Gå til innhold

Liten penis


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg dater en fyr nå, i går var vi hjemme hos han og vi hadde sex for første gang. Han hadde utrolig liten penis. Kanskje sånn 10 cm... Jeg har hatt tidligere partnere med gjennomsnittlig/over gjennomsnittlig lengde på penis. Så dette er jeg ikke vandt til i det hele tatt. Jeg kan holde rundt hele med bare en hånd. Og da han penetrerte meg så var det nesten så han bare "jokka" på meg, veldig korte støt.

For all del, han er en utrolig hyggelig fyr. Jeg kan se for meg å være kjæresten hans, men er så redd for at sexlivet vårt ikke blir så mye å skryte av.. Jeg liker å bli pult hardt, og lange kraftige støt, ikke bare litt jokking der jeg nesten ikke kjenner noe i det hele tatt.

Noen som er/har vært i samme situasjon? Jeg er så usikker på om jeg vil fortsette dette eller la det gå. Men er så redd for at jeg ikke finner en like bra fyr som han

Anonymkode: 588ab...b83

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For det første er ikke 10cm. utrolig liten. 

Og sex er sjelden bra første gang med en partner uansett. Fortalte du han hva du likte? 

Anonymkode: 22333...f9a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men er så redd for at jeg ikke finner en like bra fyr som han

Dette trenger du ikke være bekymret for. Han er ikke så unik som du tror.

Sex er viktig, dårlige ferdigheter kan oppøves. Liten penis er det lite å gjøre med. Dere er rett og slett ikke kompatible. Det er bedre å avslutte nå før det blir seriøst, jo lenger du venter desto vanskeligere blir det. 

Anonymkode: bed29...0f4

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For det første er ikke 10cm. utrolig liten. 

Anonymkode: 22333...f9a

Nå er kvinner ganske dårlig på øyemål, så den faktisk lengden var sikkert nærmere 6-8 cm. (Tipper også hun la på litt for å at tvilen skule komme mannen til gode)

 

Anonymkode: bed29...0f4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Annetnavn_
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg dater en fyr nå, i går var vi hjemme hos han og vi hadde sex for første gang. Han hadde utrolig liten penis. Kanskje sånn 10 cm... Jeg har hatt tidligere partnere med gjennomsnittlig/over gjennomsnittlig lengde på penis. Så dette er jeg ikke vandt til i det hele tatt. Jeg kan holde rundt hele med bare en hånd. Og da han penetrerte meg så var det nesten så han bare "jokka" på meg, veldig korte støt.

For all del, han er en utrolig hyggelig fyr. Jeg kan se for meg å være kjæresten hans, men er så redd for at sexlivet vårt ikke blir så mye å skryte av.. Jeg liker å bli pult hardt, og lange kraftige støt, ikke bare litt jokking der jeg nesten ikke kjenner noe i det hele tatt.

Noen som er/har vært i samme situasjon? Jeg er så usikker på om jeg vil fortsette dette eller la det gå. Men er så redd for at jeg ikke finner en like bra fyr som han

Anonymkode: 588ab...b83

Du burde ha deg en snakk med @Sphere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare avslutt dette her, ok? Dette kommer aldri til å funke.

Anonymkode: 41541...583

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå er kvinner ganske dårlig på øyemål, så den faktisk lengden var sikkert nærmere 6-8 cm. (Tipper også hun la på litt for å at tvilen skule komme mannen til gode)

 

Anonymkode: bed29...0f4

Sannsynligvis, her blir det påstått at hverken lengde eller tykkelse har noe å si,  så jeg vil tro at tråden er bare trolling. 

Anonymkode: ff17e...0d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg dater en fyr nå, i går var vi hjemme hos han og vi hadde sex for første gang. Han hadde utrolig liten penis. Kanskje sånn 10 cm... Jeg har hatt tidligere partnere med gjennomsnittlig/over gjennomsnittlig lengde på penis. Så dette er jeg ikke vandt til i det hele tatt. Jeg kan holde rundt hele med bare en hånd. Og da han penetrerte meg så var det nesten så han bare "jokka" på meg, veldig korte støt.

For all del, han er en utrolig hyggelig fyr. Jeg kan se for meg å være kjæresten hans, men er så redd for at sexlivet vårt ikke blir så mye å skryte av.. Jeg liker å bli pult hardt, og lange kraftige støt, ikke bare litt jokking der jeg nesten ikke kjenner noe i det hele tatt.

Noen som er/har vært i samme situasjon? Jeg er så usikker på om jeg vil fortsette dette eller la det gå. Men er så redd for at jeg ikke finner en like bra fyr som han

Anonymkode: 588ab...b83

Hvor tykk var den?

Anonymkode: 44cb8...c54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare avslutt dette her, ok? Dette kommer aldri til å funke.

Anonymkode: 41541...583

Joda, størrelse teller ikke,  ifølge damene her. 

Anonymkode: ff17e...0d4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor tykk var den?

