Gå til innhold

Kvinner som holder seg godt


Gruselgrafs

Anbefalte innlegg

Tråden er ryddet for innlegg som bryter med opphavsretten. Bilder må legges inn med link til kilden det hentes fra, om man ikke selv har rettighetene til bildet.

Tekola, forumansvarlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bette Midler ser helt fantastisk ut synes jeg(70 år)  og samme med Jennifer Lopez  (47 år) Selv om de sikkert har tatt botox og sånn, så ser de helt smashing ut! Jennifer Lopez slår 20 åringene langt ned i støvlene :)  Gwen Stefani er og ganske hot

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De snakker mest om talentet henne, men jeg har alltid syns at Meryl Streep er vakker. Og naturlig. (67 år) 

meryl.jpg

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.2.2017 den 22.12, Kwami skrev:

Inger Lise Rypdal

Martha Louise er langt penere nå enn hun var før.

Mona Grudt

Vendela Kirsebom

Ikke en kjeft av de som ikke bruker botox. Dessverre 😢

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 1 måned senere...

Gabrielle Union, Adriana Lima, Jennifer Lopez, Jennifer Aniston og Meryl Streep! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle kan se smashing ut med 100 mill på bok og  ha alle stylister i verden. Oss dødelige har ikke råd til slik Hollywood holder på.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mange som holder seg godt! Av kjendiser synes jeg Sofia Vergara (44 år) holder seg veldig godt. Hun sminker seg jo og er ei jålete dame, men man kan se at hun er naturlig pen og har veldig mange unge trekk og en fantastisk kropp.

Jeg håper jeg ser like bra ut som foreldrene mine når jeg er på deres alder! De har ikke særlig med rynker (kun linjer her og der), har ren hud og få grå hår! :) De ser smashing ut, haha. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Xstrella skrev:

Alle kan se smashing ut med 100 mill på bok og  ha alle stylister i verden. Oss dødelige har ikke råd til slik Hollywood holder på.

Dessverre er Hollywood veldig opptatt av utseendet, og mange kjendiskvinner opererer seg slik at de ser helt annerledes ut...:( Litt trist egentlig.

Endret av Tita92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På Monday, February 13, 2017 den 16.52, Vikinggirl skrev:

Ikke en kjeft av de som ikke bruker botox. Dessverre 😢

Synes botox er bra, jeg. Før i verden måtte man bare godta rynkene.

Dissa damene ser jo naturlige ut selv om de har botox. Så lenge man ikke ser ut som en ballong i trynet, sprøyt ivei!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Unagi skrev:

 Jane Fonda!  Hun blir 80 i år! 

 

 228050386da79fe8aeba56cb2ad479ad.jpg

80 år?! :sjokk::hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, caskerette skrev:

Synes botox er bra, jeg. Før i verden måtte man bare godta rynkene.

Dissa damene ser jo naturlige ut selv om de har botox. Så lenge man ikke ser ut som en ballong i trynet, sprøyt ivei!

Enig.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Alle i Hollywood som er over 40 har botox. Også de som fremheves som naturlige. Man kan fint ha botox uten å få stenansikt. Forskjellen er at mens noen nøyer seg med botox kjører andre full pakke med masse fillers ansiktsløft og halsløft. 

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lise Fjeldstad! 78 år og utrolig flott! Også selvfølgelig Maryl Streep og Jane Fonda! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...