Gå til innhold

wub wub reddet årets jævligste natt,


Gjest NotNaomi

Anbefalte innlegg

Gjest NotNaomi

Det er mange fine mennesker her! Vær snill å se det alle :-D Husk at uansett hvordan og hvem vi er,på godt og vondt,så kommuniserer vi her,og kommunikasjon er det aller viktigste!! Gode og mindre gode mennesker gjør alle noe med oss,husk det. De beriker oss alle på hver sin måte. Drittsekker får oss til å føle oss som ok mennesker :-) Og de er selv som regel gode på bunn! De gode gir oss håp og trøst. Jeg er ikke flink sosialt. Jeg må se folk i øya for å åpne meg. Ja,jeg har en fuckings diagnose,men det vel alle nåpr det kommer til stykket :-D La oss alle gå til utredning,så får vi se,hehe. Men,det er nå ikke noe galt med intellektet mitt da. Bare for å forsikre de mistenksomme :-D

Jeg har funnet mye trøst og utfordringer her,men sist natt meldte jeg WubWub. Sånn helt ut av det blå. Og ja,han redda natta mi! Jeg har på under tre mååneder mistet to veldig nære. Fyfaen,unnskyld,men jeg har slitt hardt. Wub Wub var bare sånn easygoing han da,og jeg klarte sove litt etterpå.

Jeg ønsker at WubWub får seg ei god dame jeg. Og gode venner. Vi trenger det alle sammen. Ja,et merkelig innlegg fra merkelige meg :-) La oss gjøre 2017 til et bedre år for hverandre! Ha en fin dag dere :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest NotNaomi
1 time siden, Jessica skrev:

Så godt å høre. Det finnes noe godt i alle. Vi må bare se nøye 😄 Jeg Liker han veldig godt 

Du har skjønt det :-) Takket være slike som deg,er ikke alt håp ute :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at jeg kunne være til hjelp. Men jeg beklager at jeg sovnet rundt 3 tiden, jeg lå i senga med laptoppen når jeg chattet med deg så duppet jeg av. 

Om du har det vanskelig eller trenger noen å prate med så er jeg bare et tastetrykk unna. Du er et fantastisk menneske som jeg virkelig setter pris på :lillesky2:NotNaomi er god som gull!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotNaomi

Å!! Kan dere ikke ta dette som noe positivt? Ingen er verre eller bedre enn andre,sånn stort sett da :-) Jeg gir Wub Wub en ære her,fordi han var der da! Derer som klager nå,gå i dere selv da! Seriøst. Blir så oppgitt. Jeg ba oss alle gi et bidrag til at 2017 skal bli et "bedre oss". La oss prøve da for svingende :-) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle har sine gode sier! Noen færre eller flere enn andre... Men godt at du fikk se en god side. Det er fint. 

Anonymkode: c1431...26c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvem faen er Wub Wub?

Anonymkode: e8e40...893

Hans majestet ; Kongen av KG.

Endret av WubWub
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotNaomi

Jeg skrev dette for kun å sende positive vibber videre,men så mye hets og skiyy det kommer. Ja,jegh gråter gvert kvartal liksom,for er ikke den tårefylte typen. Men vær så snill. Så mye bitterhet her. Det er jo ikke bra,det ødeleggger folk. Men,så noen her som forstår :-) Takkk og pris. SÅÅ lang tråd når elt jeg tenkye var at gi meg pluss for å ta i mot fra andre! Ble helt satt ut jeg. Ville bare spre gode vipper. Og noen,takk,tok det :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må helt ærlig innrømme at svarene i tråden her smerter meg dypt. Hadde ingen aning om at folk tenkte så stygt om meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...