kunne ikke la vær å tenke på episoden :fnise:

Anonymkode: 5fca5...887

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sædens pH ligger i overkant av 7(nøytal). Kvinnens vagina derimot er mye surere og har en pH på rundt 4,5.

Hornhinnen er en av de mest følsomme områdene på kroppen og inneholder fullt av nerveender, så det er naturlig at øyet reagerer dersom det utsettes for "forurensing". En rift på hornhinnen øker sjansen for infeksjon, men cellene regenereres hurtig. Det er fullt mulig å pådra seg en seksuelt overført klamydia-infeksjon på øyet, men det gir gjerne andre symptom enn en rødhet som bare varer en liten stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, WubWub skrev:

Sædens pH ligger i overkant av 7(nøytal). Kvinnens vagina derimot er mye surere og har en pH på rundt 4,5.

Hornhinnen er en av de mest følsomme områdene på kroppen og inneholder fullt av nerveender, så det er naturlig at øyet reagerer dersom det utsettes for "forurensing". En rift på hornhinnen øker sjansen for infeksjon, men cellene regenereres hurtig. Det er fullt mulig å pådra seg en seksuelt overført klamydia-infeksjon på øyet, men det gir gjerne andre symptom enn en rødhet som bare varer en liten stund.

Men klamydia har jeg ikke! Har hatt fast kjæreste i over fire år!

TS

Anonymkode: 5fca5...887

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men klamydia har jeg ikke! Har hatt fast kjæreste i over fire år!

TS

Anonymkode: 5fca5...887

Men øyet ditt kan allikevel bli betent av kroppsvæske fra vagina eller penis. Når jeg var tenåring traff jeg ei jente i øyet med ladningen min og hun fikk øyebetennelse. Øyet hovnet opp å klistret seg igjen som om hu hadde fått seg et skikkelig slag/blåveis, det vedvarte i 2 dager så dro hun til legen. Men så det er sagt så er det ikke noe farlig 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eh, det er ikke sant. Det er en hel masse bakterier som lever i underlivet, som stafylokokker, streptokokker og en rekke andre. Disse kan være farlige å få andre steder i kroppen. 

Anonymkode: 785bb...05f

Hvordan er det da trygt med oralsex?

Anonymkode: ac0f8...803

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, WubWub skrev:

Men øyet ditt kan allikevel bli betent av kroppsvæske fra vagina eller penis. Når jeg var tenåring traff jeg ei jente i øyet med ladningen min og hun fikk øyebetennelse. Øyet hovnet opp å klistret seg igjen som om hu hadde fått seg et skikkelig slag/blåveis, det vedvarte i 2 dager så dro hun til legen. Men så det er sagt så er det ikke noe farlig 

Å herregud, sæd i øyet fikk jeg en gang, klistra seg litt, og ble rød noen minutter etterpå, men ikke mer. 

TS

Anonymkode: 5fca5...887

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan er det da trygt med oralsex?

Anonymkode: ac0f8...803

Hvem har sagt det er trygt? Mye som kan smitte gjennom oralsex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...