Gå til innhold

Fyr med kjæreste på Tinder... skal man si fra eller?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Igår matchet jeg med en fyr på Tinder. Han skrev til meg ganske kjapt og kommenterte hvor pen han syntes jeg var osv. Så at vi hadde 9 felles venner og nysgjerrig som jeg er så sjekka jeg ut Facebook profilen hans. Der stod det at han er i et forhold. Det ene profilbildet hans var med dama, men på Tinder hadde han klippet vekk dama fra bildet og brukt det som en av bildene på profilen....

Noen timer etterpå oppdaget jeg at han hadde sletta matchen. Jeg rakk ikke å svare på det han hadde skrevet. 

Nå er jeg litt usikker på om jeg bør kontakte dama hans? Eller er det sånn uskreven regel på at man ikke gjør det? Har jo opplevd at enkelte folk i forhold er ute etter en tredjemann for å prøve ut en seksuell fantasi o.l, men fikk ikke inntrykk av at dette var tilfelle her.. 

Hva hadde dere gjort? Vet jeg hadde følt meg sykt dum om typen min hadde gjort noe sånt bak min rygg.. 

Anonymkode: 7e0c8...3f9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Igår matchet jeg med en fyr på Tinder. Han skrev til meg ganske kjapt og kommenterte hvor pen han syntes jeg var osv. Så at vi hadde 9 felles venner og nysgjerrig som jeg er så sjekka jeg ut Facebook profilen hans. Der stod det at han er i et forhold. Det ene profilbildet hans var med dama, men på Tinder hadde han klippet vekk dama fra bildet og brukt det som en av bildene på profilen....

Noen timer etterpå oppdaget jeg at han hadde sletta matchen. Jeg rakk ikke å svare på det han hadde skrevet. 

Nå er jeg litt usikker på om jeg bør kontakte dama hans? Eller er det sånn uskreven regel på at man ikke gjør det? Har jo opplevd at enkelte folk i forhold er ute etter en tredjemann for å prøve ut en seksuell fantasi o.l, men fikk ikke inntrykk av at dette var tilfelle her.. 

Hva hadde dere gjort? Vet jeg hadde følt meg sykt dum om typen min hadde gjort noe sånt bak min rygg.. 

Anonymkode: 7e0c8...3f9

Hadde kontakte henne, men fra en fake profil sånn at du ikke blir dratt inn i dramaet. Har du screenshot fra profilen hans så sender du det med.

Ville at noen skulle ha gitt meg beskjed hvis typen min var på Tinder!

Anonymkode: 73d3d...449

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde holdt meg unna. Ikke noe vits å være barnevakt for alle og blande seg inn. Særlig ikke om man ikke tør å gjøre det fra egen profil. 

Du kjenner de tydeligvis ikke, og vet ikke stort om forholdet deres. Kan være de har åpent forhold, eller at de synes nettflørting er helt greit. For alt du vet sitter de sammen og styrer på med Tinder. 

Anonymkode: dca90...e3f

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er årsaken til at jeg aldri ville lete etter partner/venn via nett. Det skjer jo nok i rl av det slaget....så man må virkelig være våkne

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hadde holdt meg unna. Ikke noe vits å være barnevakt for alle og blande seg inn. Særlig ikke om man ikke tør å gjøre det fra egen profil. 

Du kjenner de tydeligvis ikke, og vet ikke stort om forholdet deres. Kan være de har åpent forhold, eller at de synes nettflørting er helt greit. For alt du vet sitter de sammen og styrer på med Tinder. 

Anonymkode: dca90...e3f

Og da bryr de seg jo ikke om hun får melding om at han finnes på Tinder.

Anonymkode: 73d3d...449

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Igår matchet jeg med en fyr på Tinder. Han skrev til meg ganske kjapt og kommenterte hvor pen han syntes jeg var osv. Så at vi hadde 9 felles venner og nysgjerrig som jeg er så sjekka jeg ut Facebook profilen hans. Der stod det at han er i et forhold. Det ene profilbildet hans var med dama, men på Tinder hadde han klippet vekk dama fra bildet og brukt det som en av bildene på profilen....

