Gå til innhold

Reise alene-hvor??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. 

Pga jobbytte ser der ut som jeg får en periode med "karantene". Dvs ikke være i min nåværende jobb, men heller ikke i min nye... har nettopp vært igjennom samlivsbrudd ++ og vil bruke noe av denne tiden på reise/opplevelse/finne meg sjæl... 

men veldig usikker på hvor og hva. Har ingen som kan bli med meg på denne tiden av året, Pga jobb/økonomi/forpliktelser. 

Er i slutten av 30 årene, ikke backpaker typen. Litt for glad i trygghet og komfort .. ser for meg at jeg kan bruke 30-50.000 på dette og være borte 2-4 uker. Vil ikke reise masse rundt, men finne ett sted der jeg kan lære noe nytt feks kiting/surfing ol. Og ellers bare bruke tiden på trene, lese osv. (Er ikke yoga typen)

Jeg vil ett sted det er varmt! Tenker litt på Hawaii eller Bali? Aldri vært noen av de stedene. Eller Australia? Er veldig åpen for forslag, dette er så langt unna "meg" og hva jeg har gjort før. Men er kanskje eneste gangen i livet jeg har muligheten.  Blir veldig glad for råd og inspill, og hvordan jeg kan gå videre med dette... 

Anonymkode: 35c32...1c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Overrasket

Jeg var en måned på Hawaii i fjor. På en måte var det helt flott, på en annen måte var det ikke like polynesisk og en sånn opplevelse av en annen verden som jeg hadde forestilt meg på forhånd. Det føltes veldig som et sted fra hvor som helst på fastlands-USA som bare tilfeldigvis hadde falt ned på et stykke utrolig kystlandskap. Men bevares, når jeg ser tilbake på det så er det jo mye glede i minnene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...