Gå til innhold

Folk som handler first price


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke fattig, men økonomisk :) Kjøper First Price Tacosett fordi jeg syns det smaker bedre enn Santa Maria og Old El Paso :) 

Laksen til First Price er god og, faktisk var den bedre enn den dyre. Ikke et eneste bein og saftig og godt. Men jeg studerer altlid pakka, ser de som har mest kjøtt og minst fett...

Kan nevne mange andre First price produkter jeg syns er bedre enn de dyre. 
Jeg kjøper de både pga de er billige men også gode.

De som ikke jeg har vært fornøyd med kjøper jeg ikke igjen. Extra eller hva det heter, det er vel Coop sitt billigmerke, har jeg ikke vært så fornøyd med, så der kjøper jeg heller de dyrere produktene.

Og at en gulrot er skjev driter jeg langt i :)
jeg kjøper av og til økologisk, men jeg ser på kvaliteten. Ser de greie ut og ikke uttørket, så kjøper jeg gjerne First price gulrøtter jeg :)

Jeg ekke sånn at jeg tror at det gir status å kun kjøpe dyre produkter i handlekurva, jeg tror folk har mest med seg selv å gjøre.... driter da i hva andre kjøper. 
Ser jeg andre kjøpe First price, tenker jeg at de er fornuftige og prisbevisste, og at flere skulle tenkt sånn.

 

Anonymkode: 1cff2...adf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke flaut pga det er billig, men pga produktene er forferdelig dårlig (mange av dem)

Anonymkode: 95bb4...0cf

Men så har du andre produkter fra First Price som er vinnere: https://kiwi.no/Tema/Student/Lavpris-alternativene-som-er-testvinnere/

 

Anonymkode: fcdef...25e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg unngår stort sett å handle EMV (egne merkevarer) fordi det gir dårligere vilkår for produsentene og på sikt dårligere utvalg for forbruker.

Anonymkode: 10639...106

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har faktisk aldri slått meg at det skal være flaut å handle First-price produkter?? Hvorfor er det flaut, skjønner det ikke?

Anonymkode: 032d4...e27

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenke at de som kjøper First Price har god økonomisk sans, noe som er rimelig smart å inneha. 

Er ikke flink nok til å kjøpe First Price produkter selv, men nå skal jeg sannelig skjerpe meg :) 

Anonymkode: 62650...38c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det har faktisk aldri slått meg at det skal være flaut å handle First-price produkter?? Hvorfor er det flaut, skjønner det ikke?

Anonymkode: 032d4...e27

Da er du normal! Jeg skjønner heller ikke hvorfor det er flaut. Litt som at det på en eller annen sinnsyk måte skal være flaut å pante, og ta lappen selv. Eller kjøpe godteri. Folk er gærne. Jeg håper så dypt og inderlig at noen, en gang, kommenterer hva jeg har i handlekurven - det skulle vært så utrolig underholdende :fnise:

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er flaut å kjøpe godteri. Ikke First Price.

Anonymkode: e45df...0bf

Hvorfor er det flaut å kjøpe godteri? Da kan man påstå at det er flaut å kjøpe nøtter. Eller melk. 

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenke at de som kjøper First Price har god økonomisk sans, noe som er rimelig smart å inneha. 

Er ikke flink nok til å kjøpe First Price produkter selv, men nå skal jeg sannelig skjerpe meg :) 

Anonymkode: 62650...38c

Det er lurt, det :) Jeg har hatt perioder der jeg ganske bevisst har kjøpt billige produkter, og man kan spare så utrolig mye på det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, MissMas skrev:

Hvorfor er det flaut å kjøpe godteri? Da kan man påstå at det er flaut å kjøpe nøtter. Eller melk. 

Fordi godteri er rent, usunt sukker.

Nøtter er sunt. Melk er endel av norskt kosthold i mange tilfeller. Noe mer du lurte på?

Anonymkode: e45df...0bf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Fordi godteri er rent, usunt sukker.

Nøtter er sunt. Melk er endel av norskt kosthold i mange tilfeller. Noe mer du lurte på?

