Gå til innhold

Glattbarbert nedentil i voksen alder!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er en nyskilt godt voksen mann som har datet en del damer i det siste i samme aldersgruppe mellom 45 - 50 år. Samtlige barberer seg i underlivet. Hva F er greia egentlig? Er det bare meg som syntes det er skikkelig motbydelig??? Eks kona barberte aldri underlivet fordi hun mente at det hører ungdommen til. Enig med hun der. Men sånn er det altså ikke. Er det virkelig slik i dag at man ikke kan finne et voksent underliv? Hvor er busken blitt av? Barberer alle seg? Seriøse svar takk.

Anonymkode: 0d020...69d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

er vanelig å barbere seg nedentil idag. vertfall de yngre. jeg har enda ikke møt på en dame med busk vertfall. jeg har hatt mye sex med kvinner i alder fra 17-30 årene ...alle har vært glattbarbert

jeg tror det er mer vanelig med busk for de som er litt oppi årene, eller de som ikke har så ofte samleie/ikke bryr seg

Endret av brownbrown
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er en nyskilt godt voksen mann som har datet en del damer i det siste i samme aldersgruppe mellom 45 - 50 år. Samtlige barberer seg i underlivet. Hva F er greia egentlig? Er det bare meg som syntes det er skikkelig motbydelig??? Eks kona barberte aldri underlivet fordi hun mente at det hører ungdommen til. Enig med hun der. Men sånn er det altså ikke. Er det virkelig slik i dag at man ikke kan finne et voksent underliv? Hvor er busken blitt av? Barberer alle seg? Seriøse svar takk.

Anonymkode: 0d020...69d

Jeg er selv i slutten av tredveårene, så ikke HELT samme alder som de du dater, men ikke så langt unna. Jeg er godt gift og har to barn, så jeg er ikke ute på datingmarkedet- og er heller ikke glattbarbert nedentil (dog litt frisert/trimmet. Mannen min trives fint med det.

Når jeg skifter i fellesgarderober ser jeg imidlertid det samme som du har observert, at langt de fleste i dag, også godt voksne damer, er mer eller mindre hårløse. Jeg gjetter på at de barberer seg litt av egen velvære, men også fordi "alle andre" gjør det, og det dermed er nærmest forventet.

Hadde jeg vært singel og på sjekkern hadde jeg antakelig barbert meg selv også. Ganske enkelt av frykt for å "skremme bort" menn hvis man møtte opp med hårete mus. Det er så mange som har så mye negative holdninger til det, at det er urenslig, uhygienisk osv (selv om dette faktisk er bare tull!) og det er jo stempler man helst vil unngå tidlig i en datingfase.

Anonymkode: 77973...d65

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at det er helt greit å ha dine preferanser, men det er helt opp til henne hvordan hun gjør det nedentil. det var da  en særs reaksjon. Jeg barberer ikke, og jeg er langt fra den eneste som ikke gjør det. Men det er mitt valg og min kropp, jeg håper da jaggu mannfolka mine ikke har hatt den reaksjonen du har her.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper trenden med glattbarbering avtar snart. Er så kleint og rart å se på. Pinlig.
Stussing derimot går helt fint. Det kan se veldig fint ut. Men helt enig med deg TS! Selv er jeg 29 år og synes jeg ser mest sexy ut med hår nedentil. Føler meg grusomt rar de gangene jeg har glattbarbert meg.

Anonymkode: 76b98...70e

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et underliv er da voksent selv om det er barbert. Det er blitt så vanlig at mange føler seg ikke vel med hår nedentil, mange startet tidlig med å fjerne hår og det blir en vane. Selv om man er over 40 så kan man føle seg ustelt med hår. Du kan jo være ærlig og si at du ikke tenner på det, for alt du vet så kan dama tro du liker de barbert siden det er så "inn", og blir glad for å kunne gro busk igjen. Men uansett, liker du dama så bør hun få være fornøyd med underlivet sitt uansett "frisyre".

