Gå til innhold

Fallskjermer er en svindel


ajarRun

Anbefalte innlegg

Det finnes ingen randomisert dobbel-blindstudie som er publisert i et peer-reviewed tidsskrift som viser at fallskjermer reduserer morbiditet eller mortalitet i forbindelse med fall fra store høyder. Når skal vi slutte med slikt tull? Fallskjermer er like nyttig som homopati eller akupunktur. 

Hvis de faktisk funket ville noen vel studert dem? Jeg er ikke dom nok til å falle for slikt tull.

Observasjonelle studier kan vi selvsagt ikke basere oss på, de er jo bare indisier.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, amativeReflection skrev:

Det finnes ingen randomisert dobbel-blindstudie som er publisert i et peer-reviewed tidsskrift som viser at fallskjermer reduserer morbiditet eller mortalitet i forbindelse med fall fra store høyder. Når skal vi slutte med slikt tull? Fallskjermer er like nyttig som homopati eller akupunktur. 

Hvis de faktisk funket ville noen vel studert dem? Jeg er ikke dom nok til å falle for slikt tull.

Observasjonelle studier kan vi selvsagt ikke basere oss på, de er jo bare indisier.

dom?

Anonymkode: eb9d3...ef5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, amativeReflection skrev:

Det finnes ingen randomisert dobbel-blindstudie som er publisert i et peer-reviewed tidsskrift som viser at fallskjermer reduserer morbiditet eller mortalitet i forbindelse med fall fra store høyder. Når skal vi slutte med slikt tull? Fallskjermer er like nyttig som homopati eller akupunktur. 

Hvis de faktisk funket ville noen vel studert dem? Jeg er ikke dom nok til å falle for slikt tull.

Observasjonelle studier kan vi selvsagt ikke basere oss på, de er jo bare indisier.

Glemt pillene?

(At du ikke er dom eller rettere sagt en dom vet da alle)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.2.2017 den 0.11, Fru Uperfekt skrev:

Glemt pillene?

(At du ikke er dom eller rettere sagt en dom vet da alle)

Hæ? RØDGRØD MED FLØDE

Anonymkode: c8f7c...877

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hæ? RØDGRØD MED FLØDE

Anonymkode: c8f7c...877

Nå var det ikke deg jeg svarte, og det er ingen grunn at skrike.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...