Gå til innhold

Hvis vi snakker om sex så vil han ikke ha sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

29 minutter siden, PhilosopherSe7en skrev:

Du skrev jo at du spurte om du skulle suge ham, og at dere snakker om å gjøre det på kvelden. Virker så planlagt og tilgjort, og kanskje det da bare føles merkelig.

Om det er sexprat, hva dere vil gjøre med hverandre osv og begge er med på det blir det jo en annen sak, men ikke slik jeg tolket hva du skrev tidligere.

Er det undertøy du vet han liker du har på deg, eller undertøy du selv liker? Ikke sikkert dere liker det samme vet du.

Du kan jo prøve å snakke med ham, høre hva han tenner på, hvilken type sex, hva undertøy osv. Ikke alle som automatisk går av skaftet av at dama de har vært sammen med i mange år går inn på rommet alene og begynner med vibratoren. Hadde du tent på om han gikk alene inn på soverommet og stappet pikken i en fleshlight?

Det er ikke lett å si hvordan du skal hinte mer når en ikke vet hva han liker. Være mer direkte og dominant ovenfor ham? Kanskje blondeundertøy er kjedelig, han liker lakk og lær? Jeg aner ikke, men hjelper kanskje å tenke litt annerledes på situasjonen for å finne løsningen.

Har prøvd alt og han sier han liker det men han orker ikke/gidder ikke. Altså alltid en grunn til å ikke ha sex. Han liker meg like godt i sine t skjorter og kun truse under som en eller annen form for sexy outfit.

Ja jeg har innsett at han ikke liker å prate sånn som meg, så da jeg nok en gang innrette meg etter han, enn at han kan prøve å være med på leken.

Jeg skaffet vibrator etter 3 mnd tørketid, og når jeg har hintet om sex på kveldene og han bare dytter meg vekk så fikser jeg meg selv.

Jeg får ikke gjort mer endring på meg selv enn hva jeg har gjort. Som regel ordner jeg meg selv når han ikke er hjemme. 

Anonymkode: 07cd9...f19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis han synes det er SÅ turn off med å avtale, så kan han aldri får barn. Hvis vi ikke hadde avtalt og tilrettelagt, så hadde det blitt stusselig lite sex. Det bør være omvendt, at man gleder seg! Min mann er stiv bare fordi han VET at det blir noe på han, altså før jeg har gjort noe, men av ren forventning.

Du høres ut som en drømmedame for mange menn, så finn deg en av dem :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ulla Ullsokk skrev:

Hvis han synes det er SÅ turn off med å avtale, så kan han aldri får barn. Hvis vi ikke hadde avtalt og tilrettelagt, så hadde det blitt stusselig lite sex. Det bør være omvendt, at man gleder seg! Min mann er stiv bare fordi han VET at det blir noe på han, altså før jeg har gjort noe, men av ren forventning.

Du høres ut som en drømmedame for mange menn, så finn deg en av dem :)

Sånn har jeg tenkt også. Men jeg kan ikke presde han til sex, det vil jeg ikke heller for da vil det fort føles falskt. Han gjør det kun fordi jeg vil liksom. 

Tror ikke han forandrer seg heller. Slik er han. Heøe veien spørs det på hva jeg takler.

Anonymkode: 07cd9...f19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

 Selv i nyforelska fasen så var det maks 2x uka.

Anonymkode: 07cd9...f19

 

Hva?! Da jeg og kjæresten min var nyforelskede var det 2x om dagen!!!

Anonymkode: 41ff8...3b5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva?! Da jeg og kjæresten min var nyforelskede var det 2x om dagen!!!

Anonymkode: 41ff8...3b5

Jeg vet. Slik var jeg vant til og fra ekser og sånt. Siste 4 mnd har vi hatt sex 7 ganger. 

Anonymkode: 07cd9...f19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han skal ta seg en tur til fastlegen. Kan jo være det er noe gale og at grunnen ligger der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har vi prata endel. Det kom frem at han liker å ha sex, er ofte tent, men gidder ikke. Han tenker at jeg alltid er der og tar meg litt forgitt så derfor er det lettere for han å prioritere alt annet.

Sa til han at jeg ikke ville forandre han og godtar han som han er også, men vi har forskjellige behov og i lengden vil det gå utover en av oss negativt. Så han mente han ville gjøre alt for at dette skal fungere. 

Anonymkode: 07cd9...f19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan bare snakke for meg selv, men det er noe usexy ved å bli spurt om å ha sex.... 

Har han lyst på meg så vil jeg at han skal forsyne seg, ta for seg.... 

Om han spør om vi skal ha sex etterpå mister jeg igrunn all lysten. 

Avklar hva han ønsker seg når det gjelder sex, hyppigheten, hvordan han liker at du tar initiativ til sex osv.... 

Men slutt å spør om dere skal ha sexom du skal suge osv... Det er turnoff.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...