Gå til innhold

Tegn på at han kun er ute etter sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

At han dumper deg om du venter til forhold med å ha sex ;) 

Anonymkode: 296d0...2db

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

At han dumper deg om du venter til forhold med å ha sex ;) 

Anonymkode: 296d0...2db

Så jeg merker det når jeg vil vente?

Anonymkode: c5a29...edc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De fleste som kun er ute etter noe seksuelt vil vel helst kun møtes sent på kvelden. De vil ikke bruke mer tid på deg enn det nødvendige (som er kanskje et par øl for så å reise hjem å "slappe av" sammen). 

Jeg pratet litt med en fyr på Tinder som var veldig ivrig på å møtes. Første gangen ble vi enige om å møtes 19.00, men dette ble flyttet til 23.30 på hans initiativ. Da dro jeg heller å gjorde noe annet. Neste gang ville han møtes 01.30 på en bar som "tilfeldigvis" lå ca. 15 meter fra leiligheten hans. Jeg takket pent nei til det gitt. Tredje gang han forsøkte seg ville han møtes til en drink kl. 22, men kl. 21.30 sa han at han ble forsinket, men at jeg kunne jo komme til han når han kom hjem, som var i 02.00- tiden. 

Tosk. 

Det hender noen er flinke med "wine and dine" for å få deg til sengs om du er fin nok, men det eksempelet jeg skrev over her er nok mest vanlig. 

Anonymkode: 8eaac...f8c

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemmedate med en gang, rask seksuell tone i samtalen, vil møtes sent, klåfingra.

Anonymkode: b6d37...451

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er subtile tegn for selv de mest erfarne:

han spør om du vil fortsette første daten hos han eller deg (no brainer)

subtile tegn selv etter flere dater

han stiller ingen spørsmål om deg, er ikke interessert i å vite mer enn det du selv har fortalt om deg selv ( denne er ganske bra)

han er for intens og på fra start av, mao for godt til å være sant. 

 

Anonymkode: 7dec4...b17

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kontakter deg ikke igjen etter at dere har hatt sex, ikke får du heller svar når du prøver å kontakte han.

Anonymkode: 14c0c...219

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksen min og jeg snakket om sex fra dag 1, første date hadde vi sex og jeg tenkte at nå hører jeg ikke mer fra han. Men vi var sammen i 2 år etter dette. Alle tegn sa meg at han kun var ute etter sex og.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hva jeg selv er ute etter heller, da jeg nettopp kom ut av et dødt forhold hvor det har vært ekstremt lite sex. Er ikke klar fr forhold selv, vet ikke om jeg er klar for sex en gang..

Anonymkode: c5a29...edc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Her er subtile tegn for selv de mest erfarne:

han spør om du vil fortsette første daten hos han eller deg (no brainer)

subtile tegn selv etter flere dater

han stiller ingen spørsmål om deg, er ikke interessert i å vite mer enn det du selv har fortalt om deg selv ( denne er ganske bra)

han er for intens og på fra start av, mao for godt til å være sant. 

 

Anonymkode: 7dec4...b17

This! 

Anonymkode: e0be2...9ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket

Selvfølgelig er det noen kyniske mennesker som bare er ute etter sex,  men det er ikke nødvendigvis situasjonen dersom kontakten opphører etter at man har ligget sammen. Det er ikke få, både av menn og kvinner, som mister interessen dersom sexen er dårlig eller lidenskapen og kjemien ikke var helt på G. Det betyr ikke at man hele veien hadde planer om bare å få seg et ligg, men at resultatet av sexen var at man mistet interessen. Man vil liksom "prøvekjøre" sexlivet før man blir mer seriøs i forholdet. Ergo, en måte å redusere sjansen for å bli avvist på etter sex er altså å rett og slett slippe seg løs litt og prøve å være en god sexpartner med en gang. Det er nok mange som gjerne fortsetter forholdet hvis alt annet stemmer og sexen i tillegg var deilig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canacas
3 timer siden, Overrasket skrev:

Selvfølgelig er det noen kyniske mennesker som bare er ute etter sex,  men det er ikke nødvendigvis situasjonen dersom kontakten opphører etter at man har ligget sammen. Det er ikke få, både av menn og kvinner, som mister interessen dersom sexen er dårlig eller lidenskapen og kjemien ikke var helt på G. Det betyr ikke at man hele veien hadde planer om bare å få seg et ligg, men at resultatet av sexen var at man mistet interessen. Man vil liksom "prøvekjøre" sexlivet før man blir mer seriøs i forholdet. Ergo, en måte å redusere sjansen for å bli avvist på etter sex er altså å rett og slett slippe seg løs litt og prøve å være en god sexpartner med en gang. Det er nok mange som gjerne fortsetter forholdet hvis alt annet stemmer og sexen i tillegg var deilig. 

Første gangen med en ny partner kan jo være hva som helst, uten at det egentlig indikerer fremtiden. Dumt om det er grunnen til at ting ikke blir noe av. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Overrasket
41 minutter siden, canacas skrev:

Første gangen med en ny partner kan jo være hva som helst, uten at det egentlig indikerer fremtiden. Dumt om det er grunnen til at ting ikke blir noe av. 

Blir jeg nødt til å start en avstemning om hvem som har rett? :trampe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canacas
Akkurat nå, Overrasket skrev:

Blir jeg nødt til å start en avstemning om hvem som har rett? :trampe:

Hadde egentlig tenkt å foreslå en testrunde, men så kom jeg på at jeg er blond. Så da tar vi en avstemming i stedet! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket
3 minutter siden, canacas skrev:

Hadde egentlig tenkt å foreslå en testrunde, men så kom jeg på at jeg er blond. Så da tar vi en avstemming i stedet! 

Enig. Dessuten sier du i Ski. :frkk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canacas
Akkurat nå, Overrasket skrev:

Enig. Dessuten sier du i Ski. :frkk:

Det er helt sykt hvor frastøtende jeg er FØR den elendige testrunden. :sulosi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...