Gå til innhold

Jenter med lange bein og high-waist bukse?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva synes dere om det? Jeg har veldig lange bein og kort overkropp. Føler jeg blir bare bein når jeg bruker highwaist bukse? Noen andre som føler det samme? Kler vi low-waistbukser bedre? Hva synes dere? :) trenger andre perspektiver 

Anonymkode: 8f2c8...22d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syntes ikke det er så fint når bena ser for lange ut og overkroppen ser for kort ut. Hva dere kvinner liker å bruke er opp til dere da. Sier bare min mening.

Anonymkode: 619e4...77f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som ei med lang overkropp og relativt korte bein; det er ihvertfall ikke oss stuttkjukke som kan bruke de buksene du snakker om;p

Om ikke dere med lange ben kan bruke dem, vet jeg ikke hvem de buksene er myntet på :fnise:

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Syntes ikke det er så fint når bena ser for lange ut og overkroppen ser for kort ut. Hva dere kvinner liker å bruke er opp til dere da. Sier bare min mening.

Anonymkode: 619e4...77f

Var nettopp din mening jeg ville ha :)  Takkeeerr ;) TS

Anonymkode: 8f2c8...22d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke spesielt høy (162 cm), men har som ts lange bein og kort overkropp. Jeg elsker å gå i trange high-waistbukser, synes det er fint jeg da. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Måndagsbarn skrev:

Som ei med lang overkropp og relativt korte bein; det er ihvertfall ikke oss stuttkjukke som kan bruke de buksene du snakker om;p

Om ikke dere med lange ben kan bruke dem, vet jeg ikke hvem de buksene er myntet på :fnise:

Haha, enig. Jeg får for eksempel verdens lengste rumpe siden jeg er lav og ikke særlig langbeint, heller tvert om. Jeg trodde det var de langbeinte som kledde dem, jeg, 

Anonymkode: d3a0c...4a1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De som passer de buksene er de som har en proporsjonal kropp.

Anonymkode: 2d48e...d15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke si at jeg har lagt merke til problematikken, men så kan det være at de lange beina tar hele oppmerksomheten🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker kun high waist-bukser, jeg. Har ganske lange ben, men også en nesten like lang overkropp. I tillegg med mage, så det er det som kler meg best og gir finere linjer totalt sett i stedet for "bulker ut her og der".

Endret av Moonwalker
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kort med lange bein, men med litt mindre overkropp. Jeg sverger til highwaist bukser! Nå vet jeg ikke hvor høy du er da :P Low waist kunne jeg overhodet ikke hatt, da jeg har former med litt mage.

Anonymkode: eb31c...e2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er kjempefint jeg, utrolig kul look. God for it😊

Anonymkode: 8a943...921

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Var nettopp din mening jeg ville ha :)  Takkeeerr ;) TS

Anonymkode: 8f2c8...22d

Du ville ha en mening og du fikk den :) fint om man ikke har for lange ben og for kort overkropp. Da ser det ut som man har en fødselsfeil, men så kort overkropp og ben har du nok ikke :) du er sikkert normal!:)

Anonymkode: 619e4...77f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 165cm og er ganske greit proposjonert. Skinny, high waist ser veldig bra ut på meg. Og enda bedre om jeg bruker høye hæler til. Jeg bruker ikke korte topper til, for den lange rumpa man får er ikke flatterende, uansett om man er lang eller kort i beina. Putter dog gjerne fremstykket av overdelen nedi buksa. Synes det er en grei måte å få vist frem flat mage og evt. et kult belte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.2.2017 den 13.45, Måndagsbarn skrev:

Som ei med lang overkropp og relativt korte bein; det er ihvertfall ikke oss stuttkjukke som kan bruke de buksene du snakker om;p

Om ikke dere med lange ben kan bruke dem, vet jeg ikke hvem de buksene er myntet på :fnise:

Ingen....Slike bukser er forferdelig uflatterende. Man får sånn flat bestemorsrompe og sånn 80-tallsbukse underliv. Grøss.....Jeg tror en eller annen har brukt sånne som en spøk også har folk vært så teite at de har hivd seg på i den tro at de er moteriktige.

Anonymkode: 3e295...8b9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ingen....Slike bukser er forferdelig uflatterende. Man får sånn flat bestemorsrompe og sånn 80-tallsbukse underliv. Grøss.....Jeg tror en eller annen har brukt sånne som en spøk også har folk vært så teite at de har hivd seg på i den tro at de er moteriktige.

Anonymkode: 3e295...8b9

Nåja! Jeg har sprettrumpe og får mange komplimenter i slike bukser, rumpa ser absolutt ikke flat ut :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

18 timer siden, korallrev skrev:

Nåja! Jeg har sprettrumpe og får mange komplimenter i slike bukser, rumpa ser absolutt ikke flat ut :) 

Tenk da hvor fin den da hadde vært om du hadde hatt på deg en flatterende bukse i stede for en bukse som gir lang gammeldame-rumpe 

Anonymkode: 3e295...8b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er etter min mening svært få som bruker slike bukser som ser bra ut i dem.

Og de få det gjelder, hadde etter min mening sett bedre ut i noen andre bukser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenk da hvor fin den da hadde vært om du hadde hatt på deg en flatterende bukse i stede for en bukse som gir lang gammeldame-rumpe 

Anonymkode: 3e295...8b9

Jeg bruker kun flatterende bukser ;) (hvis en gammeldame-rumpe er som min tror jeg ikke det hadde blitt brukt som et negativt uttrykk:fnise:

Men så handler det jo også om passformen på high waist-buksene også; jeg kjøper ikke de som ikke kler meg - akkurat som med andre bukser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...