Gå til innhold

Ferska mens jeg runka og lukta på trusa til dama til kompis


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jaja, sånt skjer. Shit happens. Det er hverken unormalt eller rart. Det er rett og slett slik vi er skapt. Vi har våre drifter og da kan slikt skje. Det er ingenting å skamme seg over.

Pust ut og vær snill mot deg selv. Om en stund håper jeg du kan smile av hele greia. Det kunne gjerne vært din kamerat som ble tatt i denne situasjonen. Nå ble du tatt i en situasjon som var dypt privat og helt menneskelig, faktisk. 

Ja så er vi litt pinlige og rare vi mennesker, men slik er det. Velkommen i klubben 😋

 

Anonymkode: deefb...1a3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva tenker han? At jeg er keen på dama hans? Jeg er jo ikke det. Selv om jeg synes hun er digg, så ville jeg aldri gått bak ryggen hans.

Du får si det akkurat som det er. Vis at du er lei deg, at du angrer, svar uten å bli sur hvis han spør om noe angående det som skjedde. Det ordner seg nok, snart ler dere sikkert bare av det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Au. Blemme deluxe. Ok, jeg hadde vel ikke akkurat blitt happy om en av mannens kamerater sto på badet og runket med den ene trusa mi foran ansiktet og den andre rundt pikken, men skjønner at bakfyll og ekstrem kåthet kan få en til å gjøre spontane, dumme ting. Siden han ikke svarer på tlf og meldinger så er det nok greit å ligge lavt en stund, og la ham roe seg ned litt, etterhvert burde han skjønne at du er lei deg for det du har gjort. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en av kompisene til typen min gjort det der, så hadde jeg aldri i livet ville sett ham igjen. Det er jo sykt ekkelt at han vil lukte på mine truser, det er laaangt over min intimgrense. Hva typen gjør med vennskapet får være opp til ham, men jeg hadde jo håpet at han så saken fra min side. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner må passe bedre på de brukte trusene sine. Ikke bare la de ligge og slenge i en skittentøyskurv. Det er verdisaker man snakker om her. Putt de i en safe på soverommet etter bruk.

Anonymkode: 17e06...f28

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er skikkelig skikkelig flaut, og jeg har det veldig veldig vondt akkurat nå.

Var på fylla i helga sammen med en vennegjeng. Vi hadde vors i leiligheten til bestekompisen min og dama hans før vi dro på byen. Etter byturen dro vi hjem til dem og hadde nach. Siden jeg bor ganske langt unna så ble vi enige om at jeg kunne overnatte på sofaen deres. De andre gjestene dro og vi la oss til å sove. Jeg på sofaen. Kompisen og dama på soverommet. 

Etter etpar timer våkner jeg av at jeg er pissatrengt og går på do. Har skikkelig morrabrød og er sånn kåt man bare kan være når man er bakfull. Etter at jeg har kjempet for å presse stråla ned i doen og er ferdig å tisse får jeg øye på etpar stringtruser i skittentøyskurven. Den tilhører selvsagt dama til kompisen. Har alltid synes hun er sykt sexy, og i et innfall blandet av lett promille og kåthet plukker jeg opp trusa og begynner å sniffe på den mens jeg runker. Plukker etterhvert opp den andre og bruker den som "runkehanske" rundt kuken mens jeg sniffer på den andre. Høres sjukt ut, ja. Men noen ganger får man bare sånne kinky innfall. 

Plutselig går døra til doen opp, og der står kompisen min og stirrer på meg. Han sier ikke et ord. Bare stirrer på meg med et olmt blikk. Leeenge. Jeg ser skamfullt på ham tilbake. Får ikke frem et eneste ord. Etter en stund rister han bare oppgitt på hodet og snur på hælen og går. Jeg får selvsagt panikk og roper etter han, men han kommer ikke tilbake. Jeg begynner nesten å gråte, går ut i entréen, rasker sammen klær og yttertøy og drar til Oslo S for å ta toget hjem.

Dette var på lørdag. Jeg har prøvd å ringe ham og sende sms i etterkant og bedt ham ta kontakt. Men han svarer ikke. Har også sendt ham meldinger på facebook der jeg ber ham om å ringe meg. Meldingene har blitt lest, men ikke besvart. 

Er så lei meg og flau for det jeg har gjort, og skjønner ikke hvordan jeg skal gjøre det godt igjen. Hva tenker han? At jeg er keen på dama hans? Jeg er jo ikke det. Selv om jeg synes hun er digg, så ville jeg aldri gått bak ryggen hans. Og hva tenker hun? Har han sagt det til henne? Har han sagt det til andre kompiser. Tør ikke spørre dem heller, i tilfelle de ikke vet noe. Æsj. Er så forbanna på den sultne kuken min. At jeg kunne gjøre noe så teit. 

Hva gjør jeg? Hvordan går jeg frem? Hvordan gjør jeg dette godt igjen?

