Gå til innhold

Pretty Flowerbox


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har nå sett en mengde diskusjoner om disse pene blomstene som fraktes i ei påmalt søppelbøtte, og jeg undres - HVA er grunnen til at blomstene er henvist til å spille andrefiolin? Setter man de greiene der på bordet, er det jo den massive bøtta samt den glorete logoen som stjeler hele oppmerksomheten, ikke blomstene. Blomstene er flotte, og fortjener bedre. 

Anonymkode: 77f42...309

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er helt enig med deg, liker iallfall ikke diger logo på ting jeg skal ha stående fremme. Har flotte vaser til roser, hvor rosene spiller førstefiolin. 

Anonymkode: 729fc...484

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og folk betaler 1250 kroner for dette? Jeg er glad min mann kjøper blomster andre steder når et er aktuelt. Vi har også pene vaser som lar rosene komme til sin rett. :)

TS

Anonymkode: 77f42...309

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler deg å følge tråden under Ris&Ros.

Anonymkode: 698f3...444

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Anbefaler deg å følge tråden under Ris&Ros.

Anonymkode: 698f3...444

Har sett den. Og jeg er meget spent på forklaringen.

Anonymkode: 77f42...309

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde mannen min kommet hjem med noe slikt, hadde jeg lurt på om det hadde klikka for han. Ei slik bøtte kunne sikkert, med litt godvilje, fungert som del av pynten utendørs, men da måtte logoen ha vært fjerna, for slik logoflashing er utrolig vulgært. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De bøttene er forferdelige. De dreper jo blomstene totalt. Jeg klarer kun å se logoen, ikke blomstene :glare:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Dette er ikke min smak heller, men så er det jo lov å ha forskjellig smak?

Hvis noen er villige til å betale kr X for en helt alminnelig bøtte med logo, sin egen logo eller noen andre sin logo på, så er det jo deres sak? Jeg ser for meg at dette passer ved utdeling og lignende der de som deler ut ønsker å ha logo på?

Nei, det er ikke min smak heller - og jeg synes også blomstene blir annenfiolin når det vanligvis er blomstene som er hovedsaken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...