Gå til innhold

Sex mens bevisstløs


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

31 minutter siden, Skram skrev:

Så lenge det er avtalt på forhånd, så ser jeg ikke helt problemet. Dette er ikke noe jeg kunne tenkt meg selv, men det gir ikke meg retten til kalle det voldtekt.

Men nå er jeg litt nysgjerrig, hvordan vil det være rent praktisk gjennomførbart? Har du tenket til å ta ekstra tunge sovemedisiner eller noe? Ikke sjans om at jeg ikke hadde våknet av det der.

Tenkte det samme. Det er vel ikke akkurat lurt å framprovosere bevisstløshet. Det kan i verste fall ende med at vedkommende ikke våkner igjen. Og dersom hun bare sover,  vil hun vel våkne av det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ikke det beste alternativet at du later som om du sover, typ som rollespill(og at han også vet at du later som, så klart). Skjønner ikke helt hvordan du skal få deg selv til å bli bevisstløs. Ta medisiner, drikke deg drita eller det som værre er?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og typen gjør dette innimellom, men våkner etter sånn typ 5 sekunder da haha (jeg som ber om det på forhånd og det er 100% frivillig)

Anonymkode: 2a778...793

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kunne tenkt meg å bli knullet av en fyr mens jeg sover dypt eller er bevistløs, at han filmer det og jeg får se etterpå. 

Er det noen her som har prøvd det eller tenner på det?

Anonymkode: 3928f...8a4

Bare å kle seg som en hore og vandre rundt i et lugubert strøk, det. Da tar det nok ikke lang tid før noen slår deg ned og puler deg mens du er "borte". 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mer bekymret for måten du skal få deg selv bevistløs eller sove så tungt!??! Vær forsiktig, husk du kan dø om noe gjøres feil. Ikke har jeg peiling på hvordan du skal gjøre det riktig heller. :sjokkert: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å våkne opp av sex synes jeg er oppskrytt med kjæresten (ja avtalt) , det er bare irriterende, for kroppen er så sliten. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En jeg var sammen med hadde sex med meg (uten mitt samtykke) mens jeg var bevisstløs av alkohol og tabletter. Jeg våknet med han over meg mens han holdt på , og ba han slutte og prøvde å dytte han vekk. Så ble jeg borte igjen, og våknet senere av at han fortsatt holdt på, før jeg forsvant igjen. Jeg aner ikke hvor lenge det pågikk, eller hva han har gjort med meg, men det var ikke noe jeg ønsket, og heller ikke en fantasi eller noe som var planlagt. Syns det var ganske ekkelt dagen etter..... Ganske dysfunksjonell type på mange måter.

 

skjønner ikke at noen kan ta for seg et bevisstløst menneske på den måten....

Anonymkode: 5f451...5e8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mest bekymra for typen som kommer til å bli filmet mens han har sex med en bevisstløs person, der er han som virkelig kan få problemer her. Hvis jeg hadde tent på å gjøre slikt, skulle jeg hatt muntlig, skriftlig og filmet kontrakt med tre vitner og kopi til foresatte om at dette var ønsket og frivillig fra damas side.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, linsejesus skrev:

Jeg er mest bekymra for typen som kommer til å bli filmet mens han har sex med en bevisstløs person, der er han som virkelig kan få problemer her. Hvis jeg hadde tent på å gjøre slikt, skulle jeg hatt muntlig, skriftlig og filmet kontrakt med tre vitner og kopi til foresatte om at dette var ønsket og frivillig fra damas side.

Hadde ikke hjulpet. Det er som å filme, skrive kontrakt på at mord av en person med kreft er helt frivillig. Politiet vil synes at det er viktig å ta tak i og anmelde det selv. Fordi selv om vedkommende sier det er frivillig så ønsker de å forhindre at folk begynner å filme personer de "har sex med" i søvne, for å forhindre at det skjer ufrivillig fra den sovende parten. Offeret trenger ikke å anmelde, det gjør politiet selv. 

Anonymkode: 5a301...13b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22/02/2017 den 1.37, AnonymBruker skrev:

En jeg var sammen med hadde sex med meg (uten mitt samtykke) mens jeg var bevisstløs av alkohol og tabletter. Jeg våknet med han over meg mens han holdt på , og ba han slutte og prøvde å dytte han vekk. Så ble jeg borte igjen, og våknet senere av at han fortsatt holdt på, før jeg forsvant igjen. Jeg aner ikke hvor lenge det pågikk, eller hva han har gjort med meg, men det var ikke noe jeg ønsket, og heller ikke en fantasi eller noe som var planlagt. Syns det var ganske ekkelt dagen etter..... Ganske dysfunksjonell type på mange måter.

 

skjønner ikke at noen kan ta for seg et bevisstløst menneske på den måten....

Anonymkode: 5f451...5e8

Forskjellen er jo at jeg ønsker dette med en person jeg er helt trygg på, og selv ber om det.

Anonymkode: 3928f...8a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Forskjellen er jo at jeg ønsker dette med en person jeg er helt trygg på, og selv ber om det.

