Gå til innhold

Prøver en ny taktikk.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sånn for å ha sagt det, så tar jeg mye initiativ. Jeg er ikke redd for å huke tak i den mannen jeg vil. 

Men det er ofte flyktige bekjentskaper. Og jeg er så lei av dette, så nå prøver jeg å huke tak i en fyr med mer eller mindre å kjøre over han og ta hele styringen. Jeg er ikke forelska i han, men jeg har et ønske om å ha et maktovertak på han. Det har funka fint til nå. Merkelig nok. Tror ikke han er forelska i meg heller men han henger seg på når jeg sier hva vi skal. Og når jeg sa at dette gadd jeg ikke mer, så var han helt på at vi måtte fortsette. 

Så er det sånn menn handler? Liker de å bli litt overkjørt? 

Jeg har alltid vært så snill og grei og alt for rund i kantene.  Er ikke kravstor men bare glad for det jeg får. Så kanskje derfor mannfolka drar etter en stund? Fordi jeg er for grei å forholde seg til? Men nå som jeg er litt "mann" så funker det? 

Jeg skjønner ingen ting jeg :( 

Anonymkode: 27994...8eb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Menn som ikke klarer å stå opp for seg selv er jeg i alle fall ikke interessert i. Jeg synes det er dumt av deg å behandle han som en dørmatte. "Vær mot andre slik du vil andre skal være mot deg" og alt det der. Jeg møter i alle fall veldig flotte menn ved å være snill og grei, men å være snill betyr heller ikke å la seg bli overkjørt. Jeg er veldig rettferdig og forventer også å bli behandlet like rettferdig som jeg behandler andre.

Anonymkode: ffd7b...e07

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sånn for å ha sagt det, så tar jeg mye initiativ. Jeg er ikke redd for å huke tak i den mannen jeg vil. 

Men det er ofte flyktige bekjentskaper. Og jeg er så lei av dette, så nå prøver jeg å huke tak i en fyr med mer eller mindre å kjøre over han og ta hele styringen. Jeg er ikke forelska i han, men jeg har et ønske om å ha et maktovertak på han. Det har funka fint til nå. Merkelig nok. Tror ikke han er forelska i meg heller men han henger seg på når jeg sier hva vi skal. Og når jeg sa at dette gadd jeg ikke mer, så var han helt på at vi måtte fortsette. 

Så er det sånn menn handler? Liker de å bli litt overkjørt? 

Jeg har alltid vært så snill og grei og alt for rund i kantene.  Er ikke kravstor men bare glad for det jeg får. Så kanskje derfor mannfolka drar etter en stund? Fordi jeg er for grei å forholde seg til? Men nå som jeg er litt "mann" så funker det? 

Jeg skjønner ingen ting jeg :( 

Anonymkode: 27994...8eb

Overkjørt er kanskje feil uttrykk? Men ja, vet hva du mener. Hvis en tar litt styring, viser at en er bestemt, vet hva en vil og at en ikke går med på noe annet. Da er det ikke måte på hvor bundet menn blir til en. Ikke fordi de tvinges, men fordi de merkelig nok liker det, trives med det.

Jeg merker for øvrig en forskjell på menn hvis jeg ikke er bestemt og hvis jeg er bestemt. Hvis jeg tar styringen, er bestemt, så blir de med en gang rolige, mer som om de trives med det, det er også noe ved blikket deres, kroppspråket deres, noe ved dem som forandrer seg, som trives med det.

Menn er kompliserte...

Anonymkode: 570e1...fde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja overkjørt er å ta i altså. Det er bare en ny måte for meg å prøve å ta litt styring. Jeg har nok tidligere latt meg bli styrt. Men virker som han her også liker det. Men innimellom trekker han seg helt unna også. Da lar jeg han være i fred litt. 

Jeg trives med han men vet egentlig ikke helt hva jeg vil. Alt er bare så uvant. 

Anonymkode: 27994...8eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Desverre ja min erfaring er også at når man er bare snill og gjør alt for sin mann så er han ikke takknemmelig og stikker etterhvert men er man en drittkjerring og bitch i ny og ne holder han seg hos deg. Ganske fælt egentlig. 

Anonymkode: ac77e...e70

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man trenger vel ikke bitche? Man kan fortsatt ha litt balletak på de uten å bli bitchy? 

Jeg har uansett skjønt nå at jeg har vært for medgjørlig tidligere. Og det føles litt godt å ha et overtak ;) men ufin og bitchy vil jeg ikke bli ovenfor han. 

Anonymkode: 27994...8eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Overkjørt er kanskje feil uttrykk? Men ja, vet hva du mener. Hvis en tar litt styring, viser at en er bestemt, vet hva en vil og at en ikke går med på noe annet. Da er det ikke måte på hvor bundet menn blir til en. Ikke fordi de tvinges, men fordi de merkelig nok liker det, trives med det.

Jeg merker for øvrig en forskjell på menn hvis jeg ikke er bestemt og hvis jeg er bestemt. Hvis jeg tar styringen, er bestemt, så blir de med en gang rolige, mer som om de trives med det, det er også noe ved blikket deres, kroppspråket deres, noe ved dem som forandrer seg, som trives med det.

Menn er kompliserte...

Anonymkode: 570e1...fde

Litt artig at du tar opp dette temaet nå, Jeg har erfart det samme, og må si at det overrasker meg.

Menn som fremstår som ekstremt selvsikre, og noen ganger virker arrogante (-uten at det betyr at de virkelig er sånn), virker å tiltrekkes av denne maktkampen. De liker bestemte kvinner, og blir litt....avhengige?

Jeg snakker ikke om bitch-oppførsel, men heller at man vet hva man vil ha, og går for det, selv om man risikerer avslag. Ikke gå rundt grøten, men vær direkte.

Jeg liker selvsikre menn, så denne oppdagelsen var gull verdt... 😊

Anonymkode: 21062...b9c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Snappa skrev:

Okey! Gi meg fasiten. Jeg er for grei og kjedelig og dårlig på å ha is i magen. 

:popcorn:

Aner ikke. Man må bare gønne på. Lukke øya, ta for seg og håpe på det beste. Ganske skummelt men det virker til å fungere. 

Han jeg treffer nå har jeg kjent lenge. Bare hatt en løs flørt uten at noe skjedde. Jeg ble lei av at han aldri tok tak så jeg bare sa til han en dag "hjem til meg NÅ. Vi skal ha sex" og han reiste i en fart :fnise: og siden har jeg truffet han til diverse.  Meningen var bare en natt...

Anonymkode: 27994...8eb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Aner ikke. Man må bare gønne på. Lukke øya, ta for seg og håpe på det beste. Ganske skummelt men det virker til å fungere. 

Han jeg treffer nå har jeg kjent lenge. Bare hatt en løs flørt uten at noe skjedde. Jeg ble lei av at han aldri tok tak så jeg bare sa til han en dag "hjem til meg NÅ. Vi skal ha sex" og han reiste i en fart :fnise: og siden har jeg truffet han til diverse.  Meningen var bare en natt...

Anonymkode: 27994...8eb

Hmmm... må nok øve meg litt. Skal på byen neste fredag og da er det vel bare styre strak kurs ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...