Gå til innhold

Stokke Trailz


Bellarosan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fordeler: pen å se på, barnet sitter og ligger godt. Rimelig lett.

Ulemper: knirker mye, dette er et kjent problem. Stor, jeg er ganske lav da, og følte meg som en trillepike når jeg gikk med den. For høye mennesker vil det vel være en fordel. Også syns jeg trillekomforten var overraskende dårlig. 

Anonymkode: 576de...597

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker min Stokke Trailz! :jepp: 

Fordeler: 

- Du har barnet høyt oppe i både bag og sportsdel. Uvurdelig for høye foreldre, og vi får kjempegod kontakt med barnet mens vi triller.

- Vendbar sportsdel, jeg ville aldri snudd henne fra meg da hun var 6 mnd.

- Den største varekurven som har plass til hele ukeshandelen hvis du er god til å stable. 

- Kommer seg frem over alt, men er fremdeles lett å manøvrere på små flater. 

- Stor og god bag som kan brukes lenge hvis barnet gidder å ligge der. 

- Lett å legge sammen

- Kan brukes som barnestol på feks uterestauranter

 

Ulemper: 

- Bagen tar nok mye plass i bagasjerommet. Men har ikke sammenlignet med andre vogner. 

- Bærehåndtaket er helt OK, men vi bodde i 4. etasje uten heis de første mnd og jeg ville heller båret en Bugaboo-bag.

- Solskjermingen er dårlig, men løses greit med en Tinkafu-skjerm. 

- Understellet vårt knirket i en periode, men det fikset de på Barnas Hus da de skulle fikse noe andre greier på vogna. 

- Finnes ikke søskenbrett eller søskensete spesielt til vogna. Jeg får to ganske tette og trenger en form for søskenløsning, og har virkelig ikke lyst til å måtte kjøpe ny vogn. Håper et eller annet universalbrett funker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker også min Stokke Trailz! Jeg er strålende fornøyd! Vognen er høy og du er veldig nære babyen :) Solskjermen kan enkelt brettes ut om det er sol. God plass til varer i korgen.

Eneste negative er at bagdelen er litt stor, men den passer fint i vår medium stasjonsvogn. 

Knirking og påfyll av luft i hjulene fikser de  gratis på Barnas Hus! :)

Anonymkode: 186d4...d6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker og min Stokke Trailz! Har ingenting å utsette på den og det er at den tar litt stor plass i bilen. Men nå har vi en sedan så vi har allerede litt dårlig plass. 

Min knirker ikke. Og den e superlett å navigere og trille både i terreng/snø/sludd og på kjøpesenter. Jeg er ganske lav, 163 cm, og elsker høyden på vognen. Jeg og baby pludrer og koser oss sammen på tur og det er herlig å ha baby så nært selv om hun er i vognen. 

Vognen er lett, brukervennlig mtp sammenslåing, låsing av hjul osv, god plass i bagen til evt putebarn og voksipose, lun og god. Ja rett og slett en kjempevogn!

Anonymkode: 98484...6b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke jeg har noe negativt å si om Stokke Trailz. Bortsett fra at ungen min ikke sover så godt/lenge i sportsdelen alltid. Bortsett fra det er den fantastisk. Høy og utrolig komfortabel å trille med. Den triller liksom seg selv, i motsetning til andre vogner som er tunge og slitsomme. Sportsdelen er FANTASTISK. Man får så god kontakt med hverandre oppe i høyden. Alle andre vogner ligner på dukkevogner i mine øyner. Spesielt de som er ekstremt lave, feks bugaboo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trailz er super! Beste er å ha baby så nær! Fått så mange kommentarer fra de med lavere vogner på det. Masse deilig kontakt når baby er våken på tur. Og bra for ryggen når det skal løftes ut stadig tyngre baby. Sittedelen er knall, hun (12 mnd) sover godt og lenge (2 t) i sovestilling, og ute på tur er oppreist stilling i høyden perfekt! Lett å kommunisere mye med baby hvilket er så viktig. Snur henne ikke fra meg før hun snakker godt... fått mange kommentarer på sittedelen også om hvor god oversikt hun har. Hun storkoser seg i vogna :) 

ellers alle fordelene andre nevner! Min har aldri knirket. Men må ha ekstra solskjerm, det er det eneste. Men den ene ulempen kan vi leve fint med :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi elsker vår trailz!! 

Kan justere håndtaket så det plasser meg (165) og mannen (190). Han sparker heller ikke i kurven under når han triller.

Stor kurv, tåler 10 kg vekt, har plass til ALT

Bilstolen kan klikkes rett på, UTEN adapter, som du må ha på alle andre vogner

Stor bagdel. Veldig fint for oss som hadde augustbaby, som måtte ha plass til vinterpose fram til hun skulle over i sportsdel. Var aldri trangt om plassen! 

Barnet sitter høyt i sportsdelen, og kan følge med på alt som skjer rundt seg. Den er også vendbar, så vi har henne mot oss så lenge vi vil. 

Låsbare framhjul hvis man skal ut i ulendt terreng

Enkel å slå sammen, og å ta av og på bag/sportsdel, så selv utrente besteforeldre klarer seg bra👍🏽😊

Fantastisk trillekomfort både på vei og på kjøpesenter

Vi har kun brukt denne til førstemann, og kommer kun til å bruke denne til andremann også. Koster litt, men i forhold til alle de som ender opp med å kjøpe både to og tre vogner så syns jeg det er en god deal. Regner med å få solgt den etterpå også, med mindre den er helt utslitt;) 

 

Anonymkode: ed361...244

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes denne vognen er en av de vakreste på markedet, vurderer å kjøpe den selv etterhvert. Men jeg syns sittedelen ser så liten ut. Hvor lenge ser dere for dere at barnet kan bruke den?

Endret av Snip
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Snip skrev:

Jeg synes denne vognen er en av de vakreste på markedet, vurderer å kjøpe den selv etterhvert. Men jeg syns sittedelen ser så liten ut. Hvor lenge ser dere for dere at barnet kan bruke den?

Kanskje til ca 3 års alderen? Det er to innlegg du kan ta ut etterhvert som barnet vokser.

Anonymkode: 186d4...d6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...