Anonymkode: 3928f...8a4

Men hvordan har du tenkt å bli bevisstløs? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

§ 291. Voldtekt

Med fengsel inntil 10 år straffes den som

a) skaffer seg seksuell omgang ved vold eller truende atferd,
b) har seksuell omgang med noen som er bevisstløs eller av andre grunner ute av stand til å motsette seg handlingen, eller
c) ved vold eller truende atferd får noen til å ha seksuell omgang med en annen, eller til å utføre handlinger som svarer til seksuell omgang med seg selv.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men som andre sier, det skumleste med denne planen er vel hvordan du planlegger å gjøre deg selv bevistløs. Det er farlig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2017-02-22 den 7.45, AnonymBruker skrev:

Hadde ikke hjulpet. Det er som å filme, skrive kontrakt på at mord av en person med kreft er helt frivillig. Politiet vil synes at det er viktig å ta tak i og anmelde det selv. Fordi selv om vedkommende sier det er frivillig så ønsker de å forhindre at folk begynner å filme personer de "har sex med" i søvne, for å forhindre at det skjer ufrivillig fra den sovende parten. Offeret trenger ikke å anmelde, det gjør politiet selv. 

Anonymkode: 5a301...13b

Tror nok neppe Politiet blander seg inn i dette, men mindre De anmelder" seg selv liksom..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.2.2017 den 1.37, AnonymBruker skrev:

En jeg var sammen med hadde sex med meg (uten mitt samtykke) mens jeg var bevisstløs av alkohol og tabletter. Jeg våknet med han over meg mens han holdt på , og ba han slutte og prøvde å dytte han vekk. Så ble jeg borte igjen, og våknet senere av at han fortsatt holdt på, før jeg forsvant igjen. Jeg aner ikke hvor lenge det pågikk, eller hva han har gjort med meg, men det var ikke noe jeg ønsket, og heller ikke en fantasi eller noe som var planlagt. Syns det var ganske ekkelt dagen etter..... Ganske dysfunksjonell type på mange måter.

 

skjønner ikke at noen kan ta for seg et bevisstløst menneske på den måten....

Anonymkode: 5f451...5e8

Det der kalles voldtekt, uten tvil. Hadde anmeldt. Men nå er det sikkert en stund siden, så det blir ord mot ord. Men slik skal du ikke finne deg i. det er IKKE OK.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 timer siden, amativeReflection skrev:

Men som andre sier, det skumleste med denne planen er vel hvordan du planlegger å gjøre deg selv bevistløs. Det er farlig.

Den delen er jeg ikke sikker på. Sovetabletter? Det er som sagt bare en fantasi enda, og ikke alle er mulig å gjennomføre av ulike grunner. det er derfor jeg tenkte å poste om noen har erfaring med det :) 

 

På 22/02/2017 den 7.45, AnonymBruker skrev:

Hadde ikke hjulpet. Det er som å filme, skrive kontrakt på at mord av en person med kreft er helt frivillig. Politiet vil synes at det er viktig å ta tak i og anmelde det selv. Fordi selv om vedkommende sier det er frivillig så ønsker de å forhindre at folk begynner å filme personer de "har sex med" i søvne, for å forhindre at det skjer ufrivillig fra den sovende parten. Offeret trenger ikke å anmelde, det gjør politiet selv. 

Anonymkode: 5a301...13b

 

7 timer siden, amativeReflection skrev:

§ 291. Voldtekt

Med fengsel inntil 10 år straffes den som

a) skaffer seg seksuell omgang ved vold eller truende atferd,
b) har seksuell omgang med noen som er bevisstløs eller av andre grunner ute av stand til å motsette seg handlingen, eller
c) ved vold eller truende atferd får noen til å ha seksuell omgang med en annen, eller til å utføre handlinger som svarer til seksuell omgang med seg selv.

Politiet blir ikke innblandet, hverken jeg eller han skal anmelde. Og det er frivillig fra begges side. 

"Har seksuell omgang med noen som er bevisstløs eller av andre grunner ute av stand til å motsette seg handlingen" - Hele poenget her er at jeg ikke vil motsette handlingen :) 

Anonymkode: 3928f...8a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde aldri gått med på å være den utøvende part i dette, rett og slett fordi den videoen for alltid vil kunne brukes som voldtektsbevis. At det er god stemning og tillit i forholdet nå, betyr ikke at det alltid vil være det, og da kan sånne ting snus opp ned. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

1 minutt siden, Ananas. skrev:

Jeg hadde aldri gått med på å være den utøvende part i dette, rett og slett fordi den videoen for alltid vil kunne brukes som voldtektsbevis. At det er god stemning og tillit i forholdet nå, betyr ikke at det alltid vil være det, og da kan sånne ting snus opp ned. 

Uavhengig om det blir slutt eller ikke, om han viser seg å være et rasshøl, om stemningen blir dårlig, eller om det går 10 år etterpå - det skal uansett ikke anmeldes. Det er snakk om å utføre dette med en jeg stoler fullt og holdent på, og han må selvsagt stole like mye på meg.

 

Anonymkode: 3928f...8a4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarene her blir for teit.

Men jeg har en interessant problemstilling: Jeg har en tendens til å initiere sex i søvne. Både jeg og partner har våknet av at vi er i full gang. Voldtar jeg dermed meg selv óg jenta?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...