Gå til innhold

Kvinner som holder seg godt


Gruselgrafs

Anbefalte innlegg

Jeg syns Silva Leine fra "Sofa" er kjempepen. Hun er vel 63-64 år. Ikke fikset på noe.maxresdefault.jpg

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 1/14/2017 den 21.51, AnonymBruker skrev:

Fortsatt relativt ung, men at denne dama (nye bilder) nærmer seg 40 er kult. Spesielt mtp de mennene som mener at kvinner ser ut som søppel etter de har fylt 30. 

ZlFLRkU2.jpeg

Uk5OZDdN.jpeg

Anonymkode: 9d928...4aa

hahaha altså ja hun holder seg godt. men er hun ikke rik også ? penger og rikdom kan fint gjøre deg fra stygg til pen. bare se på ronaldo. han var ikke stygg før han ble kejnt, men han så mye mye bedre ut da han ble rik. alle som har greit med penger kan se bra ut. nok skjønnhetsoperasjoner og pleie av kroppen for millioner av kroner så er det mulig. så nei , holder forsatt med at kvinner dessverre eldrer fortere enn menn. mange kvinner må jo også pudre kg med mye sminke før de i det hele tatt kan gå ut av huset

Endret av brownbrown
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Pr i dag så lurer jeg på hvor hen damerne som ikke holder seg godt er hen, for jeg ser bare attraktive og sexye damer rundt meg, og det gjelder også de litt eldre av oss. 50år+.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
12 timer siden, duskelapp skrev:

SItter å ser på Gwen Stefanis jul nå.. og bare woow

Hun er full av filler og botox. Hun begynner å ligne på Madonna. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 29/04/2017 at 11:43 AM, Ulla Ullsokk said:

De finnes faktisk i fleng, men legges ikke ut på nett. 

Jeg jobbet et periode med mange damer i 50-årene på et prosjekt og jeg tenkte ofte at WOW, så bra hun og hun så ut! Da var jeg i trettiårene selv. Nå er jeg i 40-årene og jeg har flere venninner som kan matche Rachel McAdams f eks, både ansikt og kropp, UTEN botox el.l. De er hverken rike eller har personlige trenere og spiser til og med normalt.

Grunnen til at man tror disse kvinnene ikke finnes er fordi du tror de er mye yngre enn de er når du ser dem på gata.

 

 

Ja, er jo noe fånyttes å nærme seg de seksi og se ut som man er førtifem når ingen man treffer kjenner den virkelige aldren.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.1.2017 den 20.56, AnonymBruker skrev:

Christie Brinkley, 62

christie-brinkley-out-in-new-york-city-j

Anonymkode: aac24...60c

Altså, de henda hennes avslører alderen. Ser bare psykt ut( og desperat) å se sånn ut.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, fjåsnissen skrev:

Altså, de henda hennes avslører alderen. Ser bare psykt ut( og desperat) å se sånn ut.

Synes hun ser helt smashing ut. Bedre enn mange 62 åringer jeg vet om.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anette Stai, Vendela Kirsebom, Dorte Skappel, Anita Skorgan , Line Verndal og Kathrine Moholt. 

Endret av tirben
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at alle disse "eldre damene" som holder seg nesten overnaturlig godt på bildene og fremdeles har gnisten i kropp, sinn og blikk...har det sånn i hovedsak fordi de aldri på noe tidspunkt har vært medlem av KG. Det er en mulighet. :laugh: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...