Gå til innhold

Hjelp! Toastmaster!!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skal være toastmaster i et bryllup der brudgommen er engelsk og bruden er norsk.

Av en eller annen idiotisk grunn har jeg sagt ja til denne jobben, selv om jeg ikke er spesielt morsom av meg???!!

Har ikke noen planer om å være hysterisk heller akkurat, men hvis noen har noen gode ideer til meg så hadde det vært helt topp. Er veldig nervøs når jeg skal snakke foran store folkemengder så jeg lurer litt på hvordan dette skal gå:overrasket:

Planen var i alle fall å ha stål kontroll på programmet, men brudeparet virker så uforberedt på hele greia? Har spurt om mer informasjon nå i snart 2 måneder, men det er omtrent like lett å få ut noe av dem som å trekke tenner:bond:

Anonymkode: 49b6c...ed5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er toastmaster som organiserer, ikke brudeparet. Det er hele poenget med en toastmaster. En som styrer og holder kontroll på middag og fest. Google "toastmasters oppgaver". De som skal holde taler må gi deg beskjed, så du styrer når en tale skal holdes. Men, er greit om du får vite hvordan maten er da. Er det 2 retter, 3 retter eller fler, så du vet ca. hvor lang tid du har. Hvor mange talere er det? Finn ut rekkefølgen på hvem som skal holde taler og når. Søk på litt "jokes" osv...

 

Anonymkode: 7e015...359

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brudeparene et nettside som de har delt ut til folk?  Har de sendt ut invitasjoner enda?  Hvis de ikke har sendt de ut, burde du faktisk stå på de som toastmaster slik at folk henviser til deg.  Ellers hvis de har et nettside er det lurt å legge ut din info slik at folk som ønsker å holde taler si ifra på forkant. 

Det verste er de 20 fulle onkler/kusiner/venner som plutselig blir modig og bryter inn midt i middagen for å holde verdens pinligste taler.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...