Gå til innhold

Noen andre som har fått dekt kjønnsleppe operasjon?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så.. Litt pinlig men jeg har fått dekket operasjon av kjønnslepper først og fremst pga plager med at de blir såre da de er litt lange om jeg bruker trange bukser, typer truser osv, men skal ærlig innrømme at de hele livet har vært skjemmende med tanke på det kosmetiske også. Så nå er jeg redd for hvordan det kommer til å se ut i ettertid, lurer på om de gjør det like bra som en kosmetisk kirurg eller om de bare skjærer vekk uten å tenke på om det blir pent bare for å få vekk plagene. Er redd for at det kanskje ser enda værre ut etterpå. Hvor mye av kjønnsleppene fjerner de? Og ble noen her inne fornøyd etterpå? Og gjorde det veldig vondt?

Anonymkode: f43e3...230

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette har vært innslag om på tv. Ingen norske kvinner har enda kommet til et offentlig sykehus med så unormale kjønnslepper at de har fått dekket noe operasjon. 

De som får dekket denne typen operasjoner er kvinner som er omskjært og har behov for medisinsk hjelp for å kunne fungere i hverdagen. 

 

Anonymkode: c2aa5...9f8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så.. Litt pinlig men jeg har fått dekket operasjon av kjønnslepper først og fremst pga plager med at de blir såre da de er litt lange om jeg bruker trange bukser, typer truser osv, men skal ærlig innrømme at de hele livet har vært skjemmende med tanke på det kosmetiske også. Så nå er jeg redd for hvordan det kommer til å se ut i ettertid, lurer på om de gjør det like bra som en kosmetisk kirurg eller om de bare skjærer vekk uten å tenke på om det blir pent bare for å få vekk plagene. Er redd for at det kanskje ser enda værre ut etterpå. Hvor mye av kjønnsleppene fjerner de? Og ble noen her inne fornøyd etterpå? Og gjorde det veldig vondt?

Anonymkode: f43e3...230

Vi kan jo ikke svare på hvor mye de fjerner. Synes ikke du skal operere når du høres så usikker ut....Gir de deg skrubbsår liksom?

Anonymkode: 3e3d1...b8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.2.2017 den 11.51, AnonymBruker skrev:

Dette har vært innslag om på tv. Ingen norske kvinner har enda kommet til et offentlig sykehus med så unormale kjønnslepper at de har fått dekket noe operasjon. 

De som får dekket denne typen operasjoner er kvinner som er omskjært og har behov for medisinsk hjelp for å kunne fungere i hverdagen. 

 

Anonymkode: c2aa5...9f8

Så hvordan forklarer du da at jeg har fått det dekt??

Anonymkode: f43e3...230

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så hvordan forklarer du da at jeg har fått det dekt??

Anonymkode: f43e3...230

Henger de ned på knærne?

Anonymkode: c2e70...3d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har aldri slått meg at de kan opereres, kommer heller ikke til å gjøre det. Men mine er lange, det er ubehagelig å bruke trange bukser. Løsning: Bruker ikke trange bukser. Har aldri blitt dumpet på det grunnlaget heller.

Anonymkode: c553c...888

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Henger de ned på knærne?

Anonymkode: c2e70...3d9

Nei til tærne faktisk.

Anonymkode: f43e3...230

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det har aldri slått meg at de kan opereres, kommer heller ikke til å gjøre det. Men mine er lange, det er ubehagelig å bruke trange bukser. Løsning: Bruker ikke trange bukser. Har aldri blitt dumpet på det grunnlaget heller.

Anonymkode: c553c...888

Ja men jeg vil gjerne gå i trange bukser og fine truser som jeg liker uten å få vondt. Å bli dumpet for dette er ikke noe jeg tenker på, om en mann hadde dumpet meg for en slik bagatell så hadde jeg ikke ville hatt han heller.

Anonymkode: f43e3...230

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...