Gå til innhold

Hvis vi snakker om sex så vil han ikke ha sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis vi snakker om å ha sex eller snakker om å kose oss på kvelden så gjør det at han ikke vil ha sex. Normalt?

 

Anonymkode: 07cd9...f19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

La oss si at jeg og han sotter å koser på sofaen så sier jeg at jeg har lyst til å suge han. Der og da sier han at han må vaske seg først. På sengen senere sier han at han er sliten eller trøtt. 

Alltid en grunn til å ikke ha sex. Mange ganger så sier han at han mister lysta når jeg sier det sånn. At jeg bare må prøve meg.. Noe jeg gjør hver gang. Begynner med å prøve å ligge inntil han, stryke på han. Nærmer meg boxer kanten så snur han seg bort fra meg. 

Andre ganger så lar han meg fortsette, men han går aldri ned på meg til gjengjeld. Er det sånn å forvente etter 3 år sammen?

Har sex 2-3 ganger i mnd. Mens jeg fikser meg selv annen hver dag. Bare føler meg så frustrert 

Anonymkode: 07cd9...f19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres overhodet ikke normalt ut, spesielt om dere er unge. Har han alltid vært lite interessert i sex, eller har dette kommet i den senere tid. Jeg er en godt voksen mann på 50+, men synes 3 eller 4 ganger i uken er passe ofte...

Er han kanskje deprimert, arbeidsledig eller har andre problemer som ødelegger sexlysten?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Resignert skrev:

Høres overhodet ikke normalt ut, spesielt om dere er unge. Har han alltid vært lite interessert i sex, eller har dette kommet i den senere tid. Jeg er en godt voksen mann på 50+, men synes 3 eller 4 ganger i uken er passe ofte...

Er han kanskje deprimert, arbeidsledig eller har andre problemer som ødelegger sexlysten?

Han fyller 27 dette året. Ikke deprimert, fornøyd med jobben, hviler mye! F.eks han girer opp meg før ferier og sier at da skal vi kose oss masse. Så kommer ferien og da ligger han bare å ser på tv. I juleferien så han på tv og jeg var hos div venner eller lå på senga og leste bok

 I løpet av 1.5 uke sommerferie hadde vi sex 1 gang. Har sex gjennlmsnitt 3x mnd. 

Han har vært sånn hele veien egentlig. Selv i nyforelska fasen så var det maks 2x uka.

Anonymkode: 07cd9...f19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du maser sannsynligvis for mye.

Anonymkode: 7b212...deb

Kan tenke at noen tror det. Men i fjor vinter prøvde jeg det han sa om å ikke snakke om sex. Og vente på at han prøver. Da hadde vi ikke sex på 3 mnd.

Anonymkode: 07cd9...f19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men nei. Jeg maser ikke. Da ordner jeg meg.heller selv. 

Kan f.eks ha handlet meg noe sexy tøy og komme ut i stua med det. Får ros for å se sexy ut og deretter orker ikke nå. 

Hinter ikke hver kveld. Eller hver uke. Så sist vi hadde sex nå var 1 gang i romjula. Prøvde meg første gang da i går. Og da orka han ikle siden jeg pratet om å suge han.

J25

Anonymkode: 07cd9...f19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at livet er for kort til å ha det så jævlig kjipt seksuelt. Sex, opphisselse, nærhet osv. er det viktigste for meg i et forhold. Selvfølgelig er personlighet og blabla viktig, men sex er limet. God sex. Sex som får deg til å føle deg bra.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han fyller 27 dette året. Ikke deprimert, fornøyd med jobben, hviler mye! F.eks han girer opp meg før ferier og sier at da skal vi kose oss masse. Så kommer ferien og da ligger han bare å ser på tv. I juleferien så han på tv og jeg var hos div venner eller lå på senga og leste bok

 I løpet av 1.5 uke sommerferie hadde vi sex 1 gang. Har sex gjennlmsnitt 3x mnd. 

Han har vært sånn hele veien egentlig. Selv i nyforelska fasen så var det maks 2x uka.

Anonymkode: 07cd9...f19

Hvis han egentlig har vært sånn hele veien kan det vel bare være det at dere har forskjellig sexlyst? Da blir det feil å spørre om det er slik å forvente etter 3 år, når det alltid har vært slik. Da er det ingen forandring etter 3 år, noe jeg tror er normalt.

Anonymkode: d9d21...f60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87

Hvorfor skal man spekulere i om han er hetero eller ikke. 

