Gå til innhold

Har du laget peppes pizza hjemme med peppes produkter fra butikken?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvilke ingredienser brukte du og ble det like godt?

Jeg har kjøpt ingrediensene og skal lage det selv snart. Kjøpte ananas, peppes pepperoni, mozarella, peppes saus og peppes bunn. Tenkte tilføre mini tomat og rødløk. 

Anonymkode: 7e9eb...108

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har brukt dette mange ganger. Syntes pepperonien og sausen er veldig god. Pizzabunnen kan ikke måle seg med hjemmelaget, men er helt ok dersom man av en eller annen grunn ikke har tid eller ork til å lage skikkelig bunn. Spiste det senest for noen dager siden :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Sirah skrev:

Har brukt dette mange ganger. Syntes pepperonien og sausen er veldig god. Pizzabunnen kan ikke måle seg med hjemmelaget, men er helt ok dersom man av en eller annen grunn ikke har tid eller ork til å lage skikkelig bunn. Spiste det senest for noen dager siden :)

Så fint :) Gleder meg til å smake da :)

Anonymkode: 7e9eb...108

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge steker du og på hvilken temperatur?

Anonymkode: 7e9eb...108

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet sausen og bunnen. Bunnen likte jeg, men ikke sausen. Fulgte beskrivelsen på bunnen for temperatur og steketid.

Anonymkode: b03de...c2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gjort det noen ganger selv, men synes både bunn og saus er kjedelig, så jeg tilfører litt ekstra i sausen.
Bruker chorizo, skinke, pepperoni, ferdig raspet ost (ofte den "4 oster" fra Tine), sopp, paprika, hvitløk og rødløk som topping, pluss krydder.
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har faktisk aldri prøvd å lage helt lik pizza som peppes selv om jeg har brukt både bunnen, sausen og rømmedressingen. Har alltid gått min egen vei når det gjelder topping så da får jeg den ikke lik peppes sin sånn sett :P

Anonymkode: 4b243...7b6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg gjorde det en gang for flere år siden. Bunn og saus, og kjøttboller og pepperoni.

NEI, det ble ikke særlig godt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårligste pizzaen jeg noensinne har smakt med de produktene der. Aldri mer. Å fy f..

Anonymkode: 7e9eb...108

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Aamu skrev:

Jeg tror jeg gjorde det en gang for flere år siden. Bunn og saus, og kjøttboller og pepperoni.

NEI, det ble ikke særlig godt.

Det er fordi du glemte osten. :klaske:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å lage egen pizza bunn.. Stikker hull m gaffel i hele pizzadeigen og smører på den peppes pizza sausen. Steker kjøttdeig m taco krydder og har dette oppå! Topper m ost, kjøttbollene fra peppes, peperoni fra peppes, nachos eller jalepeño osv. Synes sausen er god! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...