Gå til innhold

Galt å "stjele" fra horders?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis du vet om noen som kjøper og kjøper, som samler opp ting så det tar opp sånn halve huset..alt fra tannkrem, og andre forbruksvarer:p masse mat som går ut på dato. Ser du noe galt i å ta?

Anonymkode: cb116...816

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja. Det er deres ting, ikke mine, enkelt og greit. Om de er nødvendige for eieren eller ei, og om de faktisk brukes før utløpsdato eller ei, er ikke min sak. Det er ikke mer greit å rappe ting fra dem enn fra andre, og noe annet er bare et forsøk på å rasjonalisere og bortforklare at man stjeler. Det er ikke noe bedre enn andre tyverier forøvet kun av beleilighet.

Så mener jeg jo sånn "ekstremhoarding" som det du beskriver her er fordømt tullete også, altså. Men jeg ser absolutt ingen grunn til at det er mer greit å stjele fra dem enn fra andre.

Anonymkode: 89f65...aad

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du vet om noen som kjøper og kjøper, som samler opp ting så det tar opp sånn halve huset..alt fra tannkrem, og andre forbruksvarer:p masse mat som går ut på dato. Ser du noe galt i å ta?

Anonymkode: cb116...816

Selvfølgelig, å ta ting fra andre som ikke er dine er stjeling uansett. Hvordan er det mulig å stille spørsmålet, liksom?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...