GÃ¥ til innhold

Han er den eneste jeg vil ha 😔


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har vært forelsket i samme mann siden 2008. Klarer ikke like noen andre uansett hvor mye jeg "tvinger" megselv. Har forsøkt alle "triksene i boken" til ingen nytte. Nå gir jeg opp. Tenk om jeg aldri møter noen som jeg faller for igjen. Ingen av de andre mennene som har vært interessert i meg har kunnet måle seg med han. Fader altså. Helt håpløst dette. Hva skal jeg gjøre? Kunne ønske det var meg og han.

Anonymkode: b457d...012

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har vært forelsket i samme mann siden 2008. Klarer ikke like noen andre uansett hvor mye jeg "tvinger" megselv. Har forsøkt alle "triksene i boken" til ingen nytte. Nå gir jeg opp. Tenk om jeg aldri møter noen som jeg faller for igjen. Ingen av de andre mennene som har vært interessert i meg har kunnet måle seg med han. Fader altså. Helt håpløst dette. Hva skal jeg gjøre? Kunne ønske det var meg og han.

Anonymkode: b457d...012

I feel ya😩 er i noenlunde samme situasjon, så har vel ikke så mange gode råd, men du er iallfall ikke alene om og ha det sånn. Min eks er narkoman og rusen overtok han dessverre, så jeg vet at han er så syk at han nok aldri vil kunne klare og være i et forhold igjen. Sliter hver dag med å komme meg videre.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, vondt å høre. Hva slags relasjon hadde og har dere? På hvilken måte finnes han i livet ditt nå? 

Anonymkode: c35ca...9c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rayon de soleil

Det der var tilværelsen min i mange år (bare at det var ei og ikke en for min del), men det gikk over...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden 2008 til nå? Pluss dere andre to som skriver her..Faen i`m dead!

Anonymkode: 9c4f6...97a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du noen mulighet til å få han da? Eller har han avvist deg? 

Anonymkode: 7f484...7b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har hatt et godt øye til en mann siden 2004, og likt han siden 2011. Kommer alltid til å ville ha han. Men det er for sent. 

Anonymkode: 5a39f...92e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ingen av de andre mennene som har vært interessert i meg har kunnet måle seg med han.

Hvor stor penis hadde han? Kanskje du bare har vært uheldig og møtt menn med små. Med mindre han var godt over 20 cm er sjansen stor for at du før eller siden vil møte en som kan måle seg med han.

Anonymkode: a0470...df8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Huff, vondt å høre. Hva slags relasjon hadde og har dere? På hvilken måte finnes han i livet ditt nå? 

Anonymkode: c35ca...9c3

Hna var min andre kjærlighet. Vi var frem og tilbake i årevis, men ble aldri offesielt et par. Har aldri opplevd lignende kjemi med en annen. Han er ikke i livet mitt lenger. Det var faktisk jeg som kuttet han ut :( Han ville ikke det samme som meg, og jeg holdt ikke ut lengre. Følte jeg pinte meg selv ved å aldri gi slipp på han, men jeg har jo ikke klart å glemme han :( Han ville ikke ha meg fullt og helt. Bare frem og tilbake hele tiden. Han prøvde å ta kontakt igjen, men jeg ignorerte han. Har vurdert og ta kontakt med han igjen, men vet ikke om det er noe lurt. Ts

Anonymkode: b457d...012

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...