Gå til innhold

Lokale i Oslo?


Chickenwings85

Anbefalte innlegg

Hei. 

Tenker å holde bryllup våren/sommeren/høsten 2018. Vi ønsker et litt utradisjonelt bryllup, hvor vielsen skal være ute (skummelt med været da), og selve middagen og festen ønsker vi skal være i et skikkelig kult lokale, gjerne et atlie, en lagerbygning eller en gård. Jeg hater trevegger i furu, og ønsker at lokalet skal være lyst, moderne og kanskje rustikk. Vi tenker Oslo-området, og tenker at det blir rundt 70 gjester. 

Dersom du har tips om et litt annerledes lokale så blir jeg kjempeglad. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sjekk ut Strykejernet. Supersentralt, billig og lokalet i 2. etasje kan gjøres skikkelig kult. Det brukes vanligvis til å lage kunst, tror jeg, og er dermed rustikt og vinduene gir assosiasjoner til gammellagerbygning. Har også tilgang til kjøkken (men det er skittent, så beregn tid på å vaske selv på forhånd).

Anonymkode: 90c23...7eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Chickenwings85 skrev:

Hei. 

Tenker å holde bryllup våren/sommeren/høsten 2018. Vi ønsker et litt utradisjonelt bryllup, hvor vielsen skal være ute (skummelt med været da), og selve middagen og festen ønsker vi skal være i et skikkelig kult lokale, gjerne et atlie, en lagerbygning eller en gård. Jeg hater trevegger i furu, og ønsker at lokalet skal være lyst, moderne og kanskje rustikk. Vi tenker Oslo-området, og tenker at det blir rundt 70 gjester. 

Dersom du har tips om et litt annerledes lokale så blir jeg kjempeglad. 

oi, det var et veldig godt forslag. Strykejernet har ikke jeg tenkt på i det hele tatt. Takk for tips! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Chickenwings85 skrev:

oi, det var et veldig godt forslag. Strykejernet har ikke jeg tenkt på i det hele tatt. Takk for tips! :)

Bare hyggelig! Det kan bli skikkelig fint dersom legger litt arbeid å "pynt", selv om det er litt nedslitt. Vi brukte ikke mer enn hvite duker, levende lys og lyslenker og masse, masse blomster. Vi pyntet også "broen" ute med lyslenker. Da det begynte å bli litt utpå kvelden og folk strømmet til Blå, begynte folk å komme inn på vår fest istedenfor, de syntes det så så hyggelig ut :laugh: Vi hadde også litt med stæsj og greier til toalettet - det er ikke så veldig lekkert. Det beste: Billig og sentralt (hater selv fest uti gokk).

Anonymkode: 90c23...7eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 litt arbeid å "pynt"

Anonymkode: 90c23...7eb

Herregud, "og"!

Anonymkode: 90c23...7eb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...