Gå til innhold

Ny sesong av Sofa!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tipper Jan og Sylvia er årsaken til at det er utsolgt med reker hver helg på Rema!! :)

Anonymkode: c8980...bce

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Morsomt til nå var Adam som ble høysensitiv av hvitvin og Sylvia som kom out of character et lite øyeblikk fordi hun ble så provosert av Marina Arbramovic :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofa er høydepunktet på torsdagskvelden! Digger Jan og Silvia og Edvin- og hun dama med røykestemmen er jo bare driiitmorsom. Tenåringsjentene er bare blæh! Gleder meg :nori:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte ikke de jentene.. De var søte, og kunne sikkert vært morsomme.. men de snakker jo aldri om programmene de ser...

Elsker alle de andre. :) 

Anonymkode: be609...87c

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tipper Jan og Sylvia er årsaken til at det er utsolgt med reker hver helg på Rema!! :)

Anonymkode: c8980...bce

 

Hver gang jeg går forbi en rekedisk, så klarer jeg ikke å la være å tenke på Jan og Sylvia :fnise: 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker Sofa. Både Jan og Silvia, Adam og Tore, hun med røykestemmen og mannen som aldri sier noe og familien Prøis. Utrolig morsomt å se kontrastene mellom Jan og Silvia og hun med røykestemmen (ref kyllingen til Hellstrøm). Har sett alle episodene og ser frem til hver sesong

Det er riktig som noen skriver over at det er bestemt hvilke programmer de skal se og at de skifter klær for at det skal se ut som det går over forskjellige dager. Du ser det av og til på at sminken og godteriet/drikken er den samme.

https://www.budstikka.no/tv-program/gjettum/nrk/slik-lages-tv-serien-sofa-pa-nrk/s/5-55-179173

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Må innrømme at jeg syntes synd på Jan fordi Sylvia tok konfektesken fra ham selv om han ville ha mer. Uff...  Sjokoladen var jo selvsagt til dem begge, men isåfall så kunne jo han bare ha kjøpt en ny en til henne senere, synes nå jeg da :)   (sier jeg, som også er en liten godtemons...!) 

 

22 timer siden, antbug skrev:

Sylvia som kom out of character et lite øyeblikk fordi hun ble så provosert av Marina Arbramovic :) 

 

Sier ikke de sin ærlige mening om programmene? Vil jo helst vite hva de egentlig  tenker og mener om noe, jeg da. Slik som en av de andre som mente at faren var en mindre mann i hennes øyne fordi han ikke var med under fødslene:) Den var artig.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, hysj skrev:

Må innrømme at jeg syntes synd på Jan fordi Sylvia tok konfektesken fra ham selv om han ville ha mer. Uff...  Sjokoladen var jo selvsagt til dem begge, men isåfall så kunne jo han bare ha kjøpt en ny en til henne senere, synes nå jeg da :)   (sier jeg, som også er en liten godtemons...!)

Det var nok fordi hun mente at han ikke hadde godt av mer snarere enn at hun ville verne om sine favorittbiter. Virker ikke som Jan lider noen nød :)

Anonymkode: 508c2...fde

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jan og Silvia er mine favoritter! :hjerte: Håper at jeg har det sånn når jeg blir eldre altså. Så koselige folk med rekene sine, Silvias broderier og Jans sjokoladespising. Adam og Tore er jo og herlige :) Og vennegjengen, de to jentene og gutten. De sier så mye uten å tenkte seg om :fnise:

Men de der jentene på Nesodden, for en kjedelig gjeng! Er det noe poeng i å se på at andre ser på seg selv på snapchat?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker alle bortsett fra de 4 jentene, de er så kjedelige, sier aldri noe. Må si jeg har fått mer sansen for hun pakistaner-mora. Hun virker som en veldig god mor :)

Anonymkode: a98c7...41d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes de to venninnene i Bærum er de morsomste😁

Men enig med de fleste andre om at den jentegjengen er kjedelige greier, liker alle de andre. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker alle sammen og synes castingen er utrolig god, BORTSETT fra jentegjengen. Der har NRK virkelig bommet helt.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns så synd på Jan som ikke får gjøre som han vil. Silvia er ofte kontrollerende og irettesettende overfor han. Stakkaren skulle kose seg med den store Kong Haakon-konfekten forrige gang, men hun sa klart ifra om at han hadde fått nok og fikk ham til å sette på lokket. Nå sist gikk hun og la seg og han hadde stjerner i øynene ved tanken på å få kose seg med kvikklunsj helt alene foran tv. 

De fire jentene er en selvopptatt reprise av seg selv og har ikke noe i det programmet å gjøre. 

Hit-sekvensen var herlig. De fleste hadde tårer i øyekroken og gjensynet var hjertelig. Akkurat som hos meg. :rodmer: 

Selv om camping-eierne er tvers igjennom herlige, så får jeg så utrolig trang til å rense halsen min etter å ha hørt henne le. Kjenner at jeg trenger akutt ren og frisk luft i lungene på hennes vegne når programmet er ferdig. 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.3.2017 den 13.55, Hoppetaujenta skrev:

Syns så synd på Jan som ikke får gjøre som han vil. Silvia er ofte kontrollerende og irettesettende overfor han. Stakkaren skulle kose seg med den store Kong Haakon-konfekten forrige gang, men hun sa klart ifra om at han hadde fått nok og fikk ham til å sette på lokket. Nå sist gikk hun og la seg og han hadde stjerner i øynene ved tanken på å få kose seg med kvikklunsj helt alene foran tv. 

De fire jentene er en selvopptatt reprise av seg selv og har ikke noe i det programmet å gjøre. 

Hit-sekvensen var herlig. De fleste hadde tårer i øyekroken og gjensynet var hjertelig. Akkurat som hos meg. :rodmer: 

Selv om camping-eierne er tvers igjennom herlige, så får jeg så utrolig trang til å rense halsen min etter å ha hørt henne le. Kjenner at jeg trenger akutt ren og frisk luft i lungene på hennes vegne når programmet er ferdig. 

Seriøst, såg jeg en joint hos henne i dag? Ser ut til at det er rulla på toppen

Det liknet veldig. Også prøvde hun å gjemme den bak fjernkontrollen! Rundt 11 min ut i episoden, til høyre for koppen hennes...

Si at jeg tar feil da.

https://tv.nrk.no/serie/sofa/KMTE60006716/sesong-4/episode-758c1c6850cf0b_Skjermbilde2017-03-09kl_22_17_15.png.47fd9091a4c82071f6f585ec580dcb0f.png

 

 

Anonymkode: 6eb36...36c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

haha, kunne se sånn ut, men jeg tror nok at det bare er noen "rare" røyk. Du ser jo at det er flere hvite i den grønne pakken på bordet.

Anonymkode: be609...87c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.2.2017 den 20.59, AnonymBruker skrev:

Aldri sett den, hva går det ut på?

Anonymkode: ba39a...2a3

Du skal se på tv at noen ser på tv.

Anonymkode: 6d074...344

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så grusomt med røykestemmene til hun fra Bærum og campingdama. Skulle ikke ha vært lov på tv.

Anonymkode: be66c...218

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det fascinerer meg at folk er villige til å sitte å se på et program om andre som ser på TV, helt utrolig!  Når man ikke trodde det fantes emner igjen å lage "realitytv" om, men så var bunnen  nådd da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...