Noen timer etterpå oppdaget jeg at han hadde sletta matchen. Jeg rakk ikke å svare på det han hadde skrevet. 

Nå er jeg litt usikker på om jeg bør kontakte dama hans? Eller er det sånn uskreven regel på at man ikke gjør det? Har jo opplevd at enkelte folk i forhold er ute etter en tredjemann for å prøve ut en seksuell fantasi o.l, men fikk ikke inntrykk av at dette var tilfelle her.. 

Hva hadde dere gjort? Vet jeg hadde følt meg sykt dum om typen min hadde gjort noe sånt bak min rygg.. 

Anonymkode: 7e0c8...3f9

Kontakt dama hans! Det er på tide å sette en stopp på galskapen. Menn tror at de kan bare bruke, utnytte og leke med kvinner (mange av oss blir helt ødelagt følelsesmessig) som de vil, uten å få konsekvenser for handlingene sine. Fortell!

Anonymkode: 419a1...e9c

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde holdt meg unna. Ikke noe vits å være barnevakt for alle og blande seg inn. Særlig ikke om man ikke tør å gjøre det fra egen profil. 

Du kjenner de tydeligvis ikke, og vet ikke stort om forholdet deres. Kan være de har åpent forhold, eller at de synes nettflørting er helt greit. For alt du vet sitter de sammen og styrer på med Tinder. 

Anonymkode: dca90...e3f

Jeg har ikke sagt at jeg ikke tør å gjøre det fra egen profil...? 

Nei, jeg kjenner de ikke. Men jeg har jo en følelse av at han sletta meg ganske kjapt når han innså at vi har så mange felles venner og at det ble litt risky for han fordi da er det enkelt å finne han på Facebook og se at han faktisk er i et forhold. 

Og om de sitter sammen på Tinder så gjør det vel ingenting om jeg gir beskjed? For da er hun jo med på det?

Anonymkode: 7e0c8...3f9

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om hun er "med" på det synes hun neppe det er noe problem om du sier ifra :wink: Da blir det bare en fremmed som prøver å hjelpe, noe de fleste av oss bare synes er hyggelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og da bryr de seg jo ikke om hun får melding om at han finnes på Tinder.

Anonymkode: 73d3d...449

Hvem er det som har fortalt deg at folk i åpne forhold ikke reagerer negativt på sladrekjerringer?

Anonymkode: bf343...804

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det var typen min så ville jeg likt å få vite om det, selv om det hadde knust hjertet mitt. Noen folk slipper for lett unna hvis ikke.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem er det som har fortalt deg at folk i åpne forhold ikke reagerer negativt på sladrekjerringer?

Anonymkode: bf343...804

Jeg forstår ikke hvorfor du er så sikker på at dette er et åpent forhold. Hva om det IKKE er det? Er det i orden for deg at typen din sjekker opp andre damer på Tinder bak ryggen din? Og at mange vet om det, men ingen sier noe? 