Anonymkode: 5155f...4f2

Flaut ja. Men er han en god kompis så sier han ikke eller gjør noe særlig med det... en kompis gjore samme mot meg for noen år siden med damen min sitt undertøy. Det ble stille en stund mellom oss...senere bare lo vi av det...jeg sa d heller aldrig til noen...slapp av. Flaut er det men ikke verdens undergang:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mennesker er virkelig dumme, problemene er ikke engang spennende og intrikate, det er slike hendelser mennesker med lav iq har.

Anonymkode: 4de27...e30

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner må passe bedre på de brukte trusene sine. Ikke bare la de ligge og slenge i en skittentøyskurv. Det er verdisaker man snakker om her. Putt de i en safe på soverommet etter bruk.

Anonymkode: 17e06...f28

Nemlig, ikke tro du kan få ha vesken din i fred heller om du får besøk. Kompisene dine kan snoke oppi.
 

Hva for noen venner er dette egentlig? Null respekt og greier. Hvordan orker dere å leve når dere har så lavt nivå på saker og ting?

Anonymkode: 4de27...e30

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Razor1976 skrev:

Det er jo et kompliment til dama hans da. Man får ta det for det det er, tenker jeg :)

Så hvis jeg tar cash fra lommeboken din er det en kompliment til deg for at du er så flink til å jobbe? NICE ONE! Denne skal jeg bruke fremover. Thanks. Nå slipper jeg jo å jobbe og greier. You made my day.

Anonymkode: 4de27...e30

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mennesker er virkelig dumme, problemene er ikke engang spennende og intrikate, det er slike hendelser mennesker med lav iq har.

Anonymkode: 4de27...e30

Man har lav IQ fordi man tenner på brukte truser? Jeg tror ikke det har noe med IQ å gjøre altså! 

Jeg vil heller påstå at det er en korrelasjon mellom lav IQ og å insinuere at folk som har lavt nivå på livet ikke burde orke å leve. 

Anonymkode: caba2...db4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jo ikke gjort noe ulovlig her. Litt på kanten er det jo, men om det ikke hadde blitt oppdaga ville jo verden gått sin skjeve gang videre uansett. Jeg er selv mann, og har vel flere ganger runka steder det kanskje ikke er helt innafor å dra ut kuken. Oppdaga har jeg også blitt, med den skammen det medfølger. Og det er nemlig her kjernen i problemet ligger: Skam. Det er en naturlig følelse å kjenne på skam etter at man har gjort noe teit, men det viktigste er å ikke la seg bli overmanna av følelsen. Ikke hør på alle dem her som synes det ene og det andre om hvor ekkel du osv.. Om kompisen din ikke bryr seg med å svare på henvendelsene dine, er det han det er noe gærent med, ikke din seksualitet. Det er helt innafor å være kåt, dessuten begikk jo kompisen din også et overtramp da han ble stående å se på at du stod der med kuken skamfull i hånda. Onani er en privatsak, uansett hvilke metoder eller effekter man benytter. Glem hele greia, og drit i om kompisen forteller det videre. Ta det med litt selvironi, og bare le av det. De fleste vil ikke tenke negativt om deg pga en sånn filleting. Om du mister kompisen din over dette kan du bare prise deg lykkelig over å slippe å bruke mer energi på en så negativ fyr som tydeligvis har en lang vei å gå, både emosjonelt og seksuelt. Lykke til, bro! 

Anonymkode: c2413...710

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eeeew! 

Jeg hadde ikke likt om en kompis av typen dreiv å luktet på mine truser. Hva faen?Tror ikke jeg ville hatt besøk av han mer og synes det er skikkelig creepy. 

Anonymkode: 36436...0ba

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Rainstorm skrev:

Hva gjør du? 

Du husker å alltid låse døren i fremtiden. 

Det er ikke alle som har lås på badet sitt

Anonymkode: 36436...0ba

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, smalls skrev:

Hvorfor liker menn å sniffe dametruser med størknet utflod og kanskje litt piss i? :klo: 

Kanskje det er det nærmeste disse mennene kommer fitte? hehe

Anonymkode: 7f988...ee8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje det er det nærmeste disse mennene kommer fitte? hehe

Anonymkode: 7f988...ee8

Kanskje det, men sært er det. Kunne ikke falt meg inn å lukte på trusene til typen til venninnene mine :haar: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, smalls skrev:

Kanskje det, men sært er det. Kunne ikke falt meg inn å lukte på trusene til typen til venninnene mine :haar: 

Nå er vel ikke akkurat kuk noe mangelvare for kvinner heller da. Men ja, det er litt sært. 

Anonymkode: 7f988...ee8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Amawhatsnot skrev:

Hadde en av kompisene til typen min gjort det der, så hadde jeg aldri i livet ville sett ham igjen. Det er jo sykt ekkelt at han vil lukte på mine truser, det er laaangt over min intimgrense. Hva typen gjør med vennskapet får være opp til ham, men jeg hadde jo håpet at han så saken fra min side. 

 Enig ! Men jeg ville blitt sjokkert om typen ville beholde vennskapet. Det hadde jeg ikke klart at at han skulle være venn med en som disrespectet mitt vesen og intimgrenser på den måten så jeg ville gitt han et dilemma om han ikke på eget intiativ kuttet han ut. Meg eller kompisen. 

Anonymkode: a3ca5...fc7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...