Gå til innhold

Ungkarskvinnen - Jojo (på norsk tv)


MissStiles

Anbefalte innlegg

^ PS: Jeg har ikke sett episoden som gikk i går, så jeg vet ikke hvem som gikk ut

Anonymkode: 49ac5...caa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, enig! Samtidig synes jeg alle de "kjekke" virker veldig snille og ektemann-materiale de og, bortsett fra Jordan. Jeg tror Robbie og Luke blir de siste to :) Men hva er det med Luke, han virker så alvorlig absolutt hele tiden? 

Angående Jordan så skjønner jeg virkelig ikke hva hun ser i han? Hele han lyser jo falsk! Det er bare noe med måten han prater på, smiler på og er på... Jeg er ikke i tvil om at han ikke har virkelige følelser for henne. Og Jojo oppfører seg jo som en 15-åring rundt han - hun tar opp noe hun er i tvil om, han avkrefter det uten å være troverdig i det hele tatt, og hun blir helt fnisete og naiv og tror på han...

Anonymkode: 49ac5...caa


Etter at jeg nå har sett mandagens episode, så ser jeg jo at Luke er mer enn bare alvorlig! FOR en mann :-D

Anonymkode: 49ac5...caa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, enig! Samtidig synes jeg alle de "kjekke" virker veldig snille og ektemann-materiale de og, bortsett fra Jordan. Jeg tror Robbie og Luke blir de siste to :) Men hva er det med Luke, han virker så alvorlig absolutt hele tiden? 

Angående Jordan så skjønner jeg virkelig ikke hva hun ser i han? Hele han lyser jo falsk! Det er bare noe med måten han prater på, smiler på og er på... Jeg er ikke i tvil om at han ikke har virkelige følelser for henne. Og Jojo oppfører seg jo som en 15-åring rundt han - hun tar opp noe hun er i tvil om, han avkrefter det uten å være troverdig i det hele tatt, og hun blir helt fnisete og naiv og tror på han...

Anonymkode: 49ac5...caa

Jeg er helt enig angående Jordan og hvordan Jojo er rundt han. Det er tydelig at hun liker han veldig godt, antakeligvis bedre enn de andre på dette punktet. Det er fint at hun tar opp det som bekymrer henne, men jeg føler at han slipper veldig lett unna. Dette med ekskjæresten hans for eksempel, som Jojo faktisk hadde snakket med før programmet (Jojo visste at Jordan skulle være med). 

Anonymkode: 17a06...318

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke overrasket over at Alex og James gikk ut. Men jeg likte James. Usikker på hvem jeg like av de gutta som er igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er overbevist om at JoJo kommer til å velge en "glætt" en til slutt, hun vil ha noe pent ved siden av og ikke nok opptatt av det indre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er helt enig angående Jordan og hvordan Jojo er rundt han. Det er tydelig at hun liker han veldig godt, antakeligvis bedre enn de andre på dette punktet. Det er fint at hun tar opp det som bekymrer henne, men jeg føler at han slipper veldig lett unna. Dette med ekskjæresten hans for eksempel, som Jojo faktisk hadde snakket med før programmet (Jojo visste at Jordan skulle være med). 

Anonymkode: 17a06...318


Ja, enig. Jeg strekker meg faktisk så langt til å si at Jojo ikke "fortjener" å være ungkarskvinnen når hun gjør så dårlige valg som hun gjør, og får stjerner i øynene av Jordan av alle.. Hun virket for øvrig faktisk oppriktig skuffet når Jordan sa at han ikke snakket med den berømte broren sin. Ikke noe dumt ment om Jojo, men hun fortjener nesten ikke den sjansen hun har fått når det er slik - hun kunne jo heller gått på byen og sjekket opp der.

Anonymkode: 49ac5...caa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Følger med selv og tror Jordan blir helt tilslutt. Det er jo egentlig helt tydelig at hun kommer til å velge Jordan... Hvis ikke, blir det Luke. Er nesten ikke vits å ta med de to andre xD men.. Mye kan skje på noen få uker så får se! 

 

Men Jojo er ganske opptatt av utseendet tror jeg (mora hennes er ihverfall det... SER IKKE UT).. 🙈 ellers hadde hun vel kanskje latt James bli lenger... Men pga manglende utseende (jeg personlig syns James er kjempe kjekk!) og lidenskap så vraket hun han.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

^ Håper du tar feil vedrørende Jordan! Jeg håååper så inderlig at hun velger Luke eller Chase til slutt, for hennes egen del. Men Chase blir vel mest sannsynlig å gå ut neste episode dessverre. Han som virker så godhjertet! :ninuskapus: Jeg ble for øvrig litt satt ut at da det Luke valgte å kommenterte etter møtet med familien var hvor bra Jojo så ut i den korte shortsen :fnise: Virket som at det var fokuset, men det var kanskje bare klippet slikt. Men han er uansett mye bedre enn Jordan og Robbie. Jeg likte Robbie i starten, men jeg får en dårlig følelse av han nå... Litt sånn for godt til å være sant?

Anonymkode: 49ac5...caa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror dessverre Luke har starta sluttspurten akkurat litt for seint. Her må det smøres tykt på fra start og selv om hans måte er den mest fornuftige (holde igjen de mest intense kjærlighetserklæringene til... Tja etter den tredje daten eller noe 😉)  er det nok ingen vinnerstrategi.

Tror heller ikke Jojo stoler på at Robbie er 100% over eksen.

 

 

 

 

Anonymkode: 833c7...fce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emera
På 22.3.2017 den 22.04, AnonymBruker skrev:

Jeg tror dessverre Luke har starta sluttspurten akkurat litt for seint. Her må det smøres tykt på fra start og selv om hans måte er den mest fornuftige (holde igjen de mest intense kjærlighetserklæringene til... Tja etter den tredje daten eller noe 😉)  er det nok ingen vinnerstrategi.

