Gå til innhold

Hvilken melkesjokolade liker du best?


AnonymBruker

Hvem har den beste melkesjokoladen?  

72 stemmer

  1. 1. Hvilken melkesjokolade er best?

    • Freia
      53
    • Nidar
      19


Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hvilken melkesjokolade dere synes er best, Nidar eller Freia? Jeg heller nok mot Freia sin, men synes også Nidar er veldig god på smak :)

Anonymkode: bab5d...601

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Liker Nidar sin best :) Merker ikke så mye forskjell på smak, men jeg synes den smelter bedre i munnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Junia skrev:

Freia, beste sjokoladen. Nidar blir alt for søt, kiler nesten på tungen av alt sukkeret (føles sånn) :Nikke:

Haha. Det er mer sukker i Freia sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Daryl Dixon

Freia sin. Det er noe rart med Nidar sin, minner meg mer om billig sjokolade sånn som den I adventskalenderen til 10 kr. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Daryl Dixon skrev:

Freia sin. Det er noe rart med Nidar sin, minner meg mer om billig sjokolade sånn som den I adventskalenderen til 10 kr. 

Helt enig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Daryl Dixon skrev:

Freia sin. Det er noe rart med Nidar sin, minner meg mer om billig sjokolade sånn som den I adventskalenderen til 10 kr. 

Omg ja! Visste det var et sted jeg hadde smakt den sjokoladen før. Digger Freia sin da, ,beste sjokkisen i verden:laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før likte jeg best Freia, men føler jeg får litt luft imagen av den og den har litt lite kakaosmak, så nå er det Nidar sin som er favoritten. 

Anonymkode: 07f38...593

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker Freia best, helt klart. Nidar har mye godt de også, men de kommer ikke opp mot Freias store, o hellige melkebjelke. :hjerter_rundt:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker best Freia, men synes de varierer så voldsomt fra plate til plate og mellom størrelser. Ego brente jeg meg på for mange år siden da jeg tok med et lass (kjøpt på flere forskjellige butikker) da jeg flyttet til utlandet - de smakte jo som de var smeltet og formet på nytt. Julenissene, julekulene og påskeharene har også denne oljete smaken, den nye 60(?)g platen hadde den, og av og til har til og med den største platen fått denne smaken. Andre ganger smaker den som god gammeldags melkesjokolade.

Er det flere som merker dette eller er jeg helt på bærtur?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, applestories skrev:

Liker best Freia, men synes de varierer så voldsomt fra plate til plate og mellom størrelser. Ego brente jeg meg på for mange år siden da jeg tok med et lass (kjøpt på flere forskjellige butikker) da jeg flyttet til utlandet - de smakte jo som de var smeltet og formet på nytt. Julenissene, julekulene og påskeharene har også denne oljete smaken, den nye 60(?)g platen hadde den, og av og til har til og med den største platen fått denne smaken. Andre ganger smaker den som god gammeldags melkesjokolade.

Er det flere som merker dette eller er jeg helt på bærtur?

Sjokoladen var 1000 ganger bedre før de fikk den jævla plastinnpakkingen. Papiret var ekstremt mye bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Freia, selv om den har tapt seg som all annen sjokolade. Melkesjokoladen fra Nidar smaker pyton, kvalmende karamell smak 

Anonymkode: 33090...d1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, applestories skrev:

Liker best Freia, men synes de varierer så voldsomt fra plate til plate og mellom størrelser. Ego brente jeg meg på for mange år siden da jeg tok med et lass (kjøpt på flere forskjellige butikker) da jeg flyttet til utlandet - de smakte jo som de var smeltet og formet på nytt. Julenissene, julekulene og påskeharene har også denne oljete smaken, den nye 60(?)g platen hadde den, og av og til har til og med den største platen fått denne smaken. Andre ganger smaker den som god gammeldags melkesjokolade.

Er det flere som merker dette eller er jeg helt på bærtur?

Send utløpsdato/batchnr eller hva det står på sjokoladen, til Freia, så kan de sjekke om det er noe galt med dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...