Dere er ikke kompatible når det gjelder hyppighet på sex. Har dere aldri snakket om hvor mye sex dere synes det er optimalt å ha? Hvis en person ønsker sex annenhver måned, og den andre annenhver dag så er det ikke rart man blir misfornøyd. Enten må begge inngå kompromiss, eller så må man akseptere at man ikke får det slik man vil ha det, eller finne seg noen man er seksuelt kompatibel med. 

Hvis jeg var deg ville jeg snakket med ham om sex, ikke dirtytalk eller "nå vil jeg suge deg" men forventninger og ønsker om sex, og hvilket sexliv han ønsker seg mellom dere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere passer ikke seksuelt, rett og slett. Jeg synes ikke det virker som om du maser, og de fleste menn hadde nok likt at du sa du ville suge han. Jeg ville vurdert forholdet, for dette blir bare trøbbel på sikt. Og du er for ung til å ha et så labert sexliv. Det er mange jenter med lik lyst som han og han bør finne en av dem. Balansen på lyst er latterlig viktig i et forhold, dersom det skal vare i årevis. Og hvis du tenker det om, så vil du ha en fyr som digger deg, ikke avviser, men en som gleder seg til å ha sex med deg og nesten ikke kan vente. 

Dette er jo ingens feil, dere er bare for forskjellig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I fjor da det gikk 3 hele måneder tok jeg en alvorsprat og sa det som det var. Føler at uten sex, selv om det er kosing, så føles det som om venner som bor sammen. Jeg har minimum behov for 1 gang i uka, selvfølgelig så er det stressende uker i blant. Men det bør være flere grunner til å ha sex enn å ikke ha sex. Det er alltid orker ikke, sliten og trøtt. 

Med eksen hadde vi sex ca 3x uka selv etter 4 år. Da var det så ofte at jeg ikke tenkte på hvor ofte det faktisk var. Men altså f.eks desember hadde vi sex 1 gang første uka og en gang siste uka. Sånn holder vi på. 

Anonymkode: 07cd9...f19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

I fjor da det gikk 3 hele måneder tok jeg en alvorsprat og sa det som det var. Føler at uten sex, selv om det er kosing, så føles det som om venner som bor sammen. Jeg har minimum behov for 1 gang i uka, selvfølgelig så er det stressende uker i blant. Men det bør være flere grunner til å ha sex enn å ikke ha sex. Det er alltid orker ikke, sliten og trøtt. 

Med eksen hadde vi sex ca 3x uka selv etter 4 år. Da var det så ofte at jeg ikke tenkte på hvor ofte det faktisk var. Men altså f.eks desember hadde vi sex 1 gang første uka og en gang siste uka. Sånn holder vi på. 

Anonymkode: 07cd9...f19

Det høres ut som om dere har vært gift i 30 år ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87
1 time siden, AnonymBruker skrev:

I fjor da det gikk 3 hele måneder tok jeg en alvorsprat og sa det som det var. Føler at uten sex, selv om det er kosing, så føles det som om venner som bor sammen. Jeg har minimum behov for 1 gang i uka, selvfølgelig så er det stressende uker i blant. Men det bør være flere grunner til å ha sex enn å ikke ha sex. Det er alltid orker ikke, sliten og trøtt. 

Med eksen hadde vi sex ca 3x uka selv etter 4 år. Da var det så ofte at jeg ikke tenkte på hvor ofte det faktisk var. Men altså f.eks desember hadde vi sex 1 gang første uka og en gang siste uka. Sånn holder vi på. 

Anonymkode: 07cd9...f19

Du sier du har tatt en alvorsprat, og du skriver at du fortalte hvordan du så på det. Men fikk du ut av ham hvordan han så på det? Det å ta seg en prat og snakke om sex betyr ikke bare å lette sitt eget hjerte, det betyr å være åpen for hva den andre har å komme med, uten å dømme. Det kan virke som han har et mye mindre behov for sex enn deg, og det er selvsagt greit, men det betyr gjerne at dere ikke er kompatible. Gi ham muligheten til å fortelle deg ærlig hvordan han hadde ønskt seg det, hvis det kun var opp til ham. Prøv å finne løsninger som kan fungere for dere begge, og hvis du ikke kan leve med det avslutt forholdet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo hørt på hans behov. Det er når det faller seg naturlig, at man ikke pratet om det og kun et par ganger i mnd. Vi har fulgt hans behov i 2 av 3 år. 

Jeg tok opp med han å ha sex annen hver dag for hadde lest om et par som hadde gjort det et år og dølt seg nærmere hverandre. Men når sex planlegges så blir det feil for han så da ble ikke det noe heller. 

Anonymkode: 07cd9...f19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest supernova_87
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har jo hørt på hans behov. Det er når det faller seg naturlig, at man ikke pratet om det og kun et par ganger i mnd. Vi har fulgt hans behov i 2 av 3 år. 

Jeg tok opp med han å ha sex annen hver dag for hadde lest om et par som hadde gjort det et år og dølt seg nærmere hverandre. Men når sex planlegges så blir det feil for han så da ble ikke det noe heller. 

Anonymkode: 07cd9...f19

Det kan virke som at da han sa 2 ganger i måneden så overdrev han, med tanke på at det har gått 3 måneder uten sex i det hele tatt da du lot det være helt opp til ham. Men han har vel vært relativt ærlig med deg. Nå er det opp til deg hva du vil gjøre med det, om du fikser å leve et helt samliv med en person du ikke er seksuelt kompatibel med. 

Det er ikke noe galt med deg for å ønske deg mer sex! Det skal du ikke tenke. Men det er heller ikke noe galt med ham for å ikke ønske seg så mye sex. Jeg tror det kunne blitt vanskelig å være sammen med en person jeg var såpass lite kompatibel med seksuelt. 

Det virker som han ikke er tilbøyelig til å møte deg på halvveien her (noe som er forståelig siden det kan være vanskelig å ha sex når man ikke har lyst), så du må rett og slett gjøre et valg. Lykke til! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe usexy over personer som er så lite selvsikre at de må spørre om en skal ha sex, spørre om de skal suge osv. Slike ting gjør ikke meg direkte kåt!

Send noen bilder til ham når han er på jobb, ta tydeligere initiativ enn å hinte, vær selvsikker. 

Om det er mye krangel, negativitet eller kjefting i hus så er jo ikke det ting som hjelper så mye på heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, PhilosopherSe7en skrev:

Det er noe usexy over personer som er så lite selvsikre at de må spørre om en skal ha sex, spørre om de skal suge osv. Slike ting gjør ikke meg direkte kåt!

Send noen bilder til ham når han er på jobb, ta tydeligere initiativ enn å hinte, vær selvsikker. 

Om det er mye krangel, negativitet eller kjefting i hus så er jo ikke det ting som hjelper så mye på heller.

Jeg spurte ikke. Det var dirtytalk. Og jeg syns det er turn on og snakke om hva man vil gjøre med hverandre jeg. 

Sender bilder, handler sexy undertøy og kommer ut i stua til han, begynner å klå på han. Ingenting hjelper. Herregud jeg kan gå på soverommet for å bruke vibrator på meg selv og han blir heller sittende å se på tv. Skjønner ikke helt den men. Hvordan hinte mer da? 

Anonymkode: 07cd9...f19

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg spurte ikke. Det var dirtytalk. Og jeg syns det er turn on og snakke om hva man vil gjøre med hverandre jeg. 

Sender bilder, handler sexy undertøy og kommer ut i stua til han, begynner å klå på han. Ingenting hjelper. Herregud jeg kan gå på soverommet for å bruke vibrator på meg selv og han blir heller sittende å se på tv. Skjønner ikke helt den men. Hvordan hinte mer da? 

Anonymkode: 07cd9...f19

Du skrev jo at du spurte om du skulle suge ham, og at dere snakker om å gjøre det på kvelden. Virker så planlagt og tilgjort, og kanskje det da bare føles merkelig.

Om det er sexprat, hva dere vil gjøre med hverandre osv og begge er med på det blir det jo en annen sak, men ikke slik jeg tolket hva du skrev tidligere.

Er det undertøy du vet han liker du har på deg, eller undertøy du selv liker? Ikke sikkert dere liker det samme vet du.

Du kan jo prøve å snakke med ham, høre hva han tenner på, hvilken type sex, hva undertøy osv. Ikke alle som automatisk går av skaftet av at dama de har vært sammen med i mange år går inn på rommet alene og begynner med vibratoren. Hadde du tent på om han gikk alene inn på soverommet og stappet pikken i en fleshlight?

Det er ikke lett å si hvordan du skal hinte mer når en ikke vet hva han liker. Være mer direkte og dominant ovenfor ham? Kanskje blondeundertøy er kjedelig, han liker lakk og lær? Jeg aner ikke, men hjelper kanskje å tenke litt annerledes på situasjonen for å finne løsningen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...