Gå til innhold

Paradise Hotel 2017 - SPOILERTRÅD


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Et alternativ kunne vært: De to vinnerne måtte gå inn på hvert sitt bakrom. Der får de beskjed om å enten knuse kula med en hammer eller ikke. De tar seg med bitene eller kula tilbake til de andre i en lukket eske.

Hvis den ene knuser kula beholder denne personen 300 000 om den andre ikke knuser kula. 

Knuser begge kulene så deles 300 000 kroner på jurymedlemmene. Vinnerne får ingenting.

Hvis ingen knuser kula, deles pengene :) 

Dette skjedde på amerikanske bachelorette pad, mener jeg det var. Ble meget spennende, og enda mer drama når den ene beholdt alle pengene :P

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for brudd på reglene:

* Krenkende, hetsende, injurierende utsagn, samt trakassering eller trusler.

* Identifisering av andre privatpersoner enn deg selv, gjennom for eksempel navn, adresse, telefonnummer eller lenking til private profiler på sosiale medier.

* Stemmesanking, innsamling av penger eller lignende. Dette gjelder også oppfordringer til å stemme i ulike konkurranser. Det er lov å poste en lenke til veldedige innsamlingsaksjoner (for eksempel TV-aksjonen, Kreftforeningen, og lignende) som skjer på eksterne sider der du eller dine nærmeste ikke er de begunstigede.

Edie, mod.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teit at de kan dele med noen i juryen. Slik er det vel ikke i PH Dk og SE? Jeg synes hvis en person slipper kula, så får h*n pengene eller så deler de. Jeg synes ikke de i juryen fortjener å få penger. Var ikke de som vant.

Anonymkode: 5074f...278

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Teit at de kan dele med noen i juryen. Slik er det vel ikke i PH Dk og SE? Jeg synes hvis en person slipper kula, så får h*n pengene eller så deler de. Jeg synes ikke de i juryen fortjener å få penger. Var ikke de som vant.

Anonymkode: 5074f...278

PH Danmark gjør ikke dette tror jeg, men det er fordi de har 500.000 i potten (som er verdt ca det samme i Norge), mens i PH Sverige er det mulig å dele med et jurymedlem.

Anonymkode: 5e704...d9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener de første sesongene så ble pengene delt eller så fikk du det beløpet du slapp kula på. Mener første sesong man kunne dele beløpet var da Vida Lill slapp kula og delte med Stian. Hun slapp kula på 200 000 kr.

Anonymkode: 3c790...18a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, Ardwinna skrev:

Smart spilt. That's the game ;)

Spørs hvordan man ser det😀 var såpass bra spilt at partneren hans ikke stolte på han og valgte å ditche haned å slippe kula 😂😂 alle forstod at å stole på Kevin er som å skyte seg selv i foten. Kevin måtte høste hva han hadde redet

Anonymkode: 14a43...a3a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, thejohan skrev:

Stakkars, stakkars Kevin 😔😔

Hvorfor stakkars? Han kunne jo for det selv. Folk stoler ikke på en player

Anonymkode: 14a43...a3a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, The Silence skrev:

Æsj, jeg fikk skikkelig vondt av Kevin nå. Han var den som fortjente premien mest av alle sammen. Han virker som et vanvittig fint menneske. 

Jeg begynte nesten å gråte på Kevin sine veine :sjenert:

Kevin fortjente ikke premien mer enn noen andre. Alle som var med i finale uken var verdige vinnere. De fleste stemte nok på Martine og ikke Kevin

Han fikk som han hadde lagt opp til selv.

Anonymkode: 14a43...a3a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest thejohan
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor stakkars? Han kunne jo for det selv. Folk stoler ikke på en player

Anonymkode: 14a43...a3a

For all del! Martine er en verdig vinner, men jeg syns de skulle delt pengene. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...