Gå til innhold

Hva drikker du på fest?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tørr hvitvin, f.eks Soave eller Chablis.  Hvis jeg ikke kommer meg på polet går det i Halmstad Icetea eller øl med sitron. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker ikke øl eller rusbrus. Jeg drikker for det meste hvitvin. Går jeg over til rødvin eller sprit, så blir jeg så fyllesyk. Hvitvin blir jeg ikke så dårlig av neste morgen. 

Hva drikker du på fest? 

Anonymkode: 44e96...b2d

Samme her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe alkoholholdig med kullsyre hvertfall. Det blir jeg dårlig av. Jeg liker ofte å sippe rødvin. 

Anonymkode: 653ee...700

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvit eller rødvin

Er heller ikke noe glad i alkohol med kullsyre i. Blir dårlig og blir så oppblåst :dry:

Endret av smalls
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjekkisk eller belgisk øl eller Kinn (norsk). Hvis det er butikkjøpt er Frydenlund fatøl ganske safe. Whisky er jeg veldig glad i, men må drikkes med måte, og det drikker jeg aldri på vors. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, Kim91 skrev:

Vodka med saft. Prøver å holde meg unna kullsyre, for jeg blir så dårlig av det. Vin har aldri vært min ting!

Vodka med saft? Det hørtes ikke mye godt ut :fnise: 

Anonymkode: f2d6a...fd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker veldig godt tørr hvitvin på fest. Cider synes jeg blir for søtt, og er ikke superglad i øl. Men Corona (øl, som du sikkert vet), er en VELDIG god øl for folk som egentlig ikke er så begeistret for øl. Jeg smakte den for første gang da jeg var voksen, og skulle ønske jeg visste om denne da jeg var ungdom :) Det er lyst, og veldig lett å drikke :) 

Anonymkode: a1253...b80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Drikk for det meste cider. Ikkje det oversukra sutlevatnet på boks - men skikkelig Hardangercider :) ellers er eg glad i ein vodka russian! 

Anonymkode: 99b60...f5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går i sider, søt hvitvin, rom og cola, eller drinker hvis vi bare er en liten gjeng hjemme :)
Tåler ikke øl eller hvetebasert sprit ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...