Gå til innhold

Sosionomjobb med lite kontakt med mennesker.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvilke jobber som sosionom har minst kontakt med andre mennesker? Gjerne innen saksbehandling etc.

Anonymkode: eb746...fc2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nav forvaltning tenker jeg eventuelt som leder et eller annet sted. Sikkert også en del type saksbehandler stillinger rundt omkring.

Anonymkode: 5cd14...805

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nav forvaltning tenker jeg eventuelt som leder et eller annet sted. Sikkert også en del type saksbehandler stillinger rundt omkring.

Anonymkode: 5cd14...805

En leder vil nødvendigvis ha personalansvar og dermed mye kontakt med mennesker.. Som saksbehandler - selv på forvaltning - må man ha menneskekontakt med sine kollegaer/ledere...

Virker som en dårlig ide om man tror man kan låse seg inn på et kontor hele dagen for å saksbehandle.. Det er møter og opplæringer, og det tar lang tid å bli en erfaren og god saksbehandler.. Frem til da er man avhengig av å kunne be om hjelp, ta i mot veiledning og korreksjon fra andre... Og en god kollega bør man jo forsøke å være hele sitt arbeidsliv og da inkluderer det å til en viss grad delta sosialt i og utenfor jobben... 

Anonymkode: 0bd8a...d30

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

En leder vil nødvendigvis ha personalansvar og dermed mye kontakt med mennesker.. Som saksbehandler - selv på forvaltning - må man ha menneskekontakt med sine kollegaer/ledere...