Anonymkode: 44cb8...c54

Den var ikke så altfor tykk. Følte ikke at den "fylte meg opp" på en måte. Selvfølgelig syns jeg det var deilig, men det var ikke så deilig som jeg har hatt tidligere med andre partnere. Syns liksom det "mangla noe" nedi der da han holdt på, trengte at han tok meg hardt, men ble som sagt bare korte små støt.

ts

Anonymkode: 588ab...b83

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som en mann med liten penis skjønner jeg helt klart problemstillingen. Noen kvinner ser på en liten penis som et problem i stedet for en utfordring. Og dette er et tankesett som det kan være vanskelig å ta tak i. Sex handler om tenning. Har man en negativ holdning til noe, blir det også sjeldent bra. Har man sex med en liten, må man nesten forvente at det vil bli andre stillinger enn man er vant til, og det vil selvsagt også merkes forskjellig. Du må nok jobbe mer med musklene der nede, noe som for noen kvinner faktisk vil kunne få en positiv effekt. Andre vil igjen synes det kan bli for slitsomt. Og over tid vil også vagina til en viss grad tilpasse seg. Spørsmålet er om du er villig til å forsøke? Jobbe med deg selv? Det kan hende det må godt med knipeøvelser til også om han er tynn i tillegg.

For min del har jeg hatt god sex med kvinner som ikke har vært så opptatt av størrelse. Og nei, de er ikke aseksuelle, og det er ikke det at de ikke kommer vaginalt uansett, heller ikke at de har vært spesielt trangere. Det har med holdninger og hvordan man gir seg hen i stedet for å henge seg opp i detaljer. De har også skjønt verdien av gode knipemuskler, og skjønner at en god bruk av disse vil gjøre det godt for oss begge. Kommunikasjonen rundt det har også vært helt nødvendig. Det beste er jo om dere hadde klart å snakke åpent om det, men det kan også være et sårt tema for menn. Da kommer det an på hvordan du tar opp dette. Han vet definitivt selv at han er liten. Bare vær positiv, og vis at du vil at dere begge har det best mulig, så bør det løse seg. Det er mye en mann med liten penis også kan gjøre. Jeg har jobbet hardt for å kompensere for mine mangler. Fingerferdigheter, forspill og tungeferdigheter. Bruk av forskjellige stillinger. Hjelpemidler som puter og leketøy. Og så hjelper det å kunne gi partnerne et realt mindfuck også. Mental sex er undervurdert. 

Hovedspørsmålet er allikevel om han er en såpass flott fyr at du er villig til å jobbe med dette?

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kan vel ta deg hardt selv om han har kortere penis vel? :P Tviler på at det er størrelsen alt står på her egentlig. Sex er jo så ufattelig mye mer ;)

Anonymkode: 6e00d...0e3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om jeg skal fortsette og se om sexlivet blir bedre, eller avslutte nå? Jeg aner ikke :( Vet ikke om jeg kan leve med en mann med liten penis, kall meg egoistisk, men det er ikke det livet jeg vil ha..

ts

Anonymkode: 588ab...b83

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke om jeg skal fortsette og se om sexlivet blir bedre, eller avslutte nå? Jeg aner ikke :( Vet ikke om jeg kan leve med en mann med liten penis, kall meg egoistisk, men det er ikke det livet jeg vil ha..

ts

Anonymkode: 588ab...b83

Avslutt, for deres begges skyld. Størrelsen kommer åpenbart til å plage deg og ikke tilfredsstille deg. Kommer ikke til å funke, blir slutt før eller siden uansett. Gjør det nå.

Anonymkode: 41541...583

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal jeg si? Vil ikke si at jeg vil avslutte fordi han har liten penis..

ts

Anonymkode: 588ab...b83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Avslutt, for deres begges skyld. Størrelsen kommer åpenbart til å plage deg og ikke tilfredsstille deg. Kommer ikke til å funke, blir slutt før eller siden uansett. Gjør det nå.

Anonymkode: 41541...583

Hvorfor skal hun avslutte når størrelse ikke teller? 

Anonymkode: ff17e...0d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva skal jeg si? Vil ikke si at jeg vil avslutte fordi han har liten penis..

ts

Anonymkode: 588ab...b83

Du trenger jo ikke å nevne noe om det... Er det så vanskelig å komme på en annen grunn?

 

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal hun avslutte når størrelse ikke teller? 

Anonymkode: ff17e...0d4

lol

Anonymkode: 41541...583

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva skal jeg si? Vil ikke si at jeg vil avslutte fordi han har liten penis..

ts

Anonymkode: 588ab...b83

Du finner sikkert på et eller annet. Han skjønner nok allikevel tegninga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva skal jeg si? Vil ikke si at jeg vil avslutte fordi han har liten penis..

ts

Anonymkode: 588ab...b83

Bare si du følte dere hadde en mangel på den seksuelle kjemien, og at det har ingenting med han å gjøre. Bare si det er en komplisert greie for deg, og at dere må avslutte flørten dere er i.

Anonymkode: 6e00d...0e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...