Anonymkode: e45df...0bf

Nøtter er ikke sunt, det er hensynsløst mtp nøtteallergikere. Melk er dyremishandling:sarkasme:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, MissMas skrev:

Nøtter er ikke sunt, det er hensynsløst mtp nøtteallergikere. Melk er dyremishandling:sarkasme:

Nøtter er sunt. Inneholder sunt fett, blant annet. Det finnes allergikere for det meste. Det betyr ikke at vi skal fjerne produktene fra butikkhylla. For hva ville vi da stått igjen med? 
Jeg tror ikke du vet hva melk er. Ikke alle husdyr har det vondt. Det ville vel faktisk vært verre for melkekyr å ikke blitt melket enn å melke dem.

Hvorfor så kverulerende?

Anonymkode: e45df...0bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nøtter er sunt. Inneholder sunt fett, blant annet. Det finnes allergikere for det meste. Det betyr ikke at vi skal fjerne produktene fra butikkhylla. For hva ville vi da stått igjen med? 
Jeg tror ikke du vet hva melk er. Ikke alle husdyr har det vondt. Det ville vel faktisk vært verre for melkekyr å ikke blitt melket enn å melke dem.

Hvorfor så kverulerende?

Anonymkode: e45df...0bf

Det er vel flaut å være hensynsløs, eller hva? Mange tåler ikke nøttestøv, engang. Ved å kjøpe nøtter støtter man at folk får anafylaktisk sjokk.  Melk er dyremishandling fordi man utnytter kyr, man tar kalven fra kua for å stjele melken, og får okser til å voldta kyr, for at man skal kunne fortsette med melkeproduksjonen. 

Det er ikke noe jeg mener, jeg følger bare din logikk ;)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, MissMas skrev:

Det er vel flaut å være hensynsløs, eller hva? Mange tåler ikke nøttestøv, engang. Ved å kjøpe nøtter støtter man at folk får anafylaktisk sjokk.  Melk er dyremishandling fordi man utnytter kyr, man tar kalven fra kua for å stjele melken, og får okser til å voldta kyr, for at man skal kunne fortsette med melkeproduksjonen. 

Det er ikke noe jeg mener, jeg følger bare din logikk ;)

:hoho:

Anonymkode: e2705...989

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, MissMas skrev:

Det er vel flaut å være hensynsløs, eller hva? Mange tåler ikke nøttestøv, engang. Ved å kjøpe nøtter støtter man at folk får anafylaktisk sjokk.  Melk er dyremishandling fordi man utnytter kyr, man tar kalven fra kua for å stjele melken, og får okser til å voldta kyr, for at man skal kunne fortsette med melkeproduksjonen. 

Det er ikke noe jeg mener, jeg følger bare din logikk ;)

Ja, jeg er fryktelig hemningsløs som kjøper nøtter og spiser dem i mitt eget hus...?
Alle bidrar i samfunnet. Kyr også. 

Min logikk? Jeg har meninger. Logiske eller ikke.

Anonymkode: e45df...0bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjøper bare first-price og så billig som mulig. Velger pris foran smak. F.eks. kyllingkjøttdeig foran karbonadedeig fordi det er mye billigere. Skulle ønske couponing kom til Norge. Det hadde vært herlig. i USA kan man få varer til flere tusen for nesten ingenting. 

Anonymkode: a9b76...173

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg er fryktelig hemningsløs som kjøper nøtter og spiser dem i mitt eget hus...?
Alle bidrar i samfunnet. Kyr også. 

Min logikk? Jeg har meninger. Logiske eller ikke.

Anonymkode: e45df...0bf

Skjønner du virkelig ikke at hun tuller med deg? Herregud fyr deg opp litt mer a :kari:

Anonymkode: 5d8ed...597

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tenker som så at de er gjerrige og bryr seg mer om at det skal være billig enn om smak og kvalitet.

Anonymkode: 4d5f8...d45

Er jo litt forskjell på hermetiserte tomater og typ kjøttpålegg da vettu. Eter ikke skit jeg heller, men om det står first price eller sopps på macaronien er eneste forskjell at førstnevnte er dobbelt så billig. 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, caskerette skrev:

Det er flaut å handle. 

Enig! Det er lavstatus å gå på butikken selv. 

Anonymkode: 722fb...609

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Herr Heftig skrev:

First Price Master Race FTW!

Untatt is og sjokolade

First price vanilje is med sjokoladepulver som nesquick eller o'boy, det er gode saker, det! :hjerte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...