Gå til innhold

Et must i tacoen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva bare MÅ du ha i tacoen? 

Jeg må ha chillinøtter, men familie og venner syns det er sært

Anonymkode: 60e98...932

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Kjøtt, ost, grønnsalat ( enten ferdig blanding eller isberg) pg hamburgerdressing. Alt annet kan jeg klare meg uten. Og helst pitabrød. Ikke glad i skjell, men lefser går greit.

Anonymkode: 845a8...add

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HappyWaffle

Jeg MÅ ha denne type taco, i denne rekkefølgen 😅 Lefse, salat, saus, kjøtt, rømme og ost. Er hellig overbevist om at det smaker annerledes hvis rekkefølgen blir ødelagt 😂😂 sært, jeg veit. Men kjæresten spiser akkurat det samme (bare annen rekkefølge😱) så vi sliter aldri med at det er igjen masse rester fordi en person ikke klarer å spise opp alt den andre ikke liker :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva bare MÅ du ha i tacoen? 

Jeg må ha chillinøtter, men familie og venner syns det er sært

Anonymkode: 60e98...932

Tomatos :) and some cheeze! Før MÅTTE jeg ha maiskorn, men det får jeg ikke lov til lenger pga jeg nå har utlagt tarm, det kan visst skape problemer... tåler det i små mengder da, men tør ikke pga jeg har hørt litt skrekkhistorier.

Ellers har jeg litt rømme, salsasaus, IKKE agurk, det raper jeg bare av... og litt salat. 

Guacamole bryr jeg meg ikke så mye om. 

Anonymkode: 90e68...206

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avocado i en eller annen form, helst som guacamole! Tacoens høydepunkt :spise:

 

I natt drømte jeg forøvrig at jeg var på tacobesøk hos noen, og at de hadde satt fram tacokjøttdeig, lefser, isbergsalat, bringebærsaus, kokt ris og potetgull på sitt tacobord. Vet ikke helt om det er noe jeg skal teste ut med det første... spesielt skeptisk til den bringebærsausen... 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste jeg må ha for at det skal være taco er krydderet. En perfekt miks av spisskummin, salt, chili, paprika, mm. 

Ellers kan bunnen være nachos, skjell, hjertesalat og mye annet. Innimellom lager jeg bare taco-salat

Velger helst torsketaco. Men varierer med karbonadedeig, langtidsstekt svin eller kylling.

"Sausen" kan være hjemmelaget tomatsalsa, guacemole, rømme eller bakte chilibønner. 

Grønnsakene varierer vi mye, men gjerne litt hakket vårløk, jalapenos, cherrytomater eller grillet mais. 

Jeg avstår fra ost, butikk-salsa, butikk-lefser og ikke minst ferdig guacemole, det smaker bare syntetisk. 

Anonymkode: 5ad31...c7d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva slags kjøtt eller kjøtterstatning har dere i?
Jeg foretrekker kyllingkjøttdeig :)

 

Anonymkode: 90e68...206

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lefse, salat, kjøttdeig, mais, agurk, ost, rømme og saus. Å veldig viktig at det er i den rekkefølgen 😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ha bønner, rømme og knuste Maarud tortillachips. Og selvsagt tacokjøttdeig og tacosaus/salsa. Hjemmelaget guacamole er noe jeg absolutt vil ha på tacoen, men så lenge jeg har rømme (masse rømme) kan jeg alltids fylle på med det istedet for guacamole.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...