Gå til innhold

Hvilken utdanning er mest/minst turn-on?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

49 minutter siden, Hemmingroad skrev:

Nå må dere slutte å bruke uttrykkene turn -off/on på alt mulig. Det finnes vel ingen om blir sexuelt opphisset over valg av yrke eller utdanning...

Ler :P

Anonymkode: af1d4...836

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jonasmann

Mest "turn on" (blir ikke akkurat kåt): Lege, psykolog, tannlege, lærer, sykepleier

Det er egentlig ingen status som er direkte "turn off".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jonasmann
1 time siden, Nøste~ skrev:

Beste: Lege. Enda bedre: Kirurg. Sistnevnte har jeg noe til felles med, haha, jk.

Verste: Fabrikkarbeider, kassemedarbeider, folk som går på sosialen, barnehageonkler, bibliotekar og en hel del flere yrker som jeg ikke orker å ramse opp nå fordi jeg skal legge meg ;P

Hva utdanner du deg til da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man liker en og får greie på at han eller hun har feil jobb. Kuttes da kontakt- eller hva?

Anonymkode: df472...9b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om man liker en og får greie på at han eller hun har feil jobb. Kuttes da kontakt- eller hva?

Anonymkode: df472...9b1

For min del ja

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen utdanning som gjør meg direkte turned on, men kanskje noe som psykologi/filosofi utdanningda er det stor sannsynlighet for at man kan snakke om alt mellom himmel og jord++ 

Minst turned on, hmm er vell det samme der med at det ikke er noen spesiell utdanning. Kanskje en religiøs utdanning.

Men i bunn å grunn går det på personligheten/verdier/holdning og ikke utdanning/jobb for min del.

Anonymkode: 80782...00f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Turn on: Lege, politi, psykolog, snekker, pilot, musiker, forfatter, kunstner, geolog, arkeolog..

Turn off: BI/IT folk, Politikk, Personelig trener, bartender, søppelmann.. Telefonselger... 

Anonymkode: 38006...12d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turn off: For min del vil dette si yrker som ikke passer med min livsstil. Jeg er ikke i en situasjon hvor jeg kan være i et forhold med noen som jobber bare om kvelden/natta og sover halve eller hele dagen. Da snakker jeg ikke om skiftarbeid altså. For da er det jo ikke slik hele tiden, hele året. Så for min del er det uaktuelt med en fyr som jobber som bartender, musiker, dj osv. Men nå er ikke dette akkurat yrker man trenger utdanning til i det hele tatt. 

 

Anonymkode: baed5...f82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turn on: snekker, brannmann, film

Turn off: BI, markedsføring

Anonymkode: a711b...aeb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gir beng i hvilken utdannelse folk har, det viktigste er at de gjør noe.

Og nei det betyr ikke at jeg ser med på uføre, for jeg antar at de er det av en grunn selv om jeg ikke alltid ser/skjønner grunnen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest impressa

Så lenge mannen gjør noe meningsfylt med livet sitt enten på jobb eller fritid, kan han være "turn-on" for meg hvis alt annet stemmer. Å gå rundt med en masse fordommer om ulike yrker og utdanninger virker passe smålig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mest: professor i humaniora, operasanger

Minst: teolog, revisor

Anonymkode: 1266a...9f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eksempel

 

Mest turn-on:

Juss og Økonomi

 

Minst turn-on:

Afrika-studier

Anonymkode: 4b414...dbc

Livets harde skole, er minst turn-on. Unge mennesker som skriver at de har gått på livets harde skole...haha..jaja...

Ellers mener jeg alle yrker er viktige og fungerer på sin måte. Renholdere holder norge rent. Barnehageassistenter,pedagoger og daglig leder utgjør en kjempe innsats for barna. De passer ikke bare barn, det er mye mer bak som folk tydeligvis ikke skjønner/får med seg. Søppelbilen gjør en kjempeinnsats med all søpla til menneskene. Rørleggerene fikser det som fikses kan og vi har bygningsarbeidere osv. Lista er veldig lang. Kan si mye posiitvt om alle yrkene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 minutter siden, Jonasmann skrev:

Bare nysgjerrig, lyst å si det? :)

Glem det, bare venner av meg på forumet får vite det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Nøste~ skrev:

Glem det, bare venner av meg på forumet får vite det.

Unnskyld at jeg sier det, men du virker utrolig barnslig. Rakke ned på andre yrker og så svarer du på denne måten...

Anonymkode: 1c651...fe6

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jonasmann
10 minutter siden, Nøste~ skrev:

Glem det, bare venner av meg på forumet får vite det.

Jeg som alltid trodde det at vi var gode venner :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Unnskyld at jeg sier det, men du virker utrolig barnslig. Rakke ned på andre yrker og så svarer du på denne måten...

Anonymkode: 1c651...fe6

Hva faen? Har du glemt at denne tråden handler nettopp om hvilke yrker som er "turn-on" og "turn-off"? Å liste opp yrker var hele poenget med denne tråden. Noe sier meg du har et av yrkene jeg skrev som "turn-off".

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...