Gå til innhold

Liten penis


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kanskje han er hutrende god på analsex? Da er det litt mindre hassle om han ikke når opp til gjenomsnittet.

Henger på  @Sphere, det kan nok garantert jobbes med - men da må du vite at han er så bra ellers at det er noe du vil investere tiden din i. Man leser jo om damer som har det flott med en mindre penis her og sier at størrelsen ikke teller, og de som i lengden ikke klarer å forholde seg til det og ender opp med å gjøre det slutt eller være utro. En prat bør nok stå på agendaen uansett.

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Si du har truffet en du klarer å ha et dypere forhold til. At du savner det i forholdet.  Si og at han andre er bredere og mer fleksibel noe som gjør at dere har en sterkere kontakt med hverandre. Si at dere ikke er så kompatible som du trodde. Si så at du har behov for å gå videre. 

Anonymkode: d066f...d5b

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Si du har truffet en du klarer å ha et dypere forhold til. At du savner det i forholdet.  Si og at han andre er bredere og mer fleksibel noe som gjør at dere har en sterkere kontakt med hverandre. Si at dere ikke er så kompatible som du trodde. Si så at du har behov for å gå videre. 

Anonymkode: d066f...d5b

Var dette ment slik jeg tolket det, var det fantastisk! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Sphere skrev:

Var dette ment slik jeg tolket det, var det fantastisk! :fnise:

Takk. 

Anonymkode: d066f...d5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Si du har truffet en du klarer å ha et dypere forhold til. At du savner det i forholdet.  Si og at han andre er bredere og mer fleksibel noe som gjør at dere har en sterkere kontakt med hverandre. Si at dere ikke er så kompatible som du trodde. Si så at du har behov for å gå videre. 

Anonymkode: d066f...d5b

Tidenes!!! :grinele:

Anonymkode: 6e00d...0e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sphere skrev:

Som en mann med liten penis skjønner jeg helt klart problemstillingen. Noen kvinner ser på en liten penis som et problem i stedet for en utfordring. Og dette er et tankesett som det kan være vanskelig å ta tak i. Sex handler om tenning. Har man en negativ holdning til noe, blir det også sjeldent bra. Har man sex med en liten, må man nesten forvente at det vil bli andre stillinger enn man er vant til, og det vil selvsagt også merkes forskjellig. Du må nok jobbe mer med musklene der nede, noe som for noen kvinner faktisk vil kunne få en positiv effekt. Andre vil igjen synes det kan bli for slitsomt. Og over tid vil også vagina til en viss grad tilpasse seg. Spørsmålet er om du er villig til å forsøke? Jobbe med deg selv? Det kan hende det må godt med knipeøvelser til også om han er tynn i tillegg.

For min del har jeg hatt god sex med kvinner som ikke har vært så opptatt av størrelse. Og nei, de er ikke aseksuelle, og det er ikke det at de ikke kommer vaginalt uansett, heller ikke at de har vært spesielt trangere. Det har med holdninger og hvordan man gir seg hen i stedet for å henge seg opp i detaljer. De har også skjønt verdien av gode knipemuskler, og skjønner at en god bruk av disse vil gjøre det godt for oss begge. Kommunikasjonen rundt det har også vært helt nødvendig. Det beste er jo om dere hadde klart å snakke åpent om det, men det kan også være et sårt tema for menn. Da kommer det an på hvordan du tar opp dette. Han vet definitivt selv at han er liten. Bare vær positiv, og vis at du vil at dere begge har det best mulig, så bør det løse seg. Det er mye en mann med liten penis også kan gjøre. Jeg har jobbet hardt for å kompensere for mine mangler. Fingerferdigheter, forspill og tungeferdigheter. Bruk av forskjellige stillinger. Hjelpemidler som puter og leketøy. Og så hjelper det å kunne gi partnerne et realt mindfuck også. Mental sex er undervurdert. 

Hovedspørsmålet er allikevel om han er en såpass flott fyr at du er villig til å jobbe med dette?

Hvor stor er penisen din?

Anonymkode: a408a...a13

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor stor er penisen din?

Anonymkode: a408a...a13

Det er helt irrelevant med tanke på svaret mitt. Jeg kommer ikke til å oppgi størrelse her på forumet. 😉

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sphere skrev:

Som en mann med liten penis skjønner jeg helt klart problemstillingen. Noen kvinner ser på en liten penis som et problem i stedet for en utfordring. Og dette er et tankesett som det kan være vanskelig å ta tak i. Sex handler om tenning. Har man en negativ holdning til noe, blir det også sjeldent bra. Har man sex med en liten, må man nesten forvente at det vil bli andre stillinger enn man er vant til, og det vil selvsagt også merkes forskjellig. Du må nok jobbe mer med musklene der nede, noe som for noen kvinner faktisk vil kunne få en positiv effekt. Andre vil igjen synes det kan bli for slitsomt. Og over tid vil også vagina til en viss grad tilpasse seg. Spørsmålet er om du er villig til å forsøke? Jobbe med deg selv? Det kan hende det må godt med knipeøvelser til også om han er tynn i tillegg.

For min del har jeg hatt god sex med kvinner som ikke har vært så opptatt av størrelse. Og nei, de er ikke aseksuelle, og det er ikke det at de ikke kommer vaginalt uansett, heller ikke at de har vært spesielt trangere. Det har med holdninger og hvordan man gir seg hen i stedet for å henge seg opp i detaljer. De har også skjønt verdien av gode knipemuskler, og skjønner at en god bruk av disse vil gjøre det godt for oss begge. Kommunikasjonen rundt det har også vært helt nødvendig. Det beste er jo om dere hadde klart å snakke åpent om det, men det kan også være et sårt tema for menn. Da kommer det an på hvordan du tar opp dette. Han vet definitivt selv at han er liten. Bare vær positiv, og vis at du vil at dere begge har det best mulig, så bør det løse seg. Det er mye en mann med liten penis også kan gjøre. Jeg har jobbet hardt for å kompensere for mine mangler. Fingerferdigheter, forspill og tungeferdigheter. Bruk av forskjellige stillinger. Hjelpemidler som puter og leketøy. Og så hjelper det å kunne gi partnerne et realt mindfuck også. Mental sex er undervurdert. 