Tror heller ikke Jojo stoler på at Robbie er 100% over eksen.

 

 

 

 

Anonymkode: 833c7...fce

Spørs om løpet er kjørt for Luke, ja. Og enig i at hun nok ikke stoler på Robbie, hun reagerte jo ganske sterkt på det ryktet. Men hun har visst glemt at hun selv ble utsatt for det samme ryktet, i det bladet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde valgt Chase for et langvarig forhold, Jordan og Robbie som står igjen nå har jeg ikke tro på er klar for familie. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, makkapakka skrev:

Jeg hadde valgt Chase for et langvarig forhold, Jordan og Robbie som står igjen nå har jeg ikke tro på er klar for familie. 

Nettopp.  Jordan sier alle de riktige tingene, men det virker innøvd, og Robbie er altfor intens i kjærlighetserklæringene sine til at det virker 100% troverdig på dette tidspunktet.  Nå er jeg ikke sikker på om JoJo er klar for familie umiddelbart heller.  (Og det er noe bittelitt falskt over den gråtinga hun driver med i hver eneste episode nå.  Ser ut som hun virkelig må presse gråten fram.

Anonymkode: 833c7...fce

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok ikke at det kommer til å holde lenge uansett om hun velger Jordan eller Robby. Men er spent på hvem hun velger. Og ja, jeg er lei av all den gråtinga hennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nettopp.  Jordan sier alle de riktige tingene, men det virker innøvd, og Robbie er altfor intens i kjærlighetserklæringene sine til at det virker 100% troverdig på dette tidspunktet.  Nå er jeg ikke sikker på om JoJo er klar for familie umiddelbart heller.  (Og det er noe bittelitt falskt over den gråtinga hun driver med i hver eneste episode nå.  Ser ut som hun virkelig må presse gråten fram.

Anonymkode: 833c7...fce

Jeg så det hun gjorde med Chase, inviterte han inn til suiten, og deretter dumpa han, så begynner hun å trygle og be og grine for at HUN ikke skal ha det vondt, da mista jeg helt respekten for dama og skjønner hvorfor hun må ha noe "pent" å vise frem hun er direkte bortskjemt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

^ Ja, mistet respekten jeg også. Dårligste ungkarskvinnen noensinne! Stakkars Chase :ninuskapus: Hun gjør så dårlige valg atte hjelp... Jeg bryr meg faktisk ikke om hvem hun velger nå, blir vel slutt uansett.
Noen som vet om Chase blir ungkaren i neste sesong? Eller er det Luke?
 

Anonymkode: 49ac5...caa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest thejohan
På 1.4.2017 den 8.02, AnonymBruker skrev:


Noen som vet om Chase blir ungkaren i neste sesong? Eller er det Luke?
 

Anonymkode: 49ac5...caa

Si meg... Leser ingen av dere kjendisnytt? :P Siden dere ikke vet hvem Jojo valgte, og når dere ikke vet hvem som var den siste bacheloren? :D

Jojo sin sesong var ferdig filma i mai 2016, og ungkaren sin var ferdig i november (muligens september), og serien er ferdig vist i USA.

Endret av thejohan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På Saturday, April 01, 2017 den 8.02, AnonymBruker skrev:

^ Ja, mistet respekten jeg også. Dårligste ungkarskvinnen noensinne! Stakkars Chase :ninuskapus: Hun gjør så dårlige valg atte hjelp... Jeg bryr meg faktisk ikke om hvem hun velger nå, blir vel slutt uansett.
Noen som vet om Chase blir ungkaren i neste sesong? Eller er det Luke?
 

Anonymkode: 49ac5...caa

Det blir ingen av de. Det ble Nick Vail.. tidligere ungkarskvinnen deltaker x2 og Bachelor in paradise deltaker.. sesongen er ferdig. Siste episode ble sendt for noen uker siden... Nå venter vi på ny sesong av ungkarskvinnen igjen  :fnise:  Skal si Norge henger etter... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest thejohan
8 minutter siden, Sitronmelis skrev:

Det blir ingen av de. Det ble Nick Vail.. tidligere ungkarskvinnen deltaker x2 og Bachelor in paradise deltaker.. sesongen er ferdig. Siste episode ble sendt for noen uker siden... Nå venter vi på ny sesong av ungkarskvinnen igjen  :fnise:  Skal si Norge henger etter... 

Så inni granskauen! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, thejohan skrev:

Si meg... Leser ingen av dere kjendisnytt? :P Siden dere ikke vet hvem Jojo valgte, og når dere ikke vet hvem som var den siste bacheloren? :D

Jojo sin sesong var ferdig filma i mai 2016, og ungkaren sin var ferdig i november (muligens september), og serien er ferdig vist i USA.

Det er ikke akkurat vanskelig å unngå "kjendisnytt". Dette er ikke noe jeg aktivt oppsøker. Uansett er det irrelevant for tråden. 

Anonymkode: 17a06...318

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, thejohan skrev:

Si meg... Leser ingen av dere kjendisnytt? :P Siden dere ikke vet hvem Jojo valgte, og når dere ikke vet hvem som var den siste bacheloren? :D

Jojo sin sesong var ferdig filma i mai 2016, og ungkaren sin var ferdig i november (muligens september), og serien er ferdig vist i USA.

Haha, elsker hvordan du spør som om det er verdens sykeste ting :fnise: Nei, jeg leser ikke kjendisnytt. Og ja, jeg vet at Jojo sin sesong var ferdig for lenge siden, og at ungkaren sin antagelig var ferdig, men jeg prøver å ikke søke rundt slik at jeg spoiler for meg selv. 

Anonymkode: 49ac5...caa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...