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker damer med litt hår der, jeg. Syntes det var sinnsykt stas med glattbarbert mus da jeg var i tyveåra, og koser meg dønn fint med en helt glatt jente i dag også, men en liten landingsstripe eller litt mer er faktisk bra. Og kanskje jeg er gammeldags, men en velstelt trekant i skrittet på en jente er både deilig og fint, synes jeg... Enten vi har sex eller hun bare sprader naken rundt hjemme så liker jeg å se litt hår der nede på henne. :) Trivli det. :) 

Endret av Akhenaton
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noe tilfeldig

Helt glattbarbert er neppe særlig bra for underlivet, og personlig synes jeg også det ser merkelig infantilt ut. Kjønnshår kommer jo itakt med pubertet og det å evne å reprodusere seg, og alt som hører seksualiteten til. Derfor forstår jeg heller ikke hvorfor man skal "kopiere" et utseendet som ligner på hvordan man ser ut før man går gjennom kjønnsmodning. Jeg kan forstå at man barberere visse deler for å holde det litt "ryddig" og fordi visse typer sex fungerer bedre uten kjønnshårene, men helt glattbarbert hos både kvinner og menn synes jeg også ser merkelig ut.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har barbert meg siden jeg fikk mine første fjon som 13-åring. Jeg synes hår nedentil er utrolig ubehagelig, og det har ingenting med menn og sex å gjøre.

Anonymkode: 3ae19...961

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 35 og har en liten stripe på venusberget, trives bedt med det. Barberer bort alt på kjønnsleppene og bakover der, synes det er ekkelt å ha hår der.

Anonymkode: eb363...ac0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 35 og har en liten stripe på venusberget, trives bedt med det. Barberer bort alt på kjønnsleppene og bakover der, synes det er ekkelt å ha hår der.

Anonymkode: eb363...ac0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan jo også lure på om det er en sammenheng mellom at "alle" barberer underlivet, og denne triste trenden med "intimkiturgi" eller " labiaplastikk". Det er vel ikke helt utenkelig at noen blir mer opphengt i utseende på kjønnsleppene, når håret fjernes. Med naturlig "dott" vil jo disse naturlige variasjonene være mer skjult.

 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er en nyskilt godt voksen mann som har datet en del damer i det siste i samme aldersgruppe mellom 45 - 50 år. Samtlige barberer seg i underlivet. Hva F er greia egentlig? Er det bare meg som syntes det er skikkelig motbydelig??? Eks kona barberte aldri underlivet fordi hun mente at det hører ungdommen til. Enig med hun der. Men sånn er det altså ikke. Er det virkelig slik i dag at man ikke kan finne et voksent underliv? Hvor er busken blitt av? Barberer alle seg? Seriøse svar takk.

Anonymkode: 0d020...69d

Etter å ha lest dette, måten det er presentert og ordene du velger så er tittelen singel ikke overraskende. Hvis du ikke liker folks intime valg så finnes det andre der ute som matcher dine preferanser 100%. Lykke til med jakta.

Anonymkode: 8bac5...1e9

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket

Jeg liker glattbarbert eller veldig frisert godt, og jeg synes nok det er litt rart om man mener at hårvekst er den eneste måten å skille en barnekropp fra en voksen kvinne på. Men folk må da få gjøre akkurat som de vil, det er veldig rart tema å ha sterke meninger om når det gjelder hva andre bør gjøre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det noe å ta sånn på vei for? Dette er tydeligvis single damer, og med tanke på hvor mye det er i media om at flest menn liker glattbarbert, så er det ikke så rart de fleste raker det vekk mens de dater. Men det er jo bare å nevne for damene, at du liker hår, og om de ikke kunne tenke seg å beholde litt hår? 

 

Anonymkode: ec9c3...a7e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Orientalsk skrev:

Vil ha det glattbarbert. Ekkelt med hår der om man skal slikke..

Gjør meg absolutt ingenting. Bare bra med et tynt, krusete hår i munnen etterpå også når du vet hvor det kommer fra. ;) 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg håper trenden med glattbarbering avtar snart. Er så kleint og rart å se på. Pinlig.
Stussing derimot går helt fint. Det kan se veldig fint ut. Men helt enig med deg TS! Selv er jeg 29 år og synes jeg ser mest sexy ut med hår nedentil. Føler meg grusomt rar de gangene jeg har glattbarbert meg.

Anonymkode: 76b98...70e

det er ikke digg å slikke noen når de har full busk der nede

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Overrasket skrev:

Jeg liker glattbarbert eller veldig frisert godt, og jeg synes nok det er litt rart om man mener at hårvekst er den eneste måten å skille en barnekropp fra en voksen kvinne på. Men folk må da få gjøre akkurat som de vil, det er veldig rart tema å ha sterke meninger om når det gjelder hva andre bør gjøre. 

Har du ikke langt merke til at barn mangler pupper?

Anonymkode: 3ae19...961

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...