Hovedspørsmålet er allikevel om han er en såpass flott fyr at du er villig til å jobbe med dette?

Se på det som en utfordring å ikke kjenne penisen inni seg? Herregud!! Går ikke!! Enkelte menn må man bare gi opp og komme seg videre til en annen som passer deg bedre!! lever kun en gang. Livet er for kort til å kaste bort tiden med feil menn. Finn seg en mann man kjenner inni seg!!

Anonymkode: 35589...2d6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Sphere skrev:

Det er helt irrelevant med tanke på svaret mitt. Jeg kommer ikke til å oppgi størrelse her på forumet. 😉

Sånn ca.? Mer eller mindre enn 10 cm?

Anonymkode: a408a...a13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja har vært i samme situasjon som deg TS. Må ærlig si at det ble bare med en date. Det funket ikke for meg å prøve en mann med så liten penis. Kjente faktisk ikke han var inni meg. Å jeg er vanlig trang. Ikke født barn. (spurte gynekologen min senest i oktober. Om jeg var trang siden jeg syntes store tykke peniser på 18-19 cm var håpløst å ha sex med.Hun sa jeg var normal trang til å ikke ha født barn. Er i 40 årene) Tilbake til han mannen med liten penis. rundt 8-9 cm. Han pumpet og pumpet meg. Jeg låg å kikket på han forfjamset, å lurte på om han fikk et hjerteanfall.Han stønnet sånn. Neida  det gikk for han. Kjente du ikke at jeg fikk orgasme? spurte han meg etterpå.. Ehh nei sa jeg. Kjente ingenting!! Aldri mer!! Så om menn med små peniser blir sure for at jeg ikke vil ligge med dem. Det DRITER jeg i. Det er mitt liv!! Bestemmer selv hva jeg vil å ikke vil gjøre.:tekola::hoppendeglad:

Anonymkode: 35589...2d6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, si nå at det er på grunn av penisen hans.

Anonymkode: b1e2b...7e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

store tykke peniser på 18-19 cm var håpløst å ha sex med

Anonymkode: 35589...2d6

du har tydeligvis ingen anelse hva du snakker om. kan GARANTERE deg at du aldri har vært med en penis på 18-19cm i tykkelse.
(med mindre du er veldig glad i hester)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, herremann skrev:

du har tydeligvis ingen anelse hva du snakker om. kan GARANTERE deg at du aldri har vært med en penis på 18-19cm i tykkelse.
(med mindre du er veldig glad i hester)

Tviler på at hester har 18-19 cm i tykkelse. 

Anonymkode: b1e2b...7e4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja dump det som kan være drømmemannen og finn deg en som kan være helt tom i hodet med stor penis.

At noen cm med kuk skal betyr så mye. 
Holde rundt hele med en hånd, hvor svære hender har du da?  

Har aldri vært med noen det ikke gikk an å få handa rundt iallfall. 
og så levde de lykkelig alle sine dager. Finnes det virkelig kvinner som velger menn etter penis? Og hva med menn, velger de etter fitta?

 

Anonymkode: 67ec7...ec9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Se på det som en utfordring å ikke kjenne penisen inni seg? Herregud!! Går ikke!! Enkelte menn må man bare gi opp og komme seg videre til en annen som passer deg bedre!! lever kun en gang. Livet er for kort til å kaste bort tiden med feil menn. Finn seg en mann man kjenner inni seg!!

Anonymkode: 35589...2d6

Kommer selvsagt an på størrelsesforskjellen. Er det for stor størrelsesforskjell vil det bli vanskelig å gjøre noe med penetreringen uansett. Da får man inkludere extenders, dildoer, annet leketøy. Mye man kan gjøre om viljen er der. Og om viljen ikke er der, kan man bare gå, selv om man kanskje går glipp av en fantastisk fyr ellers. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sånn ca.? Mer eller mindre enn 10 cm?

Anonymkode: a408a...a13

Hvem bryr seg om en internettpenis? Sånn egentlig? Det er irrelevant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

22 minutter siden, Sphere skrev:

Hvem bryr seg om en internettpenis? Sånn egentlig? Det er irrelevant.

folk lurer vel siden du nevner at du kompenserer med tunge, leketøy etc.
hvor lite er lite og er deres for små osv. 
(jeg gjetter bare)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex handler ikke bare om størrelse på penis, gi det noen flere sjanser. Teknikk, kjemi og kommunikasjon er nøkkelen til god sex!:) Penisstørrelsen spiller mindre inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, herremann skrev:

folk lurer vel siden du nevner at du kompenserer med tunge, leketøy etc.
hvor lite er lite og er deres for små osv. 
(jeg gjetter bare)

Jeg er ingen målestokk for hva som er lite eller ikke uansett. Det eneste som er interessant er jo hvordan partner ser på deg. Og det kan variere fra kvinne til kvinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, herremann skrev:

folk lurer vel siden du nevner at du kompenserer med tunge, leketøy etc.
hvor lite er lite og er deres for små osv. 
(jeg gjetter bare)

La han nå være i fred. Jeg synes han har skrevet noen kjempegode innlegg, ingen vits i å måtte utlevere seg personlig for det.

Anonymkode: ff129...dbf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...