Gå til innhold

Må jeg si fra at jeg ikke gidder møte han?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En fyr fra tinder jeg begynte skrive litt med før jul.  Litt på tinder og snap chat. Så ble han helt ærlig litt kjedelig og jeg er sykt opptatt for tiden (jobb, unge, studier). Kunne nok sikkert prioritert en date, men har valgt andre ting. Møte venninner den lille tiden jeg har fri og tid. Har ikke giddet svare han noe særlig på de siste snappene og han virker desperat. Pluss at han har blitt irritert hvis han har sett på mystory om jeg feks har hatt vin kveld med venninner. Svart litt spydig til meg..før jul var jeg syk og kjøpte gave til datteren min. Sendte bilde til alle og så svarte han spydig: "så det er du frisk nok til altså....." jeg var da sykemeldt. Lista er lang, men gidder ikke møte han.  Har aldri møtt han så derfor føles det litt unaturlig ut at jeg skylder han en forklaring? Kan vel bare slette han? 

Anonymkode: d5b80...37a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skriv noe til han først. Om at det var hyggelig å chattes litt, men at du ikke synes dere har nok til felles for å bli bedre kjent.

Anonymkode: a67bd...4a8

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som du burde sagt fra på en ordentlig måte om at du ikke ønsker kontakt for en stund siden. Ja du bør si fra.

Anonymkode: a6ec6...56f

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han her har du jo fortalt om før, og alle rådet deg til å kutte han ut. Likevel har du fortsatt? Hvorfor? 

Dropp hele fyren, bare slett han, med mindre han vet navnet ditt og hvor du bor. 

Anonymkode: be84f...053

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han her har du jo fortalt om før, og alle rådet deg til å kutte han ut. Likevel har du fortsatt? Hvorfor? 

Dropp hele fyren, bare slett han, med mindre han vet navnet ditt og hvor du bor. 

Anonymkode: be84f...053

Har ikke pratet med han siden da😊 ikke på chat eller noen ting.. Han vet fornavnet mitt bare! Han vet hvilken bydel jeg bor i, men ikke adresse. Idag spurte han ved et bilde om han skulle ta et hint, siden jeg aldri har tid til han.. jeg sletter han nå. 

Anonymkode: d5b80...37a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kan droppe han . men er normal høfflighet og bare si du ikke er intrisert. bedre det enn å oppføre seg som en bitch

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa til han at jeg har mye å gjøre for tiden og at dating står lavest prioritert på lista min.. jeg sa han får firtswtte jakta uten meg. Han svarte at han godt kan vente på meg😂😂😂 snakk om å ikke fatte det!! Så sykt glad jeg sletta tinder, full av desperate menn..og han ikke minst 

Anonymkode: d5b80...37a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

En fyr fra tinder jeg begynte skrive litt med før jul.  Litt på tinder og snap chat. Så ble han helt ærlig litt kjedelig og jeg er sykt opptatt for tiden (jobb, unge, studier). Kunne nok sikkert prioritert en date, men har valgt andre ting. Møte venninner den lille tiden jeg har fri og tid. Har ikke giddet svare han noe særlig på de siste snappene og han virker desperat. Pluss at han har blitt irritert hvis han har sett på mystory om jeg feks har hatt vin kveld med venninner. Svart litt spydig til meg..før jul var jeg syk og kjøpte gave til datteren min. Sendte bilde til alle og så svarte han spydig: "så det er du frisk nok til altså....." jeg var da sykemeldt. Lista er lang, men gidder ikke møte han.  Har aldri møtt han så derfor føles det litt unaturlig ut at jeg skylder han en forklaring? Kan vel bare slette han? 

Anonymkode: d5b80...37a

Kan du ikke bare si til ham at du ikke er interessert lenger, i stedet for å si at du har det travelt?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feigt av deg TS. Hva skader det å gi en ordentlig beskjed. Om han da ikke skjønner, neivel, men da har du ditt på det rene. 

Anonymkode: 4072e...a65

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sa til han at jeg har mye å gjøre for tiden og at dating står lavest prioritert på lista min.. jeg sa han får firtswtte jakta uten meg. Han svarte at han godt kan vente på meg😂😂😂 snakk om å ikke fatte det!! Så sykt glad jeg sletta tinder, full av desperate menn..og han ikke minst 

Anonymkode: d5b80...37a

Ja så rart han ikke fatter det når du ikke klarer å gi ordentlig beskjed og heller har holdt han på gress :ironi: Er ikke mannen tankeleser liksom?

Anonymkode: a6ec6...56f

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Feigt av deg TS. Hva skader det å gi en ordentlig beskjed. Om han da ikke skjønner, neivel, men da har du ditt på det rene. 

Anonymkode: 4072e...a65

Jeg sa jeg har gitt han en beskjed. Og nei tydeligvis skjønte han det ikke da heller. 

Anonymkode: d5b80...37a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja så rart han ikke fatter det når du ikke klarer å gi ordentlig beskjed og heller har holdt han på gress :ironi: Er ikke mannen tankeleser liksom?

Anonymkode: a6ec6...56f

Holdt han på gress? Når jeg aldri har møtt han? Jeg har heller aldri lovd å møte han. At han velger å vente på meg siden han tydeligvis ikke får andre damer- opp til han. Når en dame/mann du aldri har møtt ikke virker interessert - ta et hint. Så dum kan man ikke være. 

Anonymkode: d5b80...37a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Holdt han på gress? Når jeg aldri har møtt han? Jeg har heller aldri lovd å møte han. At han velger å vente på meg siden han tydeligvis ikke får andre damer- opp til han. Når en dame/mann du aldri har møtt ikke virker interessert - ta et hint. Så dum kan man ikke være. 

Anonymkode: d5b80...37a

Men herregud. Skriv en melding til han og si at dere skal bryte kontakten. Det er da ingenting å bli sur for. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87

"Hei!

Jeg har funnet ut at vi ikke passer sammen. Ønsker deg lykke til videre i jakten! Ta vare på deg selv."

Sånn nå tar det deg kun 1 minutt. Velg hvem du vil være. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Holdt han på gress? Når jeg aldri har møtt han? Jeg har heller aldri lovd å møte han. At han velger å vente på meg siden han tydeligvis ikke får andre damer- opp til han. Når en dame/mann du aldri har møtt ikke virker interessert - ta et hint. Så dum kan man ikke være. 

Anonymkode: d5b80...37a

kan godt hende han liker deg ekstra godt og er derfor han sa det. er ganske lett å finne seg en ny dame

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde bare slettet Ts, du skylder han absolutt ingenting. Ja, så har han gjerne hatt store forhåpninger til å møtes, men som du sier hadde du aldri lovd han noe date så de forhåpningene har han skapt selv. I tillegg har du fortalt at å date ikke blir prioritert, så han burde jekket seg ned allerede der. Jeg hadde helt ærlig slettet han etter den kommentaren ang julegave til datteren din.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...