Gå til innhold

Breiviks nye utseende


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 

Jeg syns han virker veldig opptatt av utseende og fysikken sin slik han nå framstår på bilder fra rettsaken. Borte er bleke bollekinn og lute skuldre. Skjegg og glattbarbert hode. Han virker ikke psykisk kuet av fengselsoppholdet.

 

Hva tenker du?

Anonymkode: 1b768...8f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes han var kjekkere før. Nå ser han ut som en biker.

Anonymkode: b265e...93e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes han var kjekkere før. Nå ser han ut som en biker.

Anonymkode: b265e...93e

Kjekk?? Med bollekinn og greier?

Anonymkode: 1b768...8f7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ser sunnere ut nå, kan det være fengselsoppholdet gjør han godt fordi han "blir sett"?

Anonymkode: b8342...e24

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker ikke noe om hans utseendet eller rettsaken. Den er en farse og et spill for galleriet fra hans side. Han er ute etter oppmerksomhet - om vi gir han det så får han det han ønsker. Media burde ikke dekke han i det hele tatt. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bryr meg lengst inni hullet hvordan han ser ut. Når man er 100% sikker på at noen har gjort en slik gjerning som han (umotivert mord) og man er rimelig sikker på at individet ikke lar seg rehabilitere. Er jeg for døds straff. Jeg ser ikke poenget med at vi skal bruke ressurser på han.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, WubWub skrev:

Jeg tenker ikke noe om hans utseendet eller rettsaken. Den er en farse og et spill for galleriet fra hans side. Han er ute etter oppmerksomhet - om vi gir han det så får han det han ønsker. Media burde ikke dekke han i det hele tatt. 

Kan det ikke tenkes at han har valgt hvordan han har stylet skjegg og raket hode for å framstå som kul? For å nå visse tilhengere ved å holde en viss stil?

Anonymkode: 1b768...8f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han ser sunnere ut nå, kan det være fengselsoppholdet gjør han godt fordi han "blir sett"?

Anonymkode: b8342...e24

Trives vel bedre der, enn hjemme hos mora. Sikkert ganske mye mindre "isolasjonsskadd" i fengsel, en han var i det fri. 

Anonymkode: 86190...20e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kan det ikke tenkes at han har valgt hvordan han har stylet skjegg og raket hode for å framstå som kul? For å nå visse tilhengere ved å holde en viss stil?

Anonymkode: 1b768...8f7

Nei det aner jeg ikke. Har ikke noe behov for å spekulere om fyren. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte litt desverre i samme retning som kommentaren over her. Han koster samfunnet enorme summer. Fyren er steingal! Går ikke an å være mer vrangforestilt og personlighetsforstyrra enn han her. Og tror faktisk han ikke noensinne kan rehabiliteres eller slippes ut i det fri trygt for samfunnet. Han virker ganske intelligent( på sin egen  og unormalt sosial måte selvfølgelig) en måte som kan være ganske farlig om han får holde på som han vil ute i det fri. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.1.2017 den 16.54, WubWub skrev:

Jeg tenker ikke noe om hans utseendet eller rettsaken. Den er en farse og et spill for galleriet fra hans side. Han er ute etter oppmerksomhet - om vi gir han det så får han det han ønsker. Media burde ikke dekke han i det hele tatt. 

Med andre ord tenker du noe om det.

Anonymkode: 0f6ce...6f2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes han ser tykkere og mer pløsete ut nå enn tidligere. Så han får i alle fall nok mat der han sitter. Jeg tror forøvrig at dette nyanlagte skjegget og den barberte skallen, både må tilskrives hans forfengelige side og hans nazistiske ståsted. Barbert hode er jo typisk nazi-stil. 

Anonymkode: e5668...f3b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hemoglobin
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes han ser tykkere og mer pløsete ut nå enn tidligere. Så han får i alle fall nok mat der han sitter. Jeg tror forøvrig at dette nyanlagte skjegget og den barberte skallen, både må tilskrives hans forfengelige side og hans nazistiske ståsted. Barbert hode er jo typisk nazi-stil. 

Anonymkode: e5668...f3b

Du tenker mao at alle menn med barbert hode og skjegg er forfengelige OG nazister?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Hemoglobin skrev:

Du tenker mao at alle menn med barbert hode og skjegg er forfengelige OG nazister?

Selvfølgelig ikke. Ikke overdriv betydningen av det jeg skrev så til de grader da. Men at barbert skalle, og til dels skjegg,  er typisk stil i nynazistmiljøer, er noe de fleste vet. 

Anonymkode: e5668...f3b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes han ser tykkere og mer pløsete ut nå enn tidligere. Anonymkode: e5668...f3b

Da forstår jeg ikke at vi ser på den samme mannen. Han er tynnere nå og har lagt seg til en skarpere "stil". Kanskje for å fremstå som litt mere voksen? 

Anonymkode: 05686...3d5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Med andre ord tenker du noe om det.

Anonymkode: 0f6ce...6f2

Hva mener jeg om det da? Jeg har ikke sett det nye utseendet hans. Følger ikke den rettssaken. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da forstår jeg ikke at vi ser på den samme mannen. Han er tynnere nå og har lagt seg til en skarpere "stil". Kanskje for å fremstå som litt mere voksen? 

Anonymkode: 05686...3d5

Ja, skarpere stil har han, og skjegget kan sikkert gjøre at han ser smalere ut. Men jeg ser likevel at han er rundere i fjeset i forhold til tidligere. Han ser bredere ut i kroppen også. Det er min oppfatning, men mulig jeg tar feil.

Anonymkode: e5668...f3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde han ikke begynnende måne? Mange som fjerner håret da, eller, han kunne jo tatt en Trump, anlagt hentesveis.

Får meg til å tenke på "damned if you do, damned if you don't". :P

Anonymkode: 85940...db4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...