Gå til innhold

Leser du meldingen før du sender den til venner og familie? Har du klart å skrive noe helt sykt utenat du har visst det?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, Arabella skrev:

Er det ikke enklere å skrive uten autokorreksjon?

Det er flere fordeler enn ulemper ved det,synes jeg.

Anonymkode: 66fdd...c03

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

48 minutter siden, Arabella skrev:

Er det ikke enklere å skrive uten autokorreksjon?

Syns den kan være hjelpsom innimellom, har en tendens til å skrive "of" i stedet for "og" så dette retter den for meg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Mannen min (anleggsgartner) skulle sende et prisoverslag til en gammel enke. Han skrev "tilbudet inkluderer pikk og grus". Damen hadde mer lyst på pukk og grus....

Anonymkode: 04406...dec

Haha, så kleint! :skratte: 

Anonymkode: 39399...a07

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Telefonen jeg brukte på jobb i utlandet pleide alltid å rette wifi til wife. Rettet det i begynnelsen, men til slutt ble jeg så lei at jeg lot det stå. Ble en del rare setninger.

 

Det pinligste var vel da jeg klarte å sende "jeg elsker deg" til pappa når jeg var 14-15 år.. :haar:

Han synes selvsagt det var hysterisk morsomt..

Anonymkode: e7760...c77

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.2.2017 den 0.20, Ewe skrev:

Ofte blir "klem" til "Jørn". Aner ikke hvorfor. Men jeg pleier å skrive klem nederst i meldinger, men ofte blir det Jørn isteden, så det ser ut som meldingen er fra Jørn.

jeg: "jeg og Kari (lillesøster) kommer nå :) Jørn"

mamma: "hvem er Jørn? Har Kari fått kjæreste!?"

 

Mamma er veldig opptatt av kjærester osv. Må alltid forklare at Jørn betyr klem, men hun skjønner ikke det. Alltid nysgjerrig på denne Jørn.

 

På 23.2.2017 den 20.56, AnonymBruker skrev:

Jeg skulle be mannen kjøpe håndsåpe som ble korrigert til håndvåpen.... Han ringte meg med et "Hæ?" :P

Anonymkode: 42a96...3d3

:skratte::skratte::skratte: hahaha så godt har jeg aldri ledd her inne før!! :skratte:

dagens :skratte: 

Anonymkode: ecf99...9c2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det aller første jeg gjorde da jeg fikk min iphone i hånda, var å sette meg ned og SKRU AV den fordømte autocorrecten. Jeg trenger ingen til å fullføre og endre mine ord for meg. Jeg skriver bra nok norsk uten noen til å kontrollere meg. Og jeg hater disse gale "feilrettingene" som man hele tiden må gå tilbake og rette på!

Så jeg har ingen autocorrect feil på mine meldinger. Jeg leser dessuten alltid meldingen over før jeg klikker send, så jeg får rettet eventuelle feil først.

Så nei, jeg har ikke "klart å skrive noe helt sykt" uten å vite det pr sms :)

Endret av Million
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, Million skrev:

Det aller første jeg gjorde da jeg fikk min iphone i hånda, var å sette meg ned og SKRU AV den fordømte autocorrecten. Jeg trenger ingen til å fullføre og endre mine ord for meg. Jeg skriver bra nok norsk uten noen til å kontrollere meg. Og jeg hater disse gale "feilrettingene" som man hele tiden må gå tilbake og rette på!

Så jeg har ingen autocorrect feil på mine meldinger. Jeg leser dessuten alltid meldingen over før jeg klikker send, så jeg får rettet eventuelle feil først.

Så nei, jeg har ikke "klart å skrive noe helt sykt" uten å vite det pr sms :)

Stolt av deg :) 

Anonymkode: 54ea0...2b4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle skrive til min sjef "Skal **** få penger idag?", men det ble "Skal Haiti få penger i dag?"

Anonymkode: 6d0c2...d00

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.2.2017 den 20.56, AnonymBruker skrev:

Jeg skulle be mannen kjøpe håndsåpe som ble korrigert til håndvåpen.... Han ringte meg med et "Hæ?" :P

Anonymkode: 42a96...3d3

jeg brøt ut i latter med mat i munnen  så det sprutet utover tastaturet da jeg leste dette her! :hoho:

Anonymkode: 079e2...6d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på reise og skulle svare kjæresten med å skrive "Elsker deg også masse", tilbake fikk jeg: "Hvem er Lasse!?". Damn you, autocorrect...

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, FlyBabe skrev:

Jeg var på reise og skulle svare kjæresten med å skrive "Elsker deg også masse", tilbake fikk jeg: "Hvem er Lasse!?". Damn you, autocorrect...

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.2.2017 den 19.01, smalls skrev:

Fikk sagt "Camilla lager mat" Mamma skjønte ikke hvem Camilla var. Det gjorde ikke jeg heller :fnise: 

En annen gang sto det "vinduet på kjærligheten vil ikke likes" Husker ikke hva jeg prøvde å få frem her. 

"Vinduet på kjøkkenet vil ikke lukkes" :briller:

...

Kommer ikke på noen flauser jeg selv har klart å sende, selv om det er ufattelig mange. Men bestevenninnen min sendte denne meldingen til kjæresten sin: "Hvordan gikk kampen i dag, kjekken? ;)". Bare at hun hadde sendt den til sjefen sin som også hadde hatt kamp den dagen. For å gjøre det enda verre så ladet mobilen hennes ut rett etterpå og hun hadde ikke mulighet for å få skrudd den på igjen på mange timer. 

Anonymkode: 6935d...b3f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...