Gå til innhold

Noen som vet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, Midgard skrev:

Tror nok han såg for seg et Germania uten jøder.

Det er overhodet ikke poenget hva intensjonene hans var... Han utryddet ikke jødene. Herrejesus, innrøm når du har gått på en smell. Denne kveruleringa er bare flaut for deg. 

Anonymkode: 24e9c...fe6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er overhodet ikke poenget hva intensjonene hans var... Han utryddet ikke jødene. Herrejesus, innrøm når du har gått på en smell. Denne kveruleringa er bare flaut for deg. 

Herregud, jeg har da aldri sagt at han gjorde det heller så gå å ta deg en bolle.

Men når du har drept nærmere 10millioner i Europa er du på godt vei, eller benekter du det kanskje?

Endret av Midgard
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Midgard skrev:

Det er fult mulig å UTRYDDE noe/noen i et ROM, et HUS, en GATE, en BY, et LAND osv osv.

Hva gjør du om du har rotter i huset som du vil utrydde ? Smartass..

Da fjerner jeg rottene i huset mitt. Jeg utrydder ikke rottene som rase, slik du (og mange andre) hevdet at Hitler ville gjøre med jødene.

Sammenlikningen med rotter får du ta på din kappe, forresten, i tilfelle moderator leser dette ut av kontekst.

Anonymkode: d5c8c...2e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Da fjerner jeg rottene i huset mitt. Jeg utrydder ikke rottene som rase, slik du (og mange andre) hevdet at Hitler ville gjøre med jødene.

Sammenlikningen med rotter får du ta på din kappe, forresten, i tilfelle moderator leser dette ut av kontekst.

Jeg tror det eneste som leser dette ut at kontekst er du.

Bruk av rotter var et forsøk på å få deg til å forstå bruken av ordet, utrydde. (Kan ikke påstå at jeg lyktes). Det er INGEN sammenheng med Hitler og jøder, (Lyktes tydeligvis ikke med å få deg til å forstå det heller)

Andre ting du sliter med er å forstå at jøde ikke er en biologisk taxonomisk enhet, ei heller en rase. 

Det er litt festlig at du mener at når ALLE rottene er fjernet fra huset så er de ikke utryddet. Det er, om du ikke forstår det selv, en selvmotsigelse.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Midgard skrev:

Andre ting du sliter med er å forstå at jøde ikke er en biologisk taxonomisk enhet, ei heller en rase. 

Det er de per (deres egen) definisjon. En jøde er en som er jødisk av blod.

1 time siden, Midgard skrev:

Bruk av rotter var et forsøk på å få deg til å forstå bruken av ordet, utrydde. (Kan ikke påstå at jeg lyktes). Det er INGEN sammenheng med Hitler og jøder, (Lyktes tydeligvis ikke med å få deg til å forstå det heller)

Freudian slip, kanskje? Hva vet jeg. Du er ikke den første som har brukt sammenlikningen - det er vel en viss Hippler som har gjort det før deg ;)

1 time siden, Midgard skrev:

Det er litt festlig at du mener at når ALLE rottene er fjernet fra huset så er de ikke utryddet. Det er, om du ikke forstår det selv, en selvmotsigelse.

Når alle rottene er fjernet fra huset, så er alle rottene fjernet fra huset, hverken mer eller mindre. At jeg fjerner rottene fra huset mitt betyr ikke at jeg ønsker å utrydde rottene som rase. Forstår du?

Anonymkode: d5c8c...2e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og igjen, til moderators, sammenlikningen med rotter var Midgards, ikke min. Jeg svarer kun på hans innvendinger.

Anonymkode: d5c8c...2e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...