Gå til innhold

Bør kvinneguiden slette tråder som er eldre enn 4 år?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg sitter ikke og søker etter tråder som er utdaterte og gamle. De som drar opp eldgamle tråder gjør det bare for å irritere, og ingen er interessert i å skrive i gamle tråder allikevel.

Jeg stemmer derfor for at kvinneguiden bør slette tråder som er utdaterte og gamle. Pluss alle stengte tråder. Ingen gidder å bruke tid på disse trådene uansett.

Fin måte å slippe merkelige brukere som drar fram alt mulig søppel for å drive brukerdebatt.

Anonymkode: c8852...b6d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal dra denne tråden opp om fire år :Nikke: 

Anonymkode: 2143c...cbe

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man får jo alltid beskjed om å søke opp tidligere tråder når man spør om noe som er diskutert her før.

Nå er plutselig dette feil også nå.

Anonymkode: 99ce3...e29

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja!

Det hadde gledet meg om alle disse dagbøkene ble borte. Folk kan vel skaffe seg en blogg om de vil utlevere seg selv og sin familie på nett.

Anonymkode: b5e08...b7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje en ide det er, mye skit som blir skrivi her oppgjennom åra.. 

Anonymkode: c017c...6a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sitter ikke og søker etter tråder som er utdaterte og gamle. De som drar opp eldgamle tråder gjør det bare for å irritere, og ingen er interessert i å skrive i gamle tråder allikevel.

Jeg stemmer derfor for at kvinneguiden bør slette tråder som er utdaterte og gamle. Pluss alle stengte tråder. Ingen gidder å bruke tid på disse trådene uansett.

Fin måte å slippe merkelige brukere som drar fram alt mulig søppel for å drive brukerdebatt.

Anonymkode: c8852...b6d

Det er ganske så frekt av deg å kalle noen av KGs tråder for søppel!

Anonymkode: e7560...376

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sitter ikke og søker etter tråder som er utdaterte og gamle. De som drar opp eldgamle tråder gjør det bare for å irritere, og ingen er interessert i å skrive i gamle tråder allikevel.

Jeg stemmer derfor for at kvinneguiden bør slette tråder som er utdaterte og gamle. Pluss alle stengte tråder. Ingen gidder å bruke tid på disse trådene uansett.

Fin måte å slippe merkelige brukere som drar fram alt mulig søppel for å drive brukerdebatt.

Anonymkode: c8852...b6d

Jammen det er så gøyt å mimre :)

Anonymkode: 900a5...0d4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sitter ikke og søker etter tråder som er utdaterte og gamle. De som drar opp eldgamle tråder gjør det bare for å irritere, og ingen er interessert i å skrive i gamle tråder allikevel.

Jeg stemmer derfor for at kvinneguiden bør slette tråder som er utdaterte og gamle. Pluss alle stengte tråder. Ingen gidder å bruke tid på disse trådene uansett.

Fin måte å slippe merkelige brukere som drar fram alt mulig søppel for å drive brukerdebatt.

Anonymkode: c8852...b6d

Godt vi er forskjellige. Hvis jeg søker etter et tema, og skriver f.eks. "trillinger" i søkefeltet, og får opp en tråd som er mer enn fire år gammel, - så kan jeg fortsatt finne noe interessant i den tråden. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å stenge gamle tråder, eller forby å svare i dem med mindre det er en god grunn til det synes jeg er en god ide.

Å slette dem er idiotisk. Det bra med kvinneguiden er jo at uansett hva man googler finner man svar her.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste temaer vil fremdeles være relevante selv om det har gått noen år, og man slipper å måtte starte nye tråder med de samme temaene som har blitt diskutert tidligere. Dessuten er det mye underholdning i en del gamle tråder. Har aldri egentlig skjønt hvorfor det skal være så forferdelig å dra opp gamle tråder.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt ikke, vi skal bevare dem i et bombesikkert hvelv slik at de om tusen år kan dra noen konklusjoner om hva som foregikk i det 21. århundre. Tenk hvis de gamle egypterne hadde gjort det samme. Hvorfor i helsike var ikke de på nett? Tåpelige folk. Dette er gull verdt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...