Gå til innhold

Sportsdelen har ikke full liggestilling


Gjest Sisti

Anbefalte innlegg

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da følger du magefølelsen. Selv om den funker fint for oss og vennene våre så betyr det ikke at den er rett for deg og din baby :)

Men at det er skadelig tviler jeg på. Ville uansett hørt med helsesøster jeg. Kanskje hun glimter til ;)

Google litt også. Leser mange som bruker den helt uten problem. Men som sagt, vil du bytte vogn så gjør det. Best å følge magefølelsen om det føles mest riktig. 

Anonymkode: 31242...efa

Men du har altså samme vogna? Blir ikke baby litt sittende i den? 

Min har aldri vært særlig glad i vogn, men han godtar den vi låner. Den er helt, helt annerledes enn go next, men for dårlig for meg å bruke på sikt (går ikke an å ha på stelleveske en gang...) . Tror vi burde finne noe lignende den. Men skal nå prøve go next med vognpose og sånt og se. Kunne gjerne tenkt meg å bytte til Go Big egentlig, irriterer meg at den kom etter vi kjøpte Go Next. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, Sisti skrev:

Men du har altså samme vogna? Blir ikke baby litt sittende i den? 

Min har aldri vært særlig glad i vogn, men han godtar den vi låner. Den er helt, helt annerledes enn go next, men for dårlig for meg å bruke på sikt (går ikke an å ha på stelleveske en gang...) . Tror vi burde finne noe lignende den. Men skal nå prøve go next med vognpose og sånt og se. Kunne gjerne tenkt meg å bytte til Go Big egentlig, irriterer meg at den kom etter vi kjøpte Go Next. 

Den blir skrått liggende på en måte. Men ikke sittende.  Men ikke mer enn at det ikke føles ubehagelig eller rart. Og så er man jo avhengig av baby ikke er avhengig av å ligge heeelt flatt for å sovne. Heldigvis er ikke vår det. Prøv med en vogpose. Det påvirker også liggestilling noe. Og når vinteren er over bør baby fint kunne bruke sittedelen uansett :)

Men jeg snakker bare på vegne av meg selv, så syns du skal høre litt med helsesøster eller lignende og teste litt med både pose og hvordan baby generelt sover i den. 

Vi kommer til å ha en egen "gammel" til barnehagesoving, så denne brukes mest på tur og daglig bruk.

Det er jo generelt en veldig populær vogn og jeg husker jeg trålet anmeldelser, blogger og forum før vi kjøpte den. Endte med den nettopp fordi alle er veldig fornøyde med den, til tross for at den ikke kan legges helt ned. Det ble sjeldent nevnt når jeg leste igrunn.

Anonymkode: 31242...efa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, men dere er helt HYSTERISK her i Norge kontra  til resten av verden i forhold til ligging lol.   Barn som er 5 måneder klarer fint å sitte på fangen din - herregud- den klarer å ligge i den go next uten at den blir skadet for livet.  Barn er ikke sittende, de ligger jo, men bare litt på skrå.   Prøv det hjemme først med en vinterpose/voksipose opp i og jeg garantere at din baby sover som et stein.   

Anonymkode: 1d72b...9df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Runforit
9 minutter siden, Sisti skrev:

Burde kanskje sende pm heller, men @Runforit, hadde ikke du cybex balios? Er du fornøyd fortsatt? 

Han lå flatt i den. Var veldig fornøyd med den :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Runforit skrev:

Han lå flatt i den. Var veldig fornøyd med den :) 

Takk for svar! Den er jo ganske rimelig så vurderer den i en periode hvertfall. Hmmm... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Runforit
1 time siden, Sisti skrev:

Takk for svar! Den er jo ganske rimelig så vurderer den i en periode hvertfall. Hmmm... 

Kjempefin! Lett å reise med, sittedelen er perfekt å ha med inn på restaurant/café, barnet sitter høyt og stødig :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde denne vogna til førstemann,  og kjøper samme vogn nå. Den beste vogna etter min mening. Hadde noen runder med prøving og feiling sist.  Min satt selv ved ca 6 mnd alder, men jeg la et lammeskinn i "dumpa" en liten periode slik at rumpa ikke kom så langt ned.  Fungerte veldig bra. Hadde aldri kjøpt ny vogn fordi den er så god.  Kan brukes lenge, fikk aldri behov for trille. Det gjør ingenting at den ikke er flat, men baby trenger ikke den "knekken" før de kan sitte selv.  

Mange bygger opp senga etc,  så flat liggestilling er ikke et must. 

Anonymkode: ba240...b1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...