Anonymkode: 7e0c8...3f9

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplevde dette. Å få melding fra en falsk profil på facebook. Med screenshot fra der kjæresten min inviterte henne hjem til seg, tilbød seg å betale taxi og alt, og ville at hun skulle sove over. Hun svarte at hun er i forhold, og da svarte han at ååå det var han også, men det er slutt snart, skrev han, og ba henne ta kontakt når hun er singel igjen... Det er den verste kvelden jeg har hatt på lenge. Det er grusomt å motta sånt fra fremmede folk, og mens han selv hadde sagt til meg at forholdet vårt skal bli bedre, HAN skal bli snillere og bedre, så ødela faktisk dette det siste som var igjen å redde av forholdet. Jeg skulle faktisk ønske at jeg slapp å få tilsendt de bildene, det var så sjokkerende. Men jeg tok han i det, og har innsett at han ikke er den kjæresten jeg trodde at jeg hadde. Der snakka han om forlovelse og alt. Så driver han og inviterer med seg andre damer hjem til seg bak ryggen min. Vi skulle fikse forholdet, men bildene av teksten der han skrev hjerter og søte ord til henne, forsvinner ikke fra netthinnen, og det er elendig å motta sånt fra fremmede. Jeg syns du skal tenke deg godt om før du gjør det. Forholdet vårt kunne kanskje ha vært reparert om jeg hadde vært "lykkelig uvitende" om det. Samtidig, er det ok å vite hva slags person man deler livet med... I dette tilfellet viste kjæresten min seg å være slem på flere måter enn bare utroskap. Likevel, har de barn sammen f eks, syns jeg ikke at man skal si ifra. Jeg fant ut at min også var på Tinder, og han er aktiv der. Ikke noe gøy, men etter de screenshottene jeg fikk tilsendt, sjekka jeg om han befant seg på Tinder, og der var han. Han trenger ikke å ha gjort noe fysisk med en annen dame, men å vite at ens kjæreste er på Tinder og prøver å være utro, er mer enn ille nok, og er utroskap nok i mine øyne. 

Anonymkode: b5f9d...f40

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær så snill å si fra til henne. Typen min var på Tinder gjennom hele forholdet vårt. Jeg hadde hele tiden en magefølelse på at han var med andre, men han nektet og jeg fikk ikke noen bekreftelse før han faktisk matchet med og inviterte ut noen jeg kjenner (som han ikke visste at jeg kjenner og som jeg heller ikke hadde som venn på facebook). Hadde bare noen sagt fra til meg før..

Anonymkode: d7312...2c5

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvorfor har mennesker fått en sånn enorm trang til å blande seg inn i fremmede menneskers liv? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Miklo Velka skrev:

Hvorfor har mennesker fått en sånn enorm trang til å blande seg inn i fremmede menneskers liv? 

De færreste ønsker en partner som ligger rundt med andre. Da er det greit å si ifra til ei dame når mannen hennes oppfører seg som en overkåt ungkar som vil tømme seg både her og der. Det er ikke å blande seg inn i fremmede menneskers liv når man gjør noen oppmerksom på noe som for de fleste er av betydning. Om det er utroskap, at noen har glemt igjen lommeboken ved kassa, at man fikk tak i registreringsnummeret på bilen som bulket deres bil, at nøklene deres ramlet ut av lommen da de fisket opp busskortet, at de glemte igjen posene deres ved cafebordet.. det spiller ingen rolle. Er det noe som er av betydning og som man tror den andre ikke vet, så forteller man. Da kan den fremmede bruke informasjonen til det han eller hun vil også kan man selv gå videre med livet sitt. Å blande seg inn ville vært å sendt en melding en uke etterpå for å spørre hva mannen sa da hun konfronterte ham. 

Anonymkode: 8082e...f2e

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, du kjenner ikke historien. At han sletta trenger ikke være for å ikke bli oppdaget - antageligvis det motsatte. Han hadde det sikkert gøy med gutta, ville teste det ut osv. Han la antageligvis ingenting i den samtalen, eller i å bruke tinder. Han sletta fordi han enten a) gikk lei fordi det var kjedelig fordi han trives med dama og egentlig ikke har noe å gjøre på tinder b) han følte at det ikke var riktig.

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og mine venninner som har vært på Tinder har opplevd å matchet med menn som er i forhold flere ganger. Og det har ikke vært menn som har hatt sk åpne forhold eller som har hatt det "gøy med gutta". Men rett og slett menn som bare har vært ute etter sex uten å være ærlig om at de har kjæreste, eller menn som syns det er spennende å lure kvinner til å ønske bli bedre kjent med de for å så å plutselig blokkere de. Jeg ville selvsagt ha sendt mld til dama😊:heks: 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...