Gå til innhold

Hva ville du hatt som ditt siste måltid?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bakt potet med rømme, bacon og mais. Samt en Pepsi Max med isbiter. 

Anonymkode: 8422a...870

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 16.2.2017 den 20.03, AnonymBruker skrev:

Hvis du var dømt til døden, og fikk velge fritt hva du ville ha som siste måltid. Hva ville du valgt da? 

 

Her tror jeg valget hadde falt på en iskald Pepsi Max og pinnekjøtt hehe. 

Anonymkode: bc08b...bba

Da kunne jeg like gjerne spist noe som tar livet av meg :) ( noe som jeg synes er godt som jeg dessverre ikke kan spise).

Anonymkode: 6389a...ad6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har laktoseallergi, ville hatt bacon cheese burger med masse salat og dressing, pluss jordbærmilkshaken og pommes frittesen fra mcD. og så lakris-is. Det å få eksplosiv diare kommer ikke til å være mitt problem :P

Anonymkode: 3b645...a23

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Arabella skrev:

Rå? kokt? stekt? fritert?

makaber du er! :frustrert::regler:

Anonymkode: 6389a...ad6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mat: Cheddar sour cream potetgull med french onion dip, stor pepperonipizza fra pizza hut, lakris, peanøttsmør og store mengder is. Hadde sikkert klart å spise 3 biter av hver ting, men dog.

Drikke: Hveteøl i store mengder, og ekte cola (som jeg ikke har unnet meg på år og dag)

 

Til alle som sier pepsi max: synes dere virkelig pepsi max smaker BEDRE enn brus med sukker? Dere tenker vel ikke på kaloriinnholdet på en dag som det mener jeg. Har aldri trodd at noen synes pepsi max smaker bedre, men at det har mindre kalorier er jo en fordel.

 

Anonymkode: 68780...b2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LSD. For da føler jeg ikke noe når den tid kommer.

Anonymkode: 425c1...967

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mat: Cheddar sour cream potetgull med french onion dip, stor pepperonipizza fra pizza hut, lakris, peanøttsmør og store mengder is. Hadde sikkert klart å spise 3 biter av hver ting, men dog.

Drikke: Hveteøl i store mengder, og ekte cola (som jeg ikke har unnet meg på år og dag)

 

Til alle som sier pepsi max: synes dere virkelig pepsi max smaker BEDRE enn brus med sukker? Dere tenker vel ikke på kaloriinnholdet på en dag som det mener jeg. Har aldri trodd at noen synes pepsi max smaker bedre, men at det har mindre kalorier er jo en fordel.

 

Anonymkode: 68780...b2b

Pepsi Max smaker bedre enn vanlig Cola ja.....

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mat: Cheddar sour cream potetgull med french onion dip, stor pepperonipizza fra pizza hut, lakris, peanøttsmør og store mengder is. Hadde sikkert klart å spise 3 biter av hver ting, men dog.

Drikke: Hveteøl i store mengder, og ekte cola (som jeg ikke har unnet meg på år og dag)

 

Til alle som sier pepsi max: synes dere virkelig pepsi max smaker BEDRE enn brus med sukker? Dere tenker vel ikke på kaloriinnholdet på en dag som det mener jeg. Har aldri trodd at noen synes pepsi max smaker bedre, men at det har mindre kalorier er jo en fordel.

 

Anonymkode: 68780...b2b

Jepp, jeg liker smaken på Pepsi Max best :) 

Anonymkode: 8422a...870

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, Boomonster skrev:

Pepsi Max smaker bedre enn vanlig Cola ja.....

 

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jepp, jeg liker smaken på Pepsi Max best :) 

Anonymkode: 8422a...870

Huff!

Anonymkode: 68780...b2b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.2.2017 den 20.03, AnonymBruker skrev:

Hvis du var dømt til døden, og fikk velge fritt hva du ville ha som siste måltid. Hva ville du valgt da? 

Russisk kaviar med tilbehør og russisk vodka. Alt skylles selvsagt ned med Dom og Cristal champagne valgfritt.  Biff bourgogne og en deilig Margaux Chateau Brane-Cantenac 2001.  Panacotta a la tomat til dessert (himmelsk).   Om da valget var en treretters :) 

Snakker vi fem og syv retters blir mer godsaker innvolvert :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tror ikke jeg hadde klart å kost meg med maten uansett hva jeg hadde blitt servert...når du vet at du skal dø om få timer...tror ikke det hadde smakt noe i det hele tatt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grilla maiskolber med masse smør og salt sammen med fløtegratinerte poteter og iskald cola 😋 Etterpå pommes frites (rifla selvfølgelig!) og Doritos med Cheddar-dipp og enda mere kald cola 😋

(Hadde for en gangs skyld kunne gitt fullstendig faen i allergi mot både mais, potet og laktose, og ikke minst diabetesen 😜)

Anonymkode: 8271c...509

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 år senere...

Entecote, tater tots(friterte potetkuler), whiskey-bbq-saus, italiensk pizza med fire oster, coca cola med isbiter og sitron, oreomilkshake og cookies til dessert. 

Anonymkode: 31475...8e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fersk fisk, rullet i hvetemel/salt/pepper, som er stekt i masse rapsolje. Kokt hvit ris, amerikanske grønnsaker, stekt løk og sopp, servert med bernaissaus ☺️

Og med solbærsaft som drikke. 

Anonymkode: 0c088...6e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...