Gå til innhold

Sosionomjobb med lite kontakt med mennesker.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nattevakt, mange steder trenger de sosionomutdannede, går ofte under miljøarbeider. Jeg har fått noen gode råd av en sosionom selv som jeg kommer til å ta med meg i egen karriere. Vil også si at det er veldig lavt å lage tråder om folk man var borte i, i jobbsammenheng for over 3 år siden. Ting kan forandres ganske mye på den tiden. 

Anonymkode: 88f36...55b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nattevakt, mange steder trenger de sosionomutdannede, går ofte under miljøarbeider. Jeg har fått noen gode råd av en sosionom selv som jeg kommer til å ta med meg i egen karriere. Vil også si at det er veldig lavt å lage tråder om folk man var borte i, i jobbsammenheng for over 3 år siden. Ting kan forandres ganske mye på den tiden. 

Anonymkode: 88f36...55b

Kalles vel miljøterapauter så lenge de har en b grad i sosialt arbeid.

Anonymkode: 227bb...f16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kalles vel miljøterapauter så lenge de har en b grad i sosialt arbeid.

Anonymkode: 227bb...f16

Det har du selvsagt helt rett i :blomst:

Anonymkode: 5cd14...805

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det har du selvsagt helt rett i :blomst:

Anonymkode: 5cd14...805

:) savner fagmiljø!......:lillesky2:

Anonymkode: 227bb...f16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha jeg er i samme situasjon som TS, bortsett fra at jeg går lærerstudiet :P driver å ser på videreutdanninger som kan gi meg en kontorjobb der jeg kan sitte med laptopen og drikke kaffe :') skulle blitt dataingeniør eller noe. menmen!

Anonymkode: 84ffa...ecc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hvordan det er mulig å ha så lite selvinnsikt og bomme så grovt når man velger studie jeg! Blir helt forferdet.... Dere må da vite om dere liker å jobbe med mennesker eller ikke??

Anonymkode: 43206...190

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer på hvordan det er mulig å ha så lite selvinnsikt og bomme så grovt når man velger studie jeg! Blir helt forferdet.... Dere må da vite om dere liker å jobbe med mennesker eller ikke??

Anonymkode: 43206...190

Og jeg lurer på hvordan det er så mulig å klare seg i livet med så dårlige leseferdigheter. Det står tydelig i tråden at sykdom er bakgrunn for dette. Med mindre du har full innsikt i TS sin sykehistorie har du ikke et godt grunnlag for å uttale deg om hva hun burde ha visst før hun startet. 

Anonymkode: 8c500...dc6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svar til ts: nattevakt i bolig, enkelt saksbehandling har sikkert ikke så mye kontakt..håper du finner ut av det:)

Anonymkode: 227bb...f16

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...