Gå til innhold

Trener ig-modeller og victoria secret modeller med lette eller tunge vekter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

10 timer siden, WinterDawn skrev:

NB: jeg kikket ikke på eksemplene du linket til. De modellene du har skrevet opp er sannsynligvis fitnessmodeller, det kan ikke sammenlignes med VS-modeller. Skal du bli fitnessmodell må du trene styrke, skal du bli som VS-modellene må du trene noe kondisjon, bruke kostholdet i større grad for å holde fettprosenten nede og ikke trene med vekter (viser til tidligere innlegg).

14676593_1072245399563161_5629135162072629248_n.jpg

VS-modell.jpg

 

Så Lena Walstad trener så tungt hun kan? (Om det er forståelig) Altså progresjon osv

Men hun spiser vel sikkert ikke i overskudd for å bygge muskler og være så slank??

Anonymkode: 30fdf...42e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 18/01/2017 den 14.30, fannyfab skrev:

Men jeg er født tynn. Har alltid vært det. Har ingen sykdom heller, er frisk.

Jeg spiser faktisk mye. Spiser et mellommåltid hver 3 time sånn ca. Legen min har også sagt at jeg spiser mye. 

Så om du spiser 1000 kcal mer om dagen i en måned legger du ikke på deg? Og om du kutter 1000 kcal om dagen mister du ikke vekt? Hvis du tenker etter, så går det ikke helt opp.

Om du er sunn eller ikke vet jeg ikke. Du har en uheldig lav vekt. Leger kan ikke mye om sånn. Moren min har fedme og spurte legen til råds, han sa det ikke var noe problem. Lav og høy vekt er ikke problemer i seg selv, men er ofte årsaker til det.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Runforit

De jogger og trener hovedsakelig pilates og yoga. Ting som holder dem stram og fast uten å bygge for mye muskler. I tillegg har de personlige trenere, egne kokker/sunn mat levert direkte på døren og ikke minst får de betalt millioner for å kun holde kroppen i form. I tillegg så ser de ikke ut som de gjør når de går catwalk. De lever på vann og deffer hardt uken før og ukene før showet lever de på proteiner, salat og lite salt og ingen sukker. 

De kan ikke leve så strikt resten av året. Blir som type fitness folk det en skraper seg selv helt rett før en konkurranse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De siste årene som trenden for muskler igjen har vokst så ser man også endring på catwalken til Victoria Secret. Hvis du ser de gamle showene for ti år siden så modellene helt annerledes ut enn hva de gjør i dag. Det er ingen tvil om at flere av Victoria Secret-modellene trener hardt året rundt, f. eks Adriana Lima og Candice Swanpoel. Disse er faste innslag og har på en måte mer "9-17"-jobb, og har rutiner osv. Ordinære modeller som har flust av forskjellige oppdrag på tvers av verden, og bare skal gå showet, meni kke er "angel" kan nok tidvis ha strengere dietter osv før showet, ikke minst mye trening. Å påstå at de bare trener lette vekter og kondisjon er nok feil. Men de bulker nok ikke heller, men de er bedre trent enn de fleste, og får nok naturligvis god hjelp fra personlige trenere osv. Å påstå at de går på "epledietter" er bare spekulering. De spiser nok mat som de fleste andre, men kanskje de er flinkere til å spise sunt? Det er ikke en spiseforsyrrelse å ikke spise godteri hver dag, og like kylling, salat, frukt og fisk:)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil tro VS-modeller trenger mye kroppsvekt, med strikk og lette(re) vekter og flere repitisjoner. Tror også mye av treningen deres består av pilates-lignende øvelser :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 timer siden, Vackra skrev:

De siste årene som trenden for muskler igjen har vokst så ser man også endring på catwalken til Victoria Secret. Hvis du ser de gamle showene for ti år siden så modellene helt annerledes ut enn hva de gjør i dag. Det er ingen tvil om at flere av Victoria Secret-modellene trener hardt året rundt, f. eks Adriana Lima og Candice Swanpoel. Disse er faste innslag og har på en måte mer "9-17"-jobb, og har rutiner osv. Ordinære modeller som har flust av forskjellige oppdrag på tvers av verden, og bare skal gå showet, meni kke er "angel" kan nok tidvis ha strengere dietter osv før showet, ikke minst mye trening. Å påstå at de bare trener lette vekter og kondisjon er nok feil. Men de bulker nok ikke heller, men de er bedre trent enn de fleste, og får nok naturligvis god hjelp fra personlige trenere osv. Å påstå at de går på "epledietter" er bare spekulering. De spiser nok mat som de fleste andre, men kanskje de er flinkere til å spise sunt? Det er ikke en spiseforsyrrelse å ikke spise godteri hver dag, og like kylling, salat, frukt og fisk:)

'Mat som de fleste andre,' du... tror nok ikke det...

 

https://m.youtube.com/watch?v=hW_AVPy_VeA

Anonymkode: 70517...eb0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er går mye i pilates, yoga, lettere styrketrening og boksing. Det er bare å ta en smugtitt på instaen deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, mulig det har blitt skrevet før, men har ikke fått lest gjennom alle. Disse jentene er nok slanke, får lett muskler, lite underhudsfett naturlig! De trener, spiser sunt (eller bruker usunne dietter) som en siste finish, og trener for å få litt mer markerte muskler, en fastere rumpe og fin holdning. Men noen er født med en fantastisk genpakke der de vokser opp og har perfekte modell-kropper! 

Selvfølgelig er det mulig å få en smal modellaktig kropp med hardcore diett og trening, men noen kan rett og slett ikke bli seende sånn ut. I tenårene, i klasserommet er noen av jentene lange og slanke, med et nydelig symetriskt ansikt, mens andre har en mer normal kroppsbygning,  og andre med smale skuldre og mer fett på magen. Alt skyldes ikke kosthold eller trening. Blir som at et ansikt ikke kan formes med trening. Det kan bare pyntes på. Man er født sånn! Har flere venninner som spiser forferdelig, drikker masse men alikevel er syltynne og har perfekt hud og hår! Forstår ikke at det er mulig:/ De blir modeller! Hvis de gir f** får de bare en bitteliten bolle-mage og litt shaky lår som forsvinner lettere enn de kom. 

Jeg derimot har hvit hud som aldri blir brun, grønn/blåe lår og legger pga synlige blodårer for jeg har lite underhudsfett på lårene, puddingmage selv periodene jeg har veid lite. Selv om jeg aldri har hatt noen fysiske hobbyer som ung har jeg alltid hatt skikkelige fotball-legger slik som min mor  og kan trene meg til den mest utstående rumpa hvis jeg vil. Jeg blir ikke smalere om jeg trener mye, jeg blir breiere pga musklene som ikke er så vanskelig for meg å få! Blir litt mindre gele. Jeg er født "nett" men ikke tynn. Hvis jeg gir f* blir jeg bare tynnfeit! Og jeg spiser godteri hver dag. 

Om du aldri har vært rett som en strek, smal og nett i tenårene kan du aldri bli sånn. Sorry ass:/ De nyter livet, trener, spiser og blir nok uansett ikke så mye tykkere. Stoffskiftet kan jo endre seg i løpet av årene, hadde en venninne som var sååå tynn, og spiste så mye dritt! Hun fikk barn og este ut som en bolle:( Kjente henne ikke igjen nesten. 

Anonymkode: 1df33...fb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 18.1.2017 den 14.05, Overrasket skrev:

Det de nok trener tyngst på er hvordan de skal ta det perfekte bildet, vil jeg tippe. 

Det tenkte jeg også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...