Gå til innhold

Kroppshysteriet i dag


Mr. Kilmister

Anbefalte innlegg

Er det andre enn meg som ler av folk som bruker tid på å trene å holde seg i form? Snakker ikke om folk som vil ned i vekt, det er noe annet. Jeg gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ok, jeg er en av de som trener for god helse. Vil aldri være inn å være feit

Anonymkode: a2b7a...411

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting å le av da 😆 synes det er helt greit om noen vil bruke kroppen sin som image en periode av livet, og vise frem resultatene sine. 

Ang kroppshysteriet er spesielt jenter/damer under sterkt press noe media støtter opp under hundre prosent,og det liker jeg ikke! Vi boikotter filmer og annen underholdning der unge damer blir brukt som eksempel på hvordan kropp og utseende skal se ut!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok, jeg er en av de som trener for god helse. Vil aldri være inn å være feit

Anonymkode: a2b7a...411

Aldri trent, er ikke feit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge det er lystbetont interesserer det meg ikke, men jeg har en viss lystig forundring over det når det blir fremstår som angstdrevet og hysterisk.

Anonymkode: 95608...7e4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uten trening ville jeg vært arbeidsufør ;) trening fikk meg tilbake i 100 % stilling igjen. Synes ikke det er latterlig :P 

Fra å være lubben til å bli godt trent og sterk, er noe jeg er stolt av. Samtidig er jeg godt voksen og med min fysikk beviser jeg at det aldri er for sent. Så det er gøy å kunne være til inspirasjon for de yngre. 

Anonymkode: a7b89...2e3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, miagunda skrev:

Aldri trent, er ikke feit.

Bare så du vet det er det sunt å trene, og leger anbefaler å trene styrke. Selvom du ikke er feit betyr ikke det at du er sunn eller tar vare på kroppen din. 

Anonymkode: 8eb9d...edb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ler av folk som setter likhetstegn mellom "kroppshysteri" og "trene og holde seg i form". Jeg trener for helse og velvære og for å ha overskudd i hverdagen. Det har ingenting med "kroppshysteri" å gjøre. 

Anonymkode: 7b380...d6b

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Hemmingroad skrev:

Er det andre enn meg som ler av folk som bruker tid på å trene å holde seg i form? Snakker ikke om folk som vil ned i vekt, det er noe annet. Jeg gjør det.

Forstår ikke hva du mener.

Du trener for å gå ned i vekt, men ler av folk som allerede er slanke og vil holde vekten? Fordi de har klart noe du ikke har?

Anonymkode: 23ffe...17e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare så du vet det er det sunt å trene, og leger anbefaler å trene styrke. Selvom du ikke er feit betyr ikke det at du er sunn eller tar vare på kroppen din. 

Anonymkode: 8eb9d...edb

Er så sunn så. Ikke noe problem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var en merkelig ting å le av..

Anonymkode: 8eb9d...edb

Jaha,  hvordan det? 

Anonymkode: 4745d...6d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tren alt dere vil, men ikke flash det i sosiale medier. Nei vi bryr oss ikke om sixpacken din eller at rumpa di blir lik Kim Katdashian si. H

Å filme når dere trener er også latterlig. Kutt ut!

Anonymkode: f462b...229

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forstår ikke hva du mener.

Du trener for å gå ned i vekt, men ler av folk som allerede er slanke og vil holde vekten? Fordi de har klart noe du ikke har?

Anonymkode: 23ffe...17e

Generelt så har ikke trening mer effekt enn å ta seg en gåtur,  mye av treningen handler om å gjøre det samme som naboen,  følge saueflokken 

Folk flest er så redde for å skille seg ut og ikke passe til A4 livet at det ikke blir noe mer enn hysteri

Anonymkode: 4745d...6d9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, miagunda skrev:

Aldri trent, er ikke feit.

Man trener ikke for å være slank, men for å være sunn og være klok med tanke på helsemessige fordeler 

Anonymkode: a0f82...4ba

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Man trener ikke for å være slank, men for å være sunn og være klok med tanke på helsemessige fordeler 

Anonymkode: a0f82...4ba

Du som sa du ikke ville være feit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, miagunda skrev:

Du som sa du ikke ville være feit :)

Nei jeg er ikke AB441, du kan å anta ting altså :) 

Anonymkode: a0f82...4ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ler av det, ja. Min helse er god, er heller ikke feit. Har aldri trent. Spilte kun fotball som ung.

Anonymkode: 1f586...3a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor bruker du energi på å irritere deg over at folk trener? Det er latterlig.

Anonymkode: 7b380...d6b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tren alt dere vil, men ikke flash det i sosiale medier. Nei vi bryr oss ikke om sixpacken din eller at rumpa di blir lik Kim Katdashian si. H

Å filme når dere trener er også latterlig. Kutt ut!

Anonymkode: f462b...229

Det er faktisk ganske lurt å filme seg selv når man trener for å sjekke teknikken. 

Anonymkode: cf6f4...b91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...