Gå til innhold

Hårfjerning under armene


Gjest justcurious

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvordan får man ikke til det..? 

Bruker høvel (med barberblader for menn), epilator eller voks. 

Anonymkode: 2426c...f92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stort sett epilator. Voks om det har blitt litt langt.

Anonymkode: 53d5b...2dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jens269

Jeg bruker hovel for kvinner og gel. Fungere veldig bra. Må dra flere ganger over. 

Har også prøvt med epilator. Smerter sterk. Skal prøve igjen. Så blir det sikkert mindre og mindre smertefull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker høvel. Får det ganske clean og nede med kun høvel. Står foran speilet , og "ser" i armhulen så langt det lar seg gjøre 😊 kjenner etterpå med hånden om jeg har misset noe. Tar ikk mange dager før det begynner å bli stubber der, så om du vil ha det helt smooth lenge, er nok ikke høvel veien å gå om du ikke vil barbere annenhver dag :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tar bare litt såpe under armene og raker over med flerganghøvel (for menn siden de er billigere:)). Det blir bra.

 

Anonymkode: a492c...8b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, jeg ser armhulen min jeg, i dusjen ☺ sliter mer med nupper enn at det blir igen hår😕

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier å vokse under armene jeg, da det kommer nupper tilbake etter en dag. Det gjorde vondt i starten, men enten så har jeg blitt mer tolerant, eller så blir man bare vandt til det. Må gjøre det flere forskjellige veier da vel og merke, fordi hår vokser til alle kanter der under..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd epilator og voks, helt sykt vondt! Nå har jeg tatt laser hårfjerning, så omtrent ingen hår igjen. Anbefales :-D 

Anonymkode: 5a3c4...fbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har prøvd epilator og voks, helt sykt vondt! Nå har jeg tatt laser hårfjerning, så omtrent ingen hår igjen. Anbefales :-D 

Anonymkode: 5a3c4...fbc

Jeg har så lyst til det!!! Hva kostet det? Og hvor lang tid tok det? Kjente du noe? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar det i dusjen. Armen i været, ser kanskje ut som en tosk men samma det, ingen ser det :laugh: :fnise: 

Anonymkode: 66a68...059

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da jeg brukte høvel, hadde jeg alltid merker igjen av at ikke alt håret ble borte, så jeg hadde mørke armhul. Likte det ikke. Var heller ikke ivrig med å fjerne håret annen hver dag, fordi det vokste så fort!

Så begynte jeg å bruke epilator. Jeg husker det gjorde veldig de første gangene. Nå har jeg brukt det i flere år, og er fornøyd med det på flere måter: trenger ikke å fjerne hår like ofte som før, har mindre hår å fjerne enn før, har ingen mørke armhuler lenger ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strekker området ved å strekke armen, så barbere jeg først nedover og så oppover. 

Anonymkode: 7c164...631

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tatt noen runder med laser, så har vel halvert håret på den måten.

Barberer med vanlig flergangshøvel (engangshøvel er galskap, umulig å barbere seg med uten å skjære seg).

Jeg synes ikke det er vanskelig i det hele tatt, kjenner armhulen som min egen bukselomme, og man kan dra huden for å stramme og komme til, og også se om det er hår igjen. Har i tillegg et speil på badet jeg kan se i. 

Eneste problemet jeg har hatt er at jeg fort har fått nupper, derfor jeg har kjørt laser.

Det koster typ 1000-1500 kr gangen og du må gjøre det minst 6 ganger, opp til 10 kanskje. Blir aldri kvitt 100%, og det er heller ikke så permanent som de påstår, men det hjelper veldig mye da. Er ofte kuponger på det på letsdeal, så du kan slippe billigere unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Laser. Vedlikeholder en gang i året. Om det kommer noen få har i perioden mellom hver behandling drar jeg over med epilatoren en gang i uka. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canacas

Helt vanlig høvel. Aldri vært noe problem, men er ikke spesielt hårete. Må strekke armen i været da, og tar høvelen begge retninger. En gang opp og en gang ned. Blir helt glatt. Aldri opplevd nupper eller sår. Holder med en gang per uke, eller halvannen uke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, canacas skrev:

Helt vanlig høvel. Aldri vært noe problem, men er ikke spesielt hårete. Må strekke armen i været da, og tar høvelen begge retninger. En gang opp og en gang ned. Blir helt glatt. Aldri opplevd nupper eller sår. Holder med en gang per uke, eller halvannen uke. 

Å, jeg hater sånne som deg som kan shave en gang i halvåret og aldri har nupper :fnise:

Hilsen Chewbacca

Endret av Cuntzilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canacas
Akkurat nå, Cuntzilla skrev:

Å, jeg hater sånne som deg som kan shave en halvåret og aldri har nupper :fnise:

Hilsen Chewbacca

Noen fordeler skal man ha :P Vokser jeg leggene holder det nesten 6 mnd :kosteskaft:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...