Gå til innhold

Hvilken blogger irriterer deg mest?


Gjest Gregor Clegane

Bloggere som går deg på nervene  

383 stemmer

  1. 1. Hvem irriterer deg mest av dagens bloggere?

    • Helene Drage
      22
    • Anna Rasmussen
      89
    • Caroline Berg Eriksen
      81
    • Sophie Elise Isachsen
      60
    • Marna Haugen Burøe
      5
    • Julianne Nygård
      9
    • Emilie Nereng
      0
    • Kristine Ullebø
      16
    • Kristina Andersen
      7
    • Louise Angelica Riise
      1
    • Linni Meister
      0
    • En annen blogger som ikke er nevnt
      93


Anbefalte innlegg

Gjest Gregor Clegane

Hvis du har gjort det opp et inntrykk, er du hjertelig velkommen hit. En skikkelig klagetråd over bloggere generelt, hvor du kan få ut litt frustrasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror ikke Camilla Øvestad/Villa Paprika setter pris på å bli utelatt og ignorert nok en gang! :a034:

:raven:

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anne Brith Davidsen. En snart 43 år gammel "bakeblogger" som utleverer familien sin og syns så ufattelig synd på seg selv, og blir pottesur fordi journalister ikke vet hvem hun er eller at hun er et tema folk snakker om rundt i bygda hennes. En mer flauere blogg skal man lete LEEEENGE etter!! 

Nå har jeg ikke klikket inn på bloggen på 1 år og dama er sletta fra Snap. 

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isabel Raad og Sophie Elise. Litt Anna Rasmussen og Karimarita 

Endret av LeilaS
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Loffeliten

Et par åpenbare mangler på listen der. Vet du ikke at Anne Brith Davidsen er kjendis, hæ? Vet du ikke? Hun er jo så kjent! Hun er jo den VIKTIGSTE bloggeren av dem alle! ALLE MÅ VITE HVEM HUN ER! 

Tror jeg må stemme på Anne Brith, sånn at hun ikke skal føle seg oversett, stakkars. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anne Brith - ingen tvil. Er ingen fan av VP heller, men den måten AB fremstår på er så yfyselig at hun blir på toppen av lista hos meg.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sophie Elise (dobbeltmoralsk) og Lene Orvik (affektert, opptatt av statussymboler).

SE er dog hovedproblemet, fordi hun når ut til så mange småjenter med det ekstreme, seksualiserte kroppsfokuset sitt.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går ikke å velge en. De irriterer meg like mye mange av de som diskuteres her inne, men på så mange forskjellige og utrolige og fantastiske måter at det er umulig å velge den som irriterer mest. Hver er på sitt vis....

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest morhjertegod

Ingen, så mye annet dritt i verden man kan irritere seg over, bloggere er ikke noe av det. Om jeg hadde misslikt en blogg, så ville jeg jo bare ungått den. Hvorfor oppsøke noe som påvirker humøret negativt om man ikke må.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, clyde skrev:

Gale Hjem fordi hun stjeler tekstene til folk.

Fant ikke den bloggeren jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...