Gå til innhold

Advarer mot barnehage for de minste!!!


Gjest Axl Rose

Anbefalte innlegg

Gjest Axl Rose
2 timer siden, Wanda Maximoff skrev:

Igjen, svart/hvitt. 

Kall det hva du vil, men hvorfor er det så vanskelig å svare på spørsmålet?

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du finnes ikke lik lothepus selv om du banner. Skjerp deg. Du er ikke i nærheten av å være like mann som ham

Anonymkode: 29483...b6d

Okei hvis du sier det sjef for FAEN:fnise: neida skal ikke erte deg.

Kan du holde deg til temaet lille venn eller la være å kommentere? Rapporterer alt annet. 

Endret av Axl Rose
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, vi lever tross alt i 2017. Menn kan oppdra og ta vare på barn like godt som kvinner. Det er bare sunt for barn og ha like sterk tilknytning til far som til mor fra det tidlige stadium :)

Anonymkode: e2128...105

Ikke sant. Min mann er en fullstendig fantastisk far, jeg forstår liksom ikke hvorfor jeg skulle nekte barnet å få skikkelig tilknytning til han helt i fra start kun fordi jeg er moren. Hos oss er vi likestilt som foreldre og vi har vært det siden start. Under min tvungne permisjon så tok far seg fri store deler av tiden for å være med oss. 

Han er en like god omsorgsperson som meg selv om jeg har pupper.

Anonymkode: 23c8b...336

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er heller ikke bærekraftig for samfunnet at omtrentlig halvparten av befolkningen er ute av arbeidslivet i flere år. Pensjonspoeng taper man også. Man har heller ingen rettigheter om man skulle bli syk hvis man har ulønnet permisjon.  Folk må når alt kommer til alt velge det som passer dem selv uten at man skal leke overformynderi.  Om så standarden hadde vært at barn begynte i barnehagen ved 4 års alderen hadde noen ment at dette var for tidlig. Folk har krisemaksimert i årtusener og allikevel her er vi. 

Anonymkode: fdeba...c77

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke sant. Min mann er en fullstendig fantastisk far, jeg forstår liksom ikke hvorfor jeg skulle nekte barnet å få skikkelig tilknytning til han helt i fra start kun fordi jeg er moren. Hos oss er vi likestilt som foreldre og vi har vært det siden start. Under min tvungne permisjon så tok far seg fri store deler av tiden for å være med oss. 

Han er en like god omsorgsperson som meg selv om jeg har pupper.

Anonymkode: 23c8b...336

Ingen som sier noe om å nekte barnet å få skikkelig tilknytting til faren. Han bor som oftest der han også. Folk må da for all del krangle om hvem som skal være hjemme, men ammer mora så er det vel mer naturlig at hun er hjemme siden faren ikke kan gi pupp? Så lenge babyer ikke blir kastet i barnehage pga begge MÅÅÅÅÅÅ jobbe. Er det ikke godt med et års fri mens ungen er så liten? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wanda Maximoff
22 minutter siden, Bootyhunter skrev:

Kall det hva du vil, men hvorfor er det så vanskelig å svare på spørsmålet?

Beklager, men jeg vet ikke hvorfor du tror at de eneste fargene i verden er sort og hvitt. Det er et spørsmål du må stille deg selv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Bootyhunter skrev:

Ingen som sier noe om å nekte barnet å få skikkelig tilknytting til faren. Han bor som oftest der han også. Folk må da for all del krangle om hvem som skal være hjemme, men ammer mora så er det vel mer naturlig at hun er hjemme siden faren ikke kan gi pupp? Så lenge babyer ikke blir kastet i barnehage pga begge MÅÅÅÅÅÅ jobbe. Er det ikke godt med et års fri mens ungen er så liten? 

Så voldsomt du skulle henge deg opp i pupp og amming....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 25.2.2017 den 5.46, AnonymBruker skrev:

Jobber her i Norge eller "verden over" som jeg snakket om?  Selvfølgelig ikke her i Norge når dere mamma/pappa martyrer fordømmer foreldre som må ut og jobbe. 

Anonymkode: c37e7...583

Ingen som dømmer, jeg snakker barns sak og tenker på dem. Nok folk på jobb til så små barn slik de får det de trenger.

Anonymkode: 21573...4a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose
21 timer siden, Wanda Maximoff skrev:

Beklager, men jeg vet ikke hvorfor du tror at de eneste fargene i verden er sort og hvitt. Det er et spørsmål du må stille deg selv ;)

Ser da mange farger jeg, men skjønner ikke hvorfor det er så vanskelig å svare på spørsmålet jeg stilte. 

21 timer siden, Mearrasámi skrev:

Så voldsomt du skulle henge deg opp i pupp og amming....

Er ikke det en naturlig ting? Dyr ammer også barna sine. Hunkjønnet, ikke hankjønnet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...