Gå til innhold

Alltid jeans eller alltid kjole?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis dere måtte velge; hva hadde dere valgt av å alltid gå i jeans eller å alltid gå i kjole? 

Gjerne også hvorfor?

Anonymkode: 4b1b2...f7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alltid kjole, for det gjør jeg allerede ;)  Som en del av ungdomsopprøret mitt bestemte jeg meg for å slutte å gå i bukser, og så begynte jeg liksom aldri igjen.  Etter så mange år føler jeg meg nå skikkelig ukomfortabel i bukser, selv om jeg selvfølgelig ikke har noe problem med at andre går i det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten eller så ville det blitt jeans, er liksom mer brukervennlig på en måte. Å gå tur i fjellet på vinteren i kjole ser jeg for meg er kaldere enn å dra på bukser for eksempel..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeans, hands down. Jeg er ikke noen stor fan av kjoler i utgangspunktet, så det valget er enkelt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjole. Syns jeans er så ukomfortabelt at jeg har ikke gått med det på 5 år.

Anonymkode: 74135...6a1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjole, for jeg føler meg finest og mest "meg" i det. Mange jeans synes jeg er ukomfortable, med unntak av noen få som jeg virkelig liker.

Anonymkode: c8e74...91b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeans, blir aldri fornøyd med kjoler og ender opp med å kun bruke de én gang før jeg går lei 

Anonymkode: 0e4ec...e52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjole, og det er i hovedsak det jeg går med også. 

Anonymkode: daf45...a8c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Eier ikke en eneste jeans. Så valget mellom jeans og kjoler er enkelt. 

Men bruker like ofte bukser som kjoler. Chinos, jumpsuits, leggings, stoff/dressbukser i ulike fasonger. 

Anonymkode: 0f9af...edf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.2.2017 den 21.54, Kara W skrev:

Alltid kjole, for det gjør jeg allerede ;)  Som en del av ungdomsopprøret mitt bestemte jeg meg for å slutte å gå i bukser, og så begynte jeg liksom aldri igjen.  Etter så mange år føler jeg meg nå skikkelig ukomfortabel i bukser, selv om jeg selvfølgelig ikke har noe problem med at andre går i det.

Samme her, faktisk. Utover treningstøy, pysjbukser og turtøy, er det veldig mange år siden jeg